"Size ihanet edenleri görmüyor musunuz yoksa görmemezlikten mi geliyorsunuz?" Diye sordu Yunus KARAKURT."Sadece biraz zaman verdim onlara, bir sonraki toplantıda hepsinin icabına bakacağım." Dedi Ateş.
"Benim kulakıma kadar gelip senin fark etmemiş olman gerçekten beni kızdırırdı Ateş"
"O kadar salak değilim bana ihanet edenlerin farkındayım sadece kimlere çalışıyorlar onu daha net öğrenmek istiyorum o yüzden hala hayattalar ama bir sonraki toplantıdan sonra hayata olmayacaklar." Dedi Ateş.
"Aferin aferin abi bak gurur kayna oldular maşallah size." Dedi Tufan bey oğlu Bora'yı ve Yeğeni Ateş'i överek.
KARAKURT erkeleri kendi aralarında sohbet ederken kapı çaldı ve içeriye Tahir girdi.
"Abi müsade var mı?" Diye sordu Tahir odaya girmeden önce.
"Tabi gel arslanım."
"Yok abi sen bir dışarı gelsen." Dedi Tahir.
Ateş oturdu yerden kalktı ve Tahir'le birlikte dışarı çıktılar.
"Kötü bişey yok dur umarım." Dedi Ateş.
"Valla abi orasına sen karar vericeksin artık. Yenge arkadaşlarıyla birlikte mekana gelmiş." Dedi Tahir bir nefeste.
"Ne demek mekana gelmiş." Diye sordu.
"Valla masayı donatmışlar içiyorlarmış." Diye de ekledi Tahir.
"Arabayı hazırla çıkıyoruz, gerçekten kendini sonunda zorla eve kapattıracak bana. Okulu yok mu bu kızın yarın?"
"Ne biliyim abi ben.."
"Bir şeyi bilsen zaten dişimi kıracağım Tahir bir şey bilsen dişimi kıracağım. Hala ne duruyorsun lan gitsene." Diye azarladı Ateş Tahir'i ve Tahir arkasına bakmadan uzaklaştı Ateş'in yanından.
Ateş odaya geri döndü ve acil bir iş çıktığını söyleyip Bora'yıda alıp mekana doğru yola çıktılar.
🕊
Genc adamın aracı mekanın önünde durduğunda Arslan'ın kapısını açmasını beklemeden indi arabadan. Ateş'i gören korumalar hemen önlerini ilikleyip baş selamı verdiler. Hepsi Arslan tarafından uyarılmıştı Ateş soru sormadan Ateş'le konuşmak yoktu.
"Hoş geldin abi" dedi Arslan.
"Nerede?" Diye sordu Ateş KARAKURT.
"Senin locaya aldırdım abi."
Ateş hızla adımlarını küçük kızının yanına doğru ilerleti.Bu gece onunla konuşması gerekiyordu artık Ateş içeriğe girdiği gibi gözlerini locaya dikti.Küçük kızı arkadaşıyla dans ediyor ve gülüyordu Ateş'in yüzünde ufak bir gülümseme oldu ve adımlarını küçük kızının yanına ilerleti.
Hazan dans ederken karşısındaki ayna gibi olan camdan Ateş'in yansımasını gördü. Genc kız ilk önce şaşırdı kalabalık bir mekanda nasıl hemen gözüne çarpmıştı. Hazan hiç pot kırmadan Defne'yle dans etmeye devam etti.
Karşıda onları gülerek izleyen Özgenin gözleri bir anda fal taşı gibi açıldı. Hazan anlamıştı şu an arkasındaydı müstakbel eşi dans ederken birden kolundan tutuldu ve sürüklenmeye başladı. Genc kız ilk önce ne oldunu anlamadı şaşırdı böyle bir tepki beklemiyordu genc adam resmen onu sürüklüyordu.
Hazan arkasına baktığında arkadaşlarının yanına gelmeye çalıştığını lakin Ateş'in adamları tarafından engellendiklerini gördü korkmuyor değildi Hazan korkuyordu çünkü şu an karşısında onu sürükleyen adamın ne yapacağını kestiremiyordu. Son geldiğinde içeriğe alınmadı odaya doğru gidiyordular.
Genc adam hızla merdivenleri çıktı ve odanın kapısını açıp Hazan'ı içeriye doğru kaktırdı. "Senin ne işin var burada." diye sordu Ateş genc kıza.
"Teşekkür ederim bende iyim." Diye cevap verdi genc kız ve Ateş'in yanından geçip çalışma masasının önünde duran deri koltuğa oturdu.
"Burada ne işin var senin."
"Neden gelemez miyim? Sonuçta herkese açık bir mekan degil mi? " diye cevap verdi Hazan Ateş'e bacak bacak üstüne atarken.
"Benimle oynama küçük kız." Diye tısladı Ateş dişlerinin arasından.
Hazan oturduğu yerden kalktı ve Ateş'in yanına doğru ilerledi ve gözlerini gözlerine kenetledi.
"Ben degil asıl sen benimle oynuyorsun. Benim ne istediğim belli... BEN SENİ İSTİYORUM." Diye bağırdı genc kız.
"Peki ya sen sen ne istediğini biliyor musun?"
"Benimle birlikte olmak istiyorsun peki ya benim hayatıma uyum sağlaya bilecek misin? Her saniye ölümle burun buruna gelmek kolay bişey degil.Ben DÜNYAYI yönetiyorum küçük kız ve dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var. Benim hayatımda olucak kadın CESUR,GÖZÜ KARA,KORKUSUZ... Benim için gözümü kırpmadan adam ÖLDURECEK biri olmalı... bunları benim için yapa bilir misin küçük kız???" Diye sordu Ateş Hazan'a
Genc kız bir şey demeden çıktı odadan. Ateş'ise öylece kala kalmıştı bu demek oluyordu ki ben senin hayatına uyum sağlayamam. Eğer her şeye rağmen seninim deseydi Ateş küçük kızının elinden tutup hiç bırakmayacaktı lakin küçük kızına çok gelmişti söyledikleri.Ateş her şeyden vaz geçti ona itiraf edecekti bu gece lakin çekip gitmesi bütün kelimelerini yutmasına sebep oldu genc adamın.
🕊
Kısa bir bölüm geldi.
Akşama bir bölüm daha gelicek.
Bizim çift yine kavuşamadı.
Sizce Hazan Ateş'ten vaz mı geçecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine
ActionAteş KARACAOĞLU Türkiye'deki yer altı dünyasının sahibi. Her istediğini elde eden önündeki bütün kapıları aça bilen bir adam. İki yıldır tek bir şeye sahib olmak istiyordu Hazan Akbulut ... onu iki yıldır kendi göz hapsine mahkum etmişti ama küçük...