Liana güney yönünün tersinde ilerlemiş, kasabanın aşağısına doğru güneyden at alıp kuzeye doğru dağlık araziye doğru. Onu neye beklediğinden haberi bile yoktu.
Pusulaya bakarak at sürdü. Kuzeyde saklanan kanunsuzlar olduğunu biliyordu ama neresinde olduklarını söylememişti. Kendisi bulacaktı onları, yolda haber verdi tek bir şey söyleyip kapattılar kuzey kanunsuzları.
' bir dağ tünelinden geçeceksin ' Liana bundan ne anlamalı bilmiyordu, bilmediği bir yönde ilerlemesi.
Kasabayı arkasında bırakmıştı. Neyle karşı karşıya kalacağını söyleselerdi belki hazırlıksız yakalanma riski olmayacaktı.
Kimse hangi düşmanla karşılaşacağı söylemediği için olanları tek tek saydı.
" Dağ canavarı cüceler bu saçma oldu orada zaten cüce kalıyordu dağ canavarı peki daha da tehlikeli gözü kulağı olan bir düşman kuzeyde ağaç ve dağlık arazi olduğunu var sayarsam dağda bir şey olmadığı için acaba ağaçların gözü kulağı mı var ormanı hükmeden kargalar dışında bir ağaç mı ama ağaç olsa ne ağacı olacaktı ki, " diye yol boyunca kafasını bunla meşgul etti.
Pusulaya ve haritaya bakış attıktan sonra daha iki günlük yolu vardı.
Karnı guruldayınca bir yerde durup çantadan hem atını hem kendisi için yiyecek çıkarıp attan inip elmayı uzattı. Liana hazır ve bozulmayacak sandviç poşetini açıp bir ısırık aldı. İyi gelmişti.
" İki günlük yolumuz var daha yeni çıktık acaba iki aşık ne yapıyorlar. " dedi telsizi eline alıp Andrea çaldırdı.
Andrea ve Nora o sırada batı ormanına giriş yapmıştı bilindik bir yol olduğu için daha kolaylıkla bir iki saat sürmüş batı ormanının içindeydi işin tehlikeli kısmı kargaları dikkat çekmemeyi çalışmak ki telsizden ses gelince kargalar kulak kesildi.
Telsizi eline aldı sesini kısarak " Dinliyorum!" diyerek fısıldadı.
" Yanlış bir zamanda aradım ne yapıyorsunuz diye merak ettim geldiniz mi batı bölgesine, " diye sordu Liana pek yaklaşamadı kuzeye ulaşamadı bile.
" Bilindik yol ormanın içindeyiz şu an, " demişti kargaları çaktırmadan bir ağacın gövdesinde saklandı Andrea. Nora gölge olup kayboldu.
" Yarın batı kanunsuzlara buluşacağız sen ne durumdasın. "
Liana bu soruyu nasıl cevaplayabilirdi ki. Kuzey kanunsuzların saklandığı yerde çıkamadıkları için daha yolun başında olduğu gerçi ve bilmediği bir yönde ilerlemesini nasıl anlatabilirdi.
Derin sıkıntılı bir nefes çekip " Bilmediğim bir yolda nasıl ilerleyebilirim batı bölgesinde en azından nasıl bir tehlikeyi baş edeceğimi söylemeyi unuttular için ilerleme yavaş, " dedi liana.
Andrea Liananın sözünü katıldı ve kapatmak zorunda olduğu kargalar her yere dağıldığını söyleyince liana daha fazla ikisi için tehlikeye çekmek istemediği için kabul edip telsizi kapattı.
Bu böyle olmaz deyip atı olan şimşeğin sırtına binip dizgine tutup iki kez vurup şimşek yürüdü.
Biraz daha hızlanması için bir kez dizgini vurup şimşeğin hızı bir kata çıktı. Yavaş yavaş ilerlerse üç güne çıkacak yol ve yolun yarısında bile değildi. Bir eliyle haritaya bakıp pusula takılı eliyle yöne bakıp sola çekti dizgine sola doğru koşturdu atını.
Yüzüne hava çarpsa da saçları ağzına gözünün önüne gelse de bu işi bitirmeyi çok istiyordu. Yolun yarısına geldiğinde bir dinlenme molası yapacaktı. Ama şimdi ne yeri ne sırasıydı yolun başında çimenlerin üstünde yolda ilerledi. Güneyden ne kadar uzaksa ölmemiş toprakları görmek biraz sevindirdi burayı el sürecek cesareti bulunmamış bölgeler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL - Gölge 1
פנטזיהKüçük prenses olduğu zamanlarda teyzesinin kıskançlık yüzünden her şeyini kaybeden Alexxa( Aleksa). Kendini bir mağaranın içinde kanunsuz olarak bulur. Küçük bir hafıza kaybı sebebiyle anılarını kaybeder, kimliğini ve hakkı olan her şeyi elinden al...