İyi okumalar🥰
Vote ve yorum atmayı unutmayın😘
Medya:Tahir🕊
Eve geldiğimden beri çokça düşünmek için zamanım oldu. Hayatımda geçirdim en uzun ve en korktum geceydi bu gece.Aklım bir an olsun silinmeyecek anılar ile doldu şu 3 günde.Ateş'in beni boğumaya çalışması bu gece üzerimize kurşun yağması bakalım başımıza daha neler gelicek. Eve geldiğim gibi kırmızı bir şarap açtım ve küveti sıcak suyla doldurup içine girdim. Rahatlamam gerekiyordu kendime gelmem bu gece olanları unutmam ama maalesef pek mümkün degil gibiydi gözlerimi her kapandığımda o korkunç anılar canlanıyordu beynimin içinde. Ben keyif yaparken zil bağırdı hadi ama bu saate kim kime giderki. Kapıyı açmamayı düşündüm lakin kapıdaki kimse çok ısrarla çalıyordu zilli. Küvetten çıktım ve halatımı üzerime geçirip aşarı indim. Zille basmaya devam ederse sokup eline vereceğim çok az kaldı.
"Ne var kardeşim ne var... ölüyor musun???"" Diye kapıyı açtım lakin karşımda hiç beklemedim biri vardı Ateş KARAKURT.
"Ateş senin ne işin var burada." Dedim şaşkınlıkla. Lakin soruma cevap vermedi yine çatı o kaşlarını sağına soluna baktı ve kolumdan tutup beni içeriye sürükledi.
"Ateş ne yapıyorsun? Canım açıyor bırak kokumu." Diye bağırdım ve kolumu ondan kurtardım.
"SENİN BU HALİN NE?" Diye bağırdı bana.
"Ne varmış halimde?"
"İşte bişey yok sorunda o, ya başka biri olsaydı. Sen hep böyle çıplak mı açarsın kapıyı?"
"Çıplak değilim ben üzerimde halatım var. Hem sen niye geldin?" Diye sordum.
"KONUŞMAMIZ GEREK." Dedi hala bağırıyordu.
"BAĞIRMA BANA SAGIR DEĞİLİM SENİ DUYA BİLİYORUM."Diye bende bağırdım o bana nasıl davranıyorsa bende ona öyle davranacağım.
"Bekle üzerimi değiştirip geleceğim." Dedim ve yanından arılıcaktım ki kolumdan tutup." Gerek yok böyle kala bilirsin." Dedi Ateş beni süzerek. Senin için sorun yoksa benim içinde sorun yok KARAKURT seninle oynayalım bakalım biraz.
Yanımdan ayrıldı ve oturma odasına ilerledi bende peşinden gittim ve "içeçek bişeyler istiyor musun?" Diye sordum.
"Sert bişeyin var mı?" Diye sordu bana beyaz kanepeme yayılırken. Bende dalga geçercesine "double expresso." Dedim.
"O zaman boşver gel otur yanım." Dedi onu dinlemeyip adımlarımı mutfağa yöneltim. Kulübe gittiğimde viski içtiğini fark etim çok fazla tercih etmesemde bazen iyi geldiği için 1-2 şişe evde bulunduruyorum. Hızla içki şişesini ve bir bardak alıp oturma odasına yananı gitim. Beni fark etiğinde sırıtmaya başladı. Bardağa içkiyi doldurup önüne koydum ve karşısındaki kanepeye oturdum.
"Seni dinliyorum?"
"İyi misin? Barlas bişey yapmadı umarım?" Diye sordu.
"Seninle görüşmemi istemiyor?" Dedim bende
"Peki ya sen? Sen benimle görüşmek istiyor musun?" Diye sordu aslında bu sorunun cevabını bende bilmiyorum onu istiyor muyum evet istiyorum ama ondan korkmuyorda değilim.
"Bilmiyorum!"Dedim başımı yere eğerek. Hızla yerinden kalkıp yanıma geldi ve önümde diz çöküp elerini elerime kenetledi.
"Hazan bana bak." Dedi ilk önce başımı yerden kaldırmadım lakin tekrar"Güzelim bana bak."deyince mecbur başımı kaldırıp gözlerimi gözlerine kenetledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine
ActionAteş KARACAOĞLU Türkiye'deki yer altı dünyasının sahibi. Her istediğini elde eden önündeki bütün kapıları aça bilen bir adam. İki yıldır tek bir şeye sahib olmak istiyordu Hazan Akbulut ... onu iki yıldır kendi göz hapsine mahkum etmişti ama küçük...