↓¹²✅

12 2 0
                                    

Andrea batı ormanına ulaştığını sevinirken bir yandan bu karga sürüsünü, nasıl dikkatlerini başka yöne çekeceğini düşündü.

Neden daha önce aklına gelmedi ki bu fikir diye başını vurup durup Stefanı bakıp gülümsedi.

" Şanslı günündesin. "

Stefan neden, diye sormuştu. Andrea karşıdaki taşı havayı kalktığını düşündü ve havada asılı kaldı. Biraz daha yukarıya uçurdu.

Stefan Andrea'ya şaşkın gözlerle izlemeye devam etti. Taş havada asılı kalmış, kargaların görebileceği ve ses çıkabileceği uzakta tutarak karşıya fırlattığında, kargaları havalanmış sesin geldiği yöne doğru uçtular. Andrea bu fırsat o fırsat diye atları yürüttü.

" İnanılmazdı! " dedi gözleri büyümüş Stefan.

" Bu bir kısmı, "

Stefan ellerini yumruk yapmış diğer kısımları meraklı gözlerle bekledi.

Andrea ise bu ormandan çıkmayı o kadar istemişti. Ama çıkamadıkları için şansına küstü.

Daha da kötüsü olabilir demişti içinden, ormanın içine doğru ilerledikçe daha kötüsü başlarına geldi. Kum bataklığın içine battıklarında Andrea kendini küfretti. İlk küfürü kendine etmesi de anlam çıkaramadı.

Stefan çıkmak için çırpınıp durdu ama daha da dibe battı. Andrea " çırpınıp durma dibe batıyorsun. " diye uyardı.

Stefan durmuştu.

Andrea yeteneğini kullandı. Tutanabilecek bir şey aramıştı sonra yaprak sarmaşığını fark etti. Elini o yöne doğru tuttu. Sarmaşağı hareket ettirdi. Biraz daha birazcık ve başarısızlık.

Fazla zamanı kalmamıştı onların, kargaların dikkatlerini ve kum bataklığın dibine batmaları ramak kalmıştı ki bir daha denediğinde elinde buldu sarmaşığı.

" Vay ne Andrea çok havalı, "

Andrea şu an havasında değildi. Fazla zaman kaybettiklerinin farkındaydı ve ilk Stefanı çıkmasını yardım etti sonra Stefan, Andrea'ya el uzatıp bataklığın içinden çıktılar.

Atlar karşıda kalmıştı. Hiç ağır şeyleri kaldırmamıştı atları nasıl getirecekti yanlarına.

Yutkundu. Zaman kaybetmek istemiyordu daha fazla.

Sarmaşık yardımıyla olabilir mi diye düşündükten sonra ya kaldıracaktı, fazla güç kullanacak ya da diyerek sarmaşıkları atların beline doğru sallayıp bellerine doladı.

Diğer atla birlikte gelin.

At kişnedi bir şeyler konuştu ama Andrea anlamadı. Sonra yürüdüklerini fark etti. Kum bataklığına doğru Andrea sarmaşığı kopmaması için gücünü kullandı.

Stefan merak ettiği soruları sormaya devam etti.

" Peki neden kum bataklığı denmiş veya neden kum olmayan bataklık ormanda var. " Andrea kendi şakalarını anlamsız bulurken Stefan'ın sorularını maruz kalınca sustu.

Sarmaşıkları çözüp yollarına devam ettiler. Bu ormandan ne kadar çabuk çıkarsa kendini şanslı saymayı başlayacak. Haritaya baktı. Şu anki konumu bakıp batı bölgesine ne kadar yol kaldığını, kafasında hesapladı.

" Bir iki yere geçtikten sonra - " karga sesleri havada süzüldüklerini gördü.

Buraya bakmadıklarını şükredip Stefan'a " Sana bir bilmece sorayım ama cevabını bu ormandan çıktığında söyle. "

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin