İyi okumalar🥰Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın
🕊
Sabah gözlerimi açtığımda yatakta yalnızdım Ateş yine beni yalnız bırakmış. Yataktan kalktım ve odadaki banyoda elimi yüzümü yıkayıp aşarı indim lakin ev gereğinden fazla sessizdi."Ateş" diye bağırdım hiç ses yoktu. Kapının önüne çıktım Polat hemen yanıma geldi." Hayırdır bir sorun mu var yenge?" Dedi Polat.
"Şey Ateş nerede?" Diye sordum.
"Abi senin yanındaya yenge." Dedi Polat.
"Ben bakındım ama göremedim çalışma odasına bakmadım ben bir oraya bakayım." Dedim Polat'a
"Bende geleyim." Dedi ve birlikte yukarıya çıktık.Çalışma odasının önüne geldiğimde kapısını tıklatım ve "Ateş." Diye seslendim yine ses gelmedi yavaşça kapıyı açtım ve odaya girdim oda boştu. Hızla çalışma odasından çıktım ve Ateş'in kendi odasına ilerledim kapıyı açmak için kapı kolunu aşarı indirdim ama kapı kilitliydi. Bakışlarımı Polat'a çevirdim.
"Sen çekil kenara yenge." Dedi ve beni kapıdan uzaklaştırdı.
"Abi." Diye seslendi Polat kapıyı tıklatarak. İçeriden Ateş'in sesi geldi.
"Polat götür onu buradan." Dedi Ateş neler oluyordu.
"Abi." Dedi tekrar Polat.
"POLAT ONU BURADAN GÖTÜR." Diye bağırdı Ateş.
"Yenge hadi üzerini değiştir seni evine bıraksınlar kapıdakiler." Dedi Polat bana dönerek
"Ateş'i görmeden şurdan şuraya gitmiyorum." Dedim ve onu kapının önünden iterek kapının önüne geçtim.
"Ateş aç kapıyı hadi birtanem." Dedim kapıyı vurarak.
"Hazan git buradan POLAT"
"Yenge hadi."
"Neler oluyor? Anlat bana Ateş neden içeriye kilitledi kendini?" Dedim lakin Polat bişey demedi.
"POLAT...Susma konuş."
"Yine kriz geçiriyor." Dedi Polat.
"Başka anahtar var mı?" Diye sordum Polat'a
"Var." Diye cevap verdi.
"Getir hemen."
"Yenge."
"Polat bir daha tekrarlamayacağım." Dedim
Polat yanımdan ayrıldı ve çok zaman geçmeden anahtarlarla geldi. Hızla elinden anahtarları aldım ve kapıyı açıp içeriğe girdim ve Polat'ın girmesini beklemeden kapıyı kapatım kilitledim." Yenge" diye bağırdı dışarıdan. Arkamı döndüğümde Ateş'i gordum tekli koltuğa oturmuş kafasını geriye yaslamış elinde viski şişesiyle öylece duruyordu."Ateş" dedim ama sesim nerdeyse hiç çıkmamıştı duyduğundan emin bile değilim. Yavaş adımlarla yanına doğru ilerletim.
"Güzelim çık dışarı sana zarar vermek istemiyorum." Dedi Ateş öfkeli bir şekilde.
Sen bana zarar vermesin diyemedim çünkü bana zarar vere bilirdi tıpkı o geceki gibi beni tekrar öldürmek isteye bilirdi. Vakit kaybetmeden Ateş'in yanına gittim ve elindeki içki şişesini yavaşça alıp yere bıraktım bana zorluk çıkartmadan bıraktı elindeki şişeyi.İçki şişesini yere bırakıp yavaşça üzerimdeki Ateş'in tişörtünü çıkartım ve yere bıraktım sadece alt iç çamaşırımla kaldım.
"Bana bak." Dedim Ateş'e.
Şu an çok sinirleniyor onu dinlemedim için bunu kanepeyi sıkan elerinden anlaya biliyorum.Ateş yavaşça başını kaldırdı ve gözlerini açtı ilk ne oldunu anlamadı ama daha sonra çıplak olduğumu fark etti.
"Ne yapıyorsun." Diye sordu Ateş beni yukarıdan aşarı sürerken. Ona cevap vermeden arkamı döndüm ve üzerimdeki tek eşya olan iç çamaşırımı çıkartarak Ateş'in yatağına ilerledim. İlk zamanlar tanıştığımız kadın olucaktım bugün sert,korkusuz ve güçlü bir kadın. Sağ dizimi yatağa çıkartım ve emekleyerek yatağın başına doğru ilerledim ve sırtımı yatağa yaslayarak Ateş'e doğru döndüm.
"Şu an çok kızgın ve öfkelisin degil mi?" Diye sordum Ateş'e.
"Hemde çok benim sözümü dinlemiyorsun ve biliyor musun sözümün dinlenmemesi beni en kızdıran şeydir küçük kız."
"O zamana neden hala orada duruyorsun? Hadi gel tüm öfkeni ve sinirini çıkar benden ama geçen seferki gibi degil bu sefer tüm sinirini ve öfkeni beni bu yatakta sert bir şekilde BECEREREK çıkart." Dedim Ateş'e bacaklarımı ayırarak bakışları hemen kadılığıma kaydı şu an bacaklarımı kapatmak istesemde bunu yapmayacağım.
Ateş güldü ve" bakire bir kızın bu kadar büyük bir sorumluluk alması sence biraz fazla degil mi?" Diye sordu Ateş oturduğu yerden kalkarken.
"Bakire? Bakire olduğumuda nereden çıkardın?" Diye sordum Ateş'e alay edercesine ve istediğim olmuştu yarasına basmıştım Ateş'in. Üzerindeki tişörtü çıkardı ve odanın her han gibi bir yerine fırlatı ve bana doğru gelmeye başladı.
"Ban bir söz vermeni istiyorum. Biraz sonra bu odada olacaklardan ben sorumlu değilim sen kendin istedin ve sana yaptıklarımdan sonra pişman olup bendem kaçamaya çalışırsan veya benden gitmeyi düşünürsen yanılıyorsun çünkü benden kurtuluş yok küçük kız." Dedi Ateş.
"Söz veriyorum bu odada ne olursa olsun asla senden gitmeyeceğim." Dedim Ateş'e bakarak
🕊
Evet kısa bir bölüm daha bir sonraki bölüm uzun ve +18 olucaktır iyi geceler ve iyi hafta sonları.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine
ActionAteş KARACAOĞLU Türkiye'deki yer altı dünyasının sahibi. Her istediğini elde eden önündeki bütün kapıları aça bilen bir adam. İki yıldır tek bir şeye sahib olmak istiyordu Hazan Akbulut ... onu iki yıldır kendi göz hapsine mahkum etmişti ama küçük...