???

1.5K 32 2
                                    




Merhaba canım okurlarım küçük bir açıklama yapmak için geldim...
Diğer hikayelerimi okuyanlar bilir ben Türkiye'de yaşamıyorum ve Türkçem çok iyi degil. Yazım hatalarım ister istemez hem oluyor ve bazı kelimelerin doğru yazılışını bilmiyorum.Diğer hikayelerimde çok fazla sorun olmuyordu bu ama bu hikayede bazı kişilerin çok fazla dikkatini çekiyor.

Bu yüzden biraz kendimden bahsetmek istiyorum...

İsmim Sofia Alya 21 yaşındayım Berlin'de doğdum... Annem Türk, Babam Alman...
Wattpad'ı Türk bir arkadaşım önerdi Türkçe hikayeler okuyarak Türkçemin daha iyi olacağını söyledi bende böyle Wattpad başladım. Hikaye yazmaya ise kuzenimle birlikte eğlencesine başladık profesyonel olarak degil tamamen Hobby olarak. Zaten hikayelerimiz okunmasaydı hikaye yazmayı bırakacaktık ama hikayelerimizin sevildiğini gördük ve bizde hikaye yazmaya devam etmeye karar verdik.

Zaten hikayelerimizi kimseye zorla okutmuyoruz beğenen okur beğenmeyende sayfamdan çıkabilir herkese saygı duyuyorum...
İlerleyen bölümlerde yazım hataları olmayacak diyemeyiz...

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim 1 haftalığına tatile kaçtım yarın dönüyorum Pazar veya Pazartesi yeni bölüm geliyor...

İyi hafta sonları diliyorum 🥰

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin