↓¹⁹✅

24 2 1
                                    

Girişte durdurdu Alex. Karl girmişti sarayın kapısından içeriye doğru, kolaylıkla sadık dostunu getirerek, şimdi ise elinde tutsak ile gelen Alex vardı.
" Tutsağı belki kral adaleti sağlar diye düşünüyorum. "

" Size her zaman izin var kanunsuz kızıl gölge, " demişti demiri açan muhafızlar izin vererek geçmelerini yol açtı.
Alex ile gelen at arabayla bölgenin en üst tepesine doğru at sürdüğünde Alakon sürekli kişneyip durdu.
" Neyse ki çıkmayacağım asansör var burada, " dedi Alex. Asansörü bindiler tutsağı yanına alıp " Siz burada kalın asansör ile indireceğiz. " dedi
Denizcilerden tamam sesi duymuştu.
" Senin dostun bileklerime ip takıp beni böyle yürüttü. " dedi saraya çıkmış asansörle saraya doğru ilerledi. Attan indi atları özgür bırakıp saray kapısından durdu kapıdan izin gelince içeriye doğru taht odasına doğru yürüdüler.
İlk geldiğiyle aynısını düşünüyordu burası soyulacak yerler arasına girerdi.
Kralın ilk gördüğü ile son gördüğü arasında büyük bir farklılık vardı soygun endişeli yüzü canlanmıştı.
Alvin kapıdan gelenleri bakınca gülümsedi Alex'in saç rengini fark edip kralı baktı.
Karl " Alvin bu gerçek olan Alex kızıl saçlı olan o yüzden şaşırma. "
Alex ile Karl kralın önünde eğildi tutsağı bile eğilmesini sağladı.
" Kalkın gerçek kanunsuz ekibi beni mutlu ettiniz. "
"
Bu bir şereftir efendim size onlardan birini getirdik, belki adaleti sizin elinizden sağlanır. "
" İyi ettin, muhafızlar kızıl gölgenin elinden tutsağı alın zindana götürün! " iki mıhafız Alex'in yanına geldi. Alex onlara gülümsetip tutsağı bıraktı. Muhafızla kapıdan çıktıklarında.
Alvin " Çok eskiden bir dostumun kızının adı da Alexxa ( Aleksa) ama hep Alex diye hitap ederler. "
Alex şu an o küçük kızın ne halde olduğunu bilmek istiyordu.

" Alvin senle gemide uzunca konuşacağız ama ilk ödülü ve seni alıp gitmemiz gerek. "
Kral danışmanı çağırıp ödülü taşımaları için muhafızlarını emretti asansörle birlikte inip at arabalarına koydu.
" Alvin denizciler seninle birlikte gemiye götürsün biz şuradan ekibe malzeme almak için kasabadan dolaşacağız."
" Anlaşıldı Alex. " demişti. Alex gülümsemişti alokan ve kaosu binen iki dost diğerleriyle ayrılıp kapıdan geçtiler tabi ilk önce.
Telsizi eline aldı malzemelerini almaya düşündü.
Kendine bütçe çıkarıp bir at arabasını malzemeler için denizciye yanına almıştı.

" Evet görev tamamlandı, gitmeden önce alışveriş üç gün sonra ev yolunda olacağız biz karşılayalım isterseniz prensesi. "
" Üç gün sonra orada olacaksınız - " Andrea lafa girdi " hiç gerek yok biz oraya yakınız siz denizden gelip limandan çıkıp ölü kasabaya gelip almanız zor. "
Alex güldü " Şunu desene prensesi merak ediyorsun "
" Öyle değil neyse ben gelirim alamaya öyle yazmadın mı kafa karışıklığı olmasın. "
Liana onayladı, malzemeleri saydı Alex kafasını yazıp ilk durağı olan silah yapan yerde durmuştu. Yeni silahlar denemeyi hep istedi.
Gıda ve giysileri aklında tutup bir yıllık yeteceği besini sağlamış olacaktı.
Telsizi kapatıp geçen geçtiği kılıç döven dükkanında durup içeri girmişti.
" Kolay gelsin kardeş işin var mı? "
Alex ile Karl'ı görüp yanına gelip müşterisini ilgilendi " Evet efendim size nasıl yardım edebilirim. "
" Yeni silahlar dövebilir misin bize acaba ya da verebilir misin? yapılmış olanlardan, "
" Nasıl bir şey denemek istemiştiniz ?"
" Hep kılıç kullandığım için yeni şeyler denemek istiyorum bize önerebileceğin bir silah türü varsa, "
" Elinizi bakabilir miyim, kılıcı kullandığınız elini! "
Alex ne için olduğunu merak etti ama yine elini uzattı ve dövücü elini dikkatle inceleyip ele göre yeni bir silah tutmasını rica etti.
Elinde bilmediği bir silah elinde oynayıp ne olduğunu anlamaya çalıştı.
Dövücü " Bu burada çok ünlü. Buna değişken tabanca denir sahibinin gücüne göre değişir. " dedi
Alex bir gücünü tabancayı verdi ve bir şey olmadı.

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin