Gelecek

1.8K 38 1
                                    



Gunaydın 😀
iyi okumalar 🥰

🕊

"Adamlarını ara peşimizden gelmesinler." Dedi genc kız.

"Anlamadım?" Dedi Ateş.

"Bir saattir peşimizden kuyruk gibi gelen adamlarını ara bizi takip etmeyi bıraksınlar eve gitsinler. Sende ilerideki oto parka gir."Dedi genc kız net bir şekilde.

"Neden?"

"Ateş dedimi yap."

Genc adam çok fazla üstelemeden arkada onları takip eden Polat'ı aradı ve eve gitmelerini onlarında 1 saate geleceklerini söyledi. Polat bu durumdan pek memnun olmasada abisinin emirlerine uymak zorundaydı.Polat hızla arkadaki adamlara haber verdi ve 2-3 araç hızla Ateş'in aracını geçerek eve doğru yol aldılar. Ateş'de küçük kızının dediğini yaptı ve yoldaki en yakın oto parka giriş yaptı.

"En üst kata çık." Dedi Hazan

"O kafanın içinde neler var."

"Birazdan göreceksin şimdi buradan sağ dön ve duvar arasına bir yere park et."

"Emredersiniz Hazan hanım başka isteğiniz var mı?"

"Evet var ama önce şu arabayı park et."

Ateş hızla arabayı en kör noktaya park etti.

"Dün gece çok saçma bir rüya gördüm ve o rüyanın etkisinden hala çıkamadım." Dedi genc kız kemerini çıkartırken.

"Nasıl bir rüya?" Diye sordu genc adam.

"Şöyle." Dedi genc kız ve Ateş'in gömleğinden tutup kendine cekti ve sert bir şekilde genc adamın dudaklarına yapıştı. Genc adamda hemen ona karşılık vermeye başladı. Biraz öpüştükten sonra genc kız elini Ateş'in kemerine koydu ve çıkarmaya çalıştı.

"Hazan oto parktayız güzelim."

"Biliyorum." Dedi genc kız ve hızla kemeri çözüp Ateş'in kucağına oturdu.

"Biraz önce başka isteğim olup olmadığını sormuştun ya. Şimdi,burada beni sert bir şekilde becermeni istiyorum Ateş Karakurt ." Dedi genc kız Ateş'in kucağında sürtünürken.

🕊
Evet ufak bir gelecek bölümü.
Kuzenim dün hastaneden çıktı şu an sağlık durumu çok iyi.
Daha önceden yazmış olduğumuz gelecek bölümünü sizinle paylaşmak istedim.
Ve diğer hikayemin tanıtımını paylaştım profilimde bula bilirsiniz.

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin