6.Bölüm

6.4K 168 37
                                    


İyi okumalar🤗

İnanılır gibi değil çekip gitti ve saatlerdir gelmedi. Ben onun için buralara kadar geleyim o benim yüzüme bile bakmasın. Ama yok ben biliyorum yapacağımı kendimi sana öyle bir aşık edeceğimki işte o zaman yanımdan ayrılıyor musun bakalım. Saatlerdir gözlerim gitti yerdeydi mekanda çatı katı gibi bir şey vardı büyük ihtimal kendisine ofis yapmıştı saatler önce oraya girdi ve hala çıkmadı üstelik onu görmeyelim diye stor perdeleride kapatı manyak. Kızlara tuvalete gideceğimi söyleyip kalktım yanlarından ve biraz önce bay KARAKURT'ub çıktı merdivenlere yöneldim merdivenlerin başında iki adam duruyordu onlara gözükmeden çıkmak imkansızdı hızla adamların yanına gittim.

"Buyurun bişey mi istemiştiniz." Diye sordu biraz önce Arslan olduğunu öğrendim adam.

"Ben Ateş'le yani Ateş beyle görüşmek istiyorum."dedim.

"Maalesef bu mümkün degil." Dedi karşımdaki adam.

"Ne demek mümkün degil daha sormadın be adam, gidip sorsana patronuna."

"Bakın hanım efendi kendisi rahatsız edilmemek istediğini söyledi." Dedi karşımdaki ukala adam.

"Eee yani?"

"Yanisi hanım efendi eğerki Patronum rahatsız edilmek istemiyorum dediyse o zaman hiç kimseyi istemiyorum yalnız kalmak istiyorum ve ben odadan dışarı çıkana kadar kimse yanıma gelmesin demek." Dedi kızgın bir şekilde.

Ben karşımdaki dağ ayısıyla tartışırken arkadan onun iki katı olan bir adam geldi.

"Arslan bir sorun mu var?" Diye sordu

"Bu hanım efendi Patronla görüşmek istiyor ama Ateş abi yukarıya çıkarken rahatsız edilmek istemediğini söyledi."

"Buyurun ben yardımcı olayım size." Dedi

"Sizin yapabileceğiniz bişey olsaydı ben zaten karşımdakine söylerdim. Ben sizinle degil Patronunuzla konuşmak istiyorum özel yani anladın." Dedim onlar ricadan anlamıyorsa bende onların dilinden konuşurum.

"İyi bekleyin burada ben bir sorayım PATRONUMA."

Ukala adam ne olucak kendini beğenmişler Patronları neyki çalışanları ne olsun. Diğeri ise gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Şu adamı biraz kızdırsam ne olabilirki.

"Bişey sorucam şimdi o yukarı çıka biliyor ama sen çıkamıyorsun demek o kadar güvenilir değilsin." Dedim karşımdaki adama dalga geçercesine.

"Evet canım güvenilir biri değilim o yüzden Ateş abi burasını bana emanet etti o yokken benim sözüm geçiyor evet aynen."dedi gıcık adam.

"Hımmm o zaman rütben yetmiyor yukarıya çıkmaya. Hanki rütbeye yükselmelisin mesela o adamın seviyesine gelmen için."

"Hanki rütbeye yükselirsen yüksel Polat abinin seviyesine gelemesin. Buradaki 10 adamı topla ben dahil 1 Polat abi etmeyiz." Dedi kendisinden emin bir şekilde lakin bunu kıskanır bir şekilde degil tam tersi gurur duyar gibi anlatıyordu. Biz Arslan'la konuşurken isminin Polat olduğunu öğrendiğim adam merdivenlerden indi. Ben karşımdaki Arslan'a gülerek merdivenleri çıkmaya başladım tam Polat'ın yanından geçecektim ki kolumdan tutu.

"Kusura bakma ama PATRONUM seninle görüşmek istemiyor." Dedi ve bende öyle kala kalmıştım ne demek benimle görüşmek istemiyordu.

"O ukala patronuna söyle benden bu kadar kolay kurtulamaz." Dedim ve keyifle çıktığım merdivenleri hüzünle indim. Görüşmek istemiyormuş senden öyle bir intikam alıcam ki kapımda kopek olucaksın Ateş KARAKURT.

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin