18.Bölüm

2.9K 64 1
                                    



İyi okumalar
Vote ve yorum yapmayı unutmayın.
Bu bölüm tamamen +18 dir okumak istemeyenler  bu bölümü geçebilir.💞
Şarkıyı dinleyerek okuyun😀

🕊

Genc kızın kalbi neredeyse yerinden çıkacakmış gibi çarpmaya başladı. Biraz önceki cesur kız gitmiş onun yerine yine ne yapacağını bilmeyen bir kız gelmişti. Biraz önce resmen kendini sunmuştu genc adama ve bundan asla pişmanlık duymuyordu. Genc kız kendini yatağa bırakmış bacaklarını karşısındaki adama ayırmış ve kadınlığını ona sunmuş bir vaziyete öylece duruyordu ve karşısındaki adamın ne yapacağını bekliyordu.
Genc adam ise biraz öyle durdu ve önündeki  şahesere baktı.

Ateş hızla genc kızın ayak bileklerinden tutup kendine doğru çekti ve hiç beklemeden önünde diz çöktü, bacaklarına ufak ufak öpücükler kondurarak genc kızın kadınlığına ulaştı. Gözlerini küçük kızının gözlerine kenetledi ve dudaklarını ıslatıp vajinasını öpmeye başladı onu bugün kıvrandırmak istiyordu Ateş ona bugun istediğini hemen vermeyecekti.

Genc kız gereğinden fazla ıslanmıştı daha önce çok kez ilişkiye girmişti ama hiç biri böyle değildi. Hazan daha önce hiç kimse için bu kadar çok ıslanmamıştı. Ateş orta parmağıyla genc kızın ıslaklığını vajinasına dağıttı ve emmeye başladı, işte şimdi küçük kızının hoşuna gitmeye başlamıştı. Hazan yüksek sesle inlemeye başladı ve eleriyle hızla Ateş'in başını tutu ve onu kendine daha fazla bastırdı. Ateş burnunu genc kızın şişmiş klitorisinde sürtü, kokladı ve dişleriyle çekiştirdi.

"Ahh! Ateş lütfen daha fazlasını istiyorum."

Genc adam orta ve işaret parmağıyla ilk önce genc kızın vajinasını okşadı ve hiç vakit kaybetmeden iki parmağını birden genc kızın içine yoladı, genc kızın dudaklarından sert bir inleme döküldü. Genc adam parmaklarıyla gel git yapmaya başladı ve şişmiş klitorisini dudaklarının arasına alıp emeye başladı, genc kız iki eliyle tekrar genc adamın başına tutundu  ve onu daha fazla bastırdı içine.

"Yala... lütfen durma devam et." Dedi genc kız.

Genc adam ona istediğini vermek için dilini çıkardı ve parmaklarıyla vajinasının dudaklarını açıp dilini içine soktu, genc adam diline gelen suları emeye başladı. Parmaklarını küçük kızının içinden çıkardı ve kalçasından sıkıca tutu,kendini ve küçük kızının vajinasını bir bütün haline getirdi ve emip yalamaya devam etti. Dilini içinden çıkardı ve bütün vajinasını yaladı, dilini tepesine koydu ve onunla oynamaya başladı genc kız ise artık çığlık atıyordu çünkü çok yaklaşmıştı ve her han gele bilirdi. Genc kız kalçasını kaldırdı, kendini genc adama daha fazla bastırdı ve bir kaç saniye sonra büyük bir inleme eşliğinde boşaldı. Genc adam ise beklemeden küçük kızının sularını emdi ve onu tamamen temizledikten sonra ayağa kalktı.

Genc adam eline tükürdü ve penisini okşamaya başladı, küçük kızına bakıp kendini tatmin ediyoru. Genc adam biraz kendini okşadıktan sonra küçük kızını ters çevirip önünde domalmasını sağladı, işte şimdi küçük kızının iki deliğide gözler önündeydi. Genc adam ilk önce vajinasından arka deliğine doğru yaladı. Diliyle arka deliğini biraz genişleti ve vakit kaybetmeden başparmağını genc kızın içine yoladı ve biraz içinde gel git yapıp çıktı.

"Hazır mısın?" Diye sordu Genc adam karşısında duran küçük kızına. Genc kız ise başını saladı, küçük kızın vajinasına tükürdü ve vakit kaybetmeden şişmiş dudaklarının arasına penisini sokup çıkarmaya başladı. İlk önce yavaş sokup onu izliyordu, genc kız biraz sağ dondu ve gözlerini genc adamın gözlerine kenetledi.

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin