Yeni bölüm geldi
İyi okumalar 🥰
Yorum ve Vote atmayı unutmayın 😘🕊
"Hastamızın durumu gayet iyi ameliyat çok iyi geçti." Dedi doktor.İki adamında omuzlarından büyük bir yük kalkmıştı ikiside kendisini kötü habere hazırlamıştı.
"Görebilir miyiz?" Diye sormuştu Barlas.
"Evet yalnız bir kişi hastamızı çok yormayalım. Birazdan normal odaya alıcağız... geçmiş olsun" dedi ve gitti doktor.
"Sen gir." Dedi genc adam Barlasa.
"Tabikide ben gireceğim abisiyim ben onun."
Genc adam cevap verecektiki koridorun sonundan koşarak Polat geldi.
"Abi...abi." Genc adam Barla'sı arkasında bırakıp Polat'a doğru ilerledi.
"Konuş."
"Bulduk abi.."
"Kim?"
"Enver, Enver iti abi..."
"Enver? Kim kim Enver kim???"
"Güneş itinin yeğeni abi. Aklınca amcasının intikamını alacakmış."
"Bana o adamı buldunu söyle Polat."
"Bizim Galerinin deposunda abi şu an seni bekliyor."
Genc adam duyduğu şeyle çok memnun olmuştu küçük kızının canını acıtan adamı kendi eleriyle öldürecekti.
"Git arabayı hazırla."
"Emredersin abi."
Polat koşarak uzaklaştı oradan. Ateşte peşinden gidecektiki Barlasın seslenmesiyle durdu.
"Bir izmi bulmuşlar?"
"İzden daha fazlasını."
"Anlatacak mısın?"
"Adamı bulmuşlar şimdi bizim depolardan birinde eğer izin verirsen gidip icabına bakayım."
"Bende geliyorum."
"Hayır sen hiç bir yere gelmiyorsun sen burada kal Hazan uyanınca ikimizden birini görsün. Zaten ben burada kalsamda yüzüne bakacak yüzüm yok. Bali ona bunu yapan kişinin cezasını keseyimde yüzüm olsun karşısına çıkmak için."
"Beni haberdar et."
"Böyle bişey yapmayacağımı biliyorsun KARACABEY.."
Genc adam arkasını döndüğünde karşısında tanıdık ama yılardır görmedi kişiyle karşılaştı.
"Ateş."
"Senin ne işin var burada." Diye kükredi genc adam.
"O ses tonuna dikkat er karşındaki benim karım." Diye uyardı Barlas genc adamı.
"İyi karını al ve defolup gidin buradan."
"Ateş ABLACIM yapma böyle yalvarırım."
"Benim senin gibi bir ABLAM yok benim tek bir ablam vardı oda yılar önce öldü." Dedi arkasına bakmadan çekip gitti genc adam.
🕊
Genc adam depoya geldiğinde adamları Enver'i çoktan bağlayıp iple sarkıtmışlardı merdivenlerden aşarı. Genc adam Enver'e elindeki demir zincirle vurmaktan hiç çekinmiyordu. Küçük kızının canı nasıl yandıysa onun canıda öyle yanacaktı. Genc adam Enver'i işkence ederken kuzeni Bora ve adamları Tahir'ile Polat oturmuş onu seyrediyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine
AksiAteş KARACAOĞLU Türkiye'deki yer altı dünyasının sahibi. Her istediğini elde eden önündeki bütün kapıları aça bilen bir adam. İki yıldır tek bir şeye sahib olmak istiyordu Hazan Akbulut ... onu iki yıldır kendi göz hapsine mahkum etmişti ama küçük...