7.Bölüm

5.3K 132 6
                                    


İyi okumalar

"Ben o adamdan uzak dur dedikçe sen o adama daha çok yakınlaşıyorsun. Adamın şirketine gitmek ne demek." Diye bağırdı babam bense sadice sustum.

Cihan hazretleri peşime adam takmış ve bugün Ateş'e gittiğimi öğrenmiş ve şu an barut gibiydi.

"Peşime adam takmak ne demek? Kendini haklı çıkaramasın Cihan AKBULUT." Dedim babama.

"Öyle mi eğer o adamla görüşmeye devam edersen o yılar önce kurdum Amerika planımı devreye sokarım ve bu sefer hiç bir yere kaçamasın Hazan haberin olsun." Dedi babam ve salondan ayrıldı.

Ahh be babam artık çok geç çünkü biricik kızın o dağ ayısına aşık oldu ve sen ne kadar bağırıp çağırsanda Ateş KARAKURT senin damadın olucak.

🕊

Ateş ve Bora oturmuş iki gün sonra yapılacak sevkiyatı konuşuyordu. İki gün sonra bu zamana kadar yaptıkları en büyük sevkiyatı yapıcaklardı.

"Bora paraları aldığımızdan emin ol. Önce para para yoksa malda yok." Dedi genc adam.

"Sen merak etme kuzen o iş bende." Dedi Bora.

Ateş ve Bora çocukluktan itibaren çok iyi anlaşıyordular. Ateş'in kendisinden küçük iki kız kardeşi ve bir tane erkek kardeşi vardı. Bora'nın sa bir erkek ve bir kız kardeşi vardı.
Ateş Bora'dan iki yaş büyük olduğu için işlerin başına geçmişti ama herkes Yunus beyin bu kararına saygı duymuştu. Yakup bey Bora'yla Ateş'in dedesi Yakup bey zamanında işleri en büyük oğlu Yunus beye devir etmişti. Yunus beyde 5 yıl önce kendi oğlu Ateş'e. Patron Ateş olsada aslında öyle değildi Ateş hiç bir işini kuzeni Bora'ya sormadan yapmaz her zaman onunda fikrini alırdı  herkes  Ateş'in en başta olduğunu düşünsede aslında o öyle degildi en başta Ateş KARAKURT ve Bora KARAKURT vardı. İki genc çalışırken kapı çaldı ve içeriye Polat girdi.

"Abi izin var mı?" Diye sordu Polat.

"Gel aslanım gel." Dedi Ateş, Ateş adamlarına aslanım demeyi seviyordu çünkü hepsi Aslan gibiydi onun için canını verecek adamlardı aynı şekilde Ateş'de onlar için ölmeye hazırdı.

"Abi şey biraz önce Mustafa aradı." Dedi Polat, Mustafa Ateş'in Trabzon'daki adamıydı.

"Kötü bişey yok degil mi Polat." Diye sordu Bora.

"Valla abi orasına siz karar verin." Dedi Polat.

"Oğlum gevelemede anlat ne oldu."

"Abi şey... Yunus amca her şeyi öğrenmiş ve buraya geliyormuş." Dedi Polat.

"Ne demek buraya geliyormuş ve her şeyi öğrenmiş derken."

"İşte AKBULUT'lar abi Yunus amca AKBULUT'ları öğrenmiş yola çıkmış geliyormuş büyük ihtimal sabah burada olur."

"Peki ya babam." Diye sordu Bora.

"Tufan amcada geliyormuş." Diye cevap verdi Polat Bora'ya.

Ateş'ise gözlerini Bora'ya dikti  çünkü bu ortaklığı istemiyordu ve belkide o söylemiştir diye düşündü. Bora üstündeki bakışlardan anlamıştı Ateş'in aklından geçenleri lakin o hiç bişey anlatmamıştı babasıyla amcasına.

"Bana öyle bakma ben hiç bişey söylemedim zaten söylememde sen beni hiç mi tanımadın." Diye sitem etti Bora, Ateş'ise bişey demedi be Polat'a döndü ve "Başka bişey dedimi Mustafa." Diye sordu.

"Aslında bişey daha var abi lakin nasıl söylesem." Dedi Polat çekinir bir şekilde.

"Ne var?"

"Şey aslında sadice Yunus ve Tufan amca gelmiyor." Dedi Polat.

"Bana bak dedem geliyor deme bayılıp düşerim şurada." Dedi Bora

"Daha kötü abi, Asiye teyzeyle Bahar teyzede geliyor Muş." Dedi Polat kendisini gülmemek için zor tutarken.

"Anamla, yengemin ne işi varmış burada." Diye sordu Ateş.

"Gelin bakınmaya çıkmışlar abi." Dedi Polat ve artık kendini tutamayarak gülmeye başladı.

"NEEE." Diye bağırdı Bora.

"İşte hayatınızda birileri var mı diye bakacaklarmış eğer yoksa köyde size göre iki kız bulmuşlar."

"Yok abicim hayır yani size ne biz belki evlenmek istemiyoruz." Diye sitem etti Bora.

"Bak koskoca adamları, adamlar ne koskoca dünyayı yönetiyoruz bir annelerimizi yönetemiyoruz gerçekten köyden kalkıp buraya kadar geldikleri konuya bak." Dedi Ateş, Polat ise hala gülüyordu.

"Gülme lan çık dışarı gözüm görmesin seni." Dedi Ateş karşısında sırıtan Polat'a

"Emredersin abi." Dedi ve sırıtarak çıktı odadan."

"Kuzen yandık biz." Dedi Bora

"Valla sen düşün benim hayatımda biri var olmayan kişi sensin." Dedi Ateş

"Ha varmış hani nerde ben niye göremiyorum. Hazan'dan bahsetiyorsan o iş yaş Cihan ve Oktay Akbulut varken sizin birlikte olmanız yaş gibi gözüküyor."

"Benim için imkansız diye bişey yoktur kardeşim sen o işi 1 aya hazır oldu say." Dedi Ateş arkasına yaslanırken.

🕊

Evet kısa bir Pazar bölümü geldi.
Sizce Asiye ve Bahar KARAKURT'un planı ne?
Ve KARAKURT'lar Ateş'in kararından memnun olucaklar mı?
İyi Pazarlar🥰

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin