13.Bölüm

3.7K 95 1
                                    

🕊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🕊

Şu an evde büyük bir kaos var abim ve babam birbirine girdi resmen. Abim olanları öğrendi ve tabiki delirdi bana arabada sordu ama ben geçiştirdim ve anlatmadım ama dedem sağolsun ağzından kaçırmıştı Erdem'le beni evlendirmek istediklerini ve bunu duyan abim deliye döndü."Hazan'ı evlendirmek ne demek siz kafayı mı yediniz?" Diye bağırdı abim haklıydı ne desem yalandı. Barlas abim babası Savaş amcadan kalan şirketi yönetiyor ve çok fazla anlatmasada bazı pis işlerin içerisindeydi. Aslında Ateş'in mafya olmasını çok fazla kafama taktım lakin abimle tanıştıklarına göre abimle meslektaş sayılır ama anladım kadarıyla birbirilerini pek sevmiyorlar belkide düşmanlar.

"Bir daha Hazan'ı pis işlerinize dahil ederseniz yok ederim sizi." Dedi Abim babamlara annem ise pek memnun değildi Barlas abimin babamlara böyle davranmasına.

"Barlas o sesinin tonuna dikkat et ve Cihanla nasıl konuştuğunada." Dedi annem kızgın bir şekilde.

"Anne neler olmuş neler bitmiş senin haberin yok şimdi karşıma geçmiş bana... bırak ya."

"BARLAS senin karşında annen var." Dedi annem.

Ne anne ama 5 yaşındaki çocuğunu boşandığın kocana bırak ve 4 ay sonra başka bir adamla evlen ne kadar kolay. Aslında benim yanımdada yoktu babamla yurt dışına tatillere giderlerdi 2-3 ay gelmezlerdi beni sürekli bakıcılara veya Babaneme bırakırlardı yani anlayacağınız bu yaşıma kadar pek bir annelik görmedim benimde Barlas abimden pek bir farkım yoktu.

"Annem....anne çocuk doğurmakla olmuyor Ece hanım anne olmak çok başka bişey sen bilmesin.Hazan'ı üzerseniz veya saçma sapan işlerinize ortak ederseniz onu yanıma alırım bilirsiniz bunu yaparım." Dedi Abim ve bana baş işareti yapıp çıkışa doğru ilerledi. Bu işaret benimle gel demekti oturdum yerden kalktım ve abimin peşinden gittim. Kapının önünde beni beklemiş onun yanına yaklaştığımda elini enseme atı ve beni kendine çekip aracına doğru ilerlemeye başladık.

"Hazan bunca olay olmuş benim neden haberim yok?" Diye sordu abim.

"Abi ben gereken cevabı verdim onlara sen tanımıyor musun kardeşini."

"İyi bakalım bu sefer öyle olsun ama bak böyle bişey tekrarlarsa ve bana söylemesen bozuşuruz."

"Tamam anlaştık." Dedim ona sarılarak.

"Ha şu Ateş KARAKURT olayını unuttum sanıyorsan yanılıyorsunuz küçük hanım. Yarın akşam bize yemeğe geliyorsun ve bu işi bana doğru düzgün anlatıyorsun." Dedi

Ah be abi ne diyeyim şimdi ben sana? Düşmanına aşık oldum lakin kendisi benden uzak durdu ilk başta çünkü bazı psikolojik sorunları varmış.Ama ben bundan 3 gün önce onun gerçek yüzüyle karşılaştım beni boğumaya çalıştı lakin kendisi çok pişmanmış ve ben onu affetmeye dünden razıyım mı? Hayır sağol ben almayayım....

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin