↓²⁶ ✅

14 2 0
                                    


Nora öylece hareketsiz kalmıştı. Bunun olmasını istemiyordu, bu onun için kötü bir rüya gibiydi.

" Alex bunu sizi bıraktı ona göre davranacak." demişti Karl. Andrea korkarak çekinerek Nora'nın yanına gidip elini tutmuştu şokun altından kalkması için sıkıca tutmuştu. Mike engelleyecekti ama eli kolu bağlıydı ve engelleseydi bile bir şey yapamayacak pozisyonda olduğu için yerinde durdu.

" Karl değil mi evladım senin ismin sahtekarın bileklerini bana tut!" demişti gölge kral. Karl kralın dediği gibi bilekleri bağlanmış gibi iki bileğini uzattı kralın önüne.

" Yıllarca kızımın yanındaydın bende bile bile onu çukura atıyordum, sözü çiğnedin Mike isimli bozukluk," dedi kral ve gölge işaretli olan bileğinden işareti silmişti.

" Bundan böyle bizimle ve gölgeyle bağlantın yok, Alex istediğini yapabilir sana" demişti kralın Mike son sözleri bu olmuştu.

Nora şoktan yeni yeni çıkmış elinde sıcaklığı fark ettiğinde Andrea ona destek olmuştu. Sanki birbirine bulmuş gibiydiler.

" Gölge Kralı kızını o çocuğun elinden al'" demişti Mike. Ama Gölge Kralı, bir yabancıdan emir almayacaktı.

Nora Mike'nin kimliğini sorgulamıştı ne hakla bunu söyler diye sinirlenmişti. Bir hakkı vardı ama o da sonuna kadar kötü kullandığı için gitmişti.

Nora Andrea'dan müsaade istemişti. Andrea izin verip elini yavaşça ondan çekip Mike'nin karşısında dikilmiş okkalı bir tokat geçirdi, Karl olanları izleyip vuramadığı o yumruğu Nora'nın tokadıyla içi rahatladı.

" Bu bana karışmaman için bir uyarı!" dedi bir kez daha tokat attı burnu kanamıştı Mike'nın " Bu da bana karışacak hakkın bile kalmadı zaten karışamazsın" demişti Nora, eli acımıştı Violetta ilk tedaviyi yapmıştı Nora'ya.

Nora, babasına bakış atmıştı " Görevde başarısız olmadım bunu sebep olan biri yüzündendi ve bunu telafi edeceğim onlarla birlikte bu savaşı kazanacağım"

" Ama Nora tehlikenin içini tekrar atıyorum seni!" Gölge Kralı, daha ne kadar kızının acı içinde kalmasını bekleyecekti, bilmiyordu. Nora, babasına kaç kez anlatsa da durumu, kral kızını düşündüğü için korkuyordu. Nora, korkusunu ve endişesini anlıyordu ama prenseslik görevi deyip durumu açıkladı.

" Baba bir prenses halkı ve dostları için ayağa kalkar bunu kralda kraliçede yapar." diye yüreklenmişti Nora, babası bunu annesi kraliçe görse gurur duyacağını düşünerek " Peki istediğini yapmakta özgürsün ama dikkatli ol!" diye uyarı yaptı.

Nora gülümsedi.

" Gölge kralım en tehlikesiz olan görev Andrea'nın onunla birlikte batıya gidip o karga yaratığın sonunu getirecek" demişti.

Nora bunun için direk kılık değiştirmişti ani olmuştu, herkes şaşırmıştı, tanınmamak için bunu yapmak zorunda hissetti.

" Tamam onunla giderim." dedi Nora istekli bir şekilde kralda boş kalmamak istemiyordu ama umuyordu gölgesizler ormandan çekilmiş olurlar diye.

" Bana kim ne yapacakları açıklayın bende diğerleriyle yaparım boş duramam" demişti o da ormanına zarar veren böceklerden kurtulmak istiyordu.

Liana ortaya geldi ve konuştu " Sizi en güvenli cadı bile yerini bulup giremediği karargaha götürelim kalkanı sayesinde sadece tanınan kişilerle gidilirse açılacak kapı orada kralın sadık dostlarından ikisi var belki orada bir iş verirler size," demişti.

" Kralı bulmak kaybolmuş kralı bulmak bize düşer eski krallık dostlarıyız ejderdoğan ve gölgeler barış içinde birlik kurdukları zamanı hatırlıyorum."

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin