Arkadaşlar hikayem hakında yorum yaparsanız çok sevinirim. Hikayem hak ettiği ilgiyi görmüyor. 9 bölümde 1k okunmayı geçerken Vote ve Yorum gelmiyor ben sadice emeğimin karşılığı görmek istiyorum...
İyi okumalar🥰Medya: Bora KARAKURT
🕊
2 Gün sonra.
O günden itibaren küçük kızıyla hiç görüşmemişti Ateş. Yine eskiye dönüş yapmıştı genc adam uzaktan gözletme. Ateş o günden itibaren ne kameralardan izlemişti nede küçük kızının ne yaptığını sormuştu. Polat'la Tahir çok şaşkın olsada bişey sormamışlardı Abilerine. O gün o odada ne konuştuklarını hiç bişey anlatmıyordu genc adam. Bu gece masa toplanıyordu ve içlerindeki hainleri temizleyecekti Ateş. Şirketten geldiği gibi duşa girmişti Ateş hızla duşunu almış ve hazırlanıp çıkmıştı evden.
"Her şey hazır mı?" Diye sordu Ateş.
"Hazır abi... Yunus beyle Tufan beyde bu gece bize katılacakmış..."
"Benim bundan neden şimdi haberim oluyor Polat?"
"Bizimde yeni haberimiz oldu abi."
Genc adam ceketinin iç cebinden telefonunu çıkardı ve Bora'yı aradı lakin kuzeni açmamıştı telefonunu.
"Bora'dan bir haber var mı?"
"Bora abi katılmayacakmış bu gece toplantıya. Tufan amca bu gece Bora abinin yerine katılacakmış." Dedi Polat
"Yine onun yanına gitti degil mi?"
"Evet abi..."
"Geri zekalı lan bu. Aslı istemiyorum dedi işte hala neden peşinde koşuyor?"
"Ne yapsın abi seviyor. Hem sevmeyi sen herkesten iyi bilirsin."
"Aslı'yla Hazan'ı bir kefene mi koyuyorsun lan sen?"
"Hayır abi estagfurullah Hazan yengenin yeri her zaman başkadır."
"Bir daha Hazan'la Aslı'yı aynı yere koyursan konuşacak bir dilin olmayacak Polat ara o Bora'nı toplantıya gelsin."
"Emredersin abi.."
🕊
"Bu toplantıyı acil olarak oğlum Ateş istedi. İstediğine göre bir bildikleri var." Dedi Yunus KARAKURT.
"Hasan beyin infazından sonra toplantı lazımdı tabi."
"Hasan beye suikast yapılmadı onu biz oldurduk." Diye cevap verdi Bora Hakkıya.
"Hakkı şunu demek istiyor... bu vahim olaydan dolayı ne yapmamız gerektiğini konuşmak için bu toplantı gerekti lakin oğlunuz Ateş yüzüme söyledi onca şeyden sonra toplantı istemesi şaşırttı beni."Dedi masanın üyesi Mesut bey.
"Hasan gibi bir adamı oldurup meydan okurcasına bunu saklama gereği bile duymuyorsunuz.Bende tam olarak bu cüreti göstermenize şaşırdım."?Dedi Güneş
"Sen buna cüret mi değiyorsun?" Diye sordu Bora
"Evet değiyorum masanın başı olabilirsiniz lakin karşılığında neler olacağını düşünmeden yaptığınız şeye cüret diyorum." Dedi Güneş bey sert bir şekilde.
"Hasan'ın ölüm emrini ben verdim Güneş bey ve bunu tartışmak, kimsenin haddi değildir. Dedi Yunus bey.
" Peki Amerika'lı dostlarımız, neyin karşılığında bunu yapma haddini size verdiler. Bunu bilmek bizimde hakkımız?" Dedi Mesut bey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine
ActionAteş KARACAOĞLU Türkiye'deki yer altı dünyasının sahibi. Her istediğini elde eden önündeki bütün kapıları aça bilen bir adam. İki yıldır tek bir şeye sahib olmak istiyordu Hazan Akbulut ... onu iki yıldır kendi göz hapsine mahkum etmişti ama küçük...