11.Bölüm

4K 110 18
                                    


İyi okumalar 🥰

Genc kız beyninden vurulmuşa dönmüştü öylece kala kalmıştı ona zarar verebileceğini aklının ucundan bile geçmemişti genc kızın. Genc kız yerde öylece durup nefes alış verişlerini düzene sokmaya çalışırken içeriğe arkadaşı Defne girdi. Arkadaşı buraya gelirken onu görmüş ve takip ermişti ilk başta odaya girip arkadaşını buradan çıkarmak istesede Polat tarafından engellenmişti. Defne koşarak arkadaşının yanına gitti ve iyi olup olmadığını sordu. Polat'la Bora Ateş'i sakinleştirmeye çalışıyordular ve iğnenin etkisini göstermesini bekliyordular.  Defne Ateş'e baktı ve" Şerefsiz,Allah seni kahretsin." Dedi. KARAKURT ailesi ise öylece kapının dışında seyrediyordular Asiye KARAKURT uzun zamandır oğlunu böyle görmemişti en son kriz geçirdiğinde Ateş 18 yaşındaydı sonrada tedavi ettirmişti KARAKURT ailesi olguları Ateş'i. Herkese iyileştiğini söylemişti lakin hiç bişey KARAKURT ailesinin bildiği gibi değildi Ateş hiç bir zaman düzelmemişti.

Genc kız arkadaşına burdan gitmek istediğini söyledi ve birlikte odadan dışarı çıktılar. Genc kızın saçı başı dağılmış hala nefesini düzene sokamaya çalışıyordu. Merdivenlerden inerken durdu genc kız hala inanamıyordu biraz önce olanlara."iyi misin." Diye tekrar sordu Defne arkadaşına ve genc kızın dakikalardır tutuğu göz yaşları akmaya başladı. Defne ona Sıkı Sıkı sarıldı ve saçlarından öptü genc kız ise sadice." Beni eve götür." Diye bildi. Defne arkadaşını belinden tutu ve onu o evden çıkardı. Genc kız arkasına dönüp bir kere bile bakmadı o adamı görmek degil adını bile duymak istemiyordu genc kız.

🕊

KARAKURT ailesinde ise büyük bir kriz vardı. Yunus ve Asiye KARAKURT evin altını üstünü getirmişlerdi. Yunus bey çok sinirliydi ondan saklanan ve gizlenen olaylardan. Polat,Tahir ve Bora Yunus KARAKURT'un karşısında hesap veriyordular."Amca" Dedi Bora lakin Yunus KARAKURT onu susturmuştu."Böyle bişeyi bizden nasıl saklarsınız lan siz ha böyle bişeyi bizden nasıl saklarsınız?" Diye kükredi Yunus bey. Asiye hanımın ise ağlamaktan gözlerinde yaş kalmamıştı artık oğlunun bu illeten kurtulduğunu sanıyordu lakin yılarca kandırılmıştı."çok siz oluyor mu krizler?" Diye sordu Asiye hanım Bora'ya."Uzun zamandır bu kadar büyük bir kriz geçirmemişti." Diye cevap verdi Bora yengesine. Aşarda sorgu devam ederken merdivenlerin başından Sema hanım seslendi."Bora kendine geliyor size ihtiyacım olucak." Dedi. Bora amcasından izin istedi ve yukarıya kuzenin yanına çıktı. Ateş sayıklıyordu ve dudaklarının arasından tek bir isim dökülüyordu "HAZAN". Sema Bora'ya döndü ve" onu bir daha buraya getiremeyiz degil mi?" Diye sordu. Bora ise sadice başını sağ sola saladı imkansızdı bu olanlardan sonda Hazan'ın Ateş'i görmek istemesi mucize olurdu. Ateş yavaş yavaş gözlerini açtı ve 5-10 saniye tavanla bakıştı sonra bir anda yataktan fırladı biraz önce olanlar küçük kızına yaptıkları gözünün önünden geçmişti bir film şeridi gibi.
"Ateş dur nereye gidiyorsun." Dedi Bora lakin Ateş'i durduramamıştı zaten bu günden itibaren Ateş'i kimse durduramazdı."Ateş yapma yalvarırım dur bak kendine zarar vermekten başka hiçbir şey yapmıyorsun şu an." Dedi Sema hanım. Sesleri duyan ev halkı ayaklanmıştı Yunus bey oturduğu yerden kalktı ve merdivenlerin başında durdu tam bi çelik kapı gibi dikildi merdivenlerin başında ve yüzünde bir tebessüm oldu aklına eskiler gelmişti bundan 10 yıl önceye gitti Yunus bey olunun iyileştiğini öğrendiği zamana ne kadar sevinmişti oysaki. Ateş hızla merdivenleri inerken babası Yunus beyi görünce hızını yavaşlatırdı ve Yunus beyin karşısında durdu.
"Baba çekil önümden." Dedi Ateş. Yunus bey ise durdu biraz bekledi ve sonunda yapıştırdı yumru Ateş'e."Bey ne yapıyorsun." Diye sordu Asiye hanım Yunus bey ise" yılar önce yapmam gerekeni. Biz ne kadar baş üstünde tutuysak o kadar sevilmemiş,sayılmamışız hanım baksana olgunuz yılardır bizi parmağında oynatıyormuş." Dedi Yunus bey."Baba"diye bilmişti Ateş sadice zaten söyleyeceği pek bişey yoktu." Yarın sabah Trabzon'a dönüyoruz iyileşip kendine gelmeden Karadeniz topraklarına adım bile atmayacaksın. Benim böyle bir oğlum yok benim böyle acınacak bir oğlum yok." Dedi Yunus bey Asiye." Abi yapma pişman olacan şeyler yapma." Dedi Tufan bey ağabeyine. Yunus bey geri çekildi ve çıkışa doğru ilerledi tam kapıdan çıkacaktı durdu ve arkasını dönemden" eğer o kızı seviyorsan uzak dur ondan yıpratma kızı, zaten bu gece yeterince korktu ve mafoldu." Dedi ve çıktı evden. Asiye hanım ise oğlunun yanına gitti ve sarıldı ona öptü kokusun içine cekti sanki yılardır oğlunu görmemiş gibi sarıldı."Biz yokken sakın bir delilik yapma. Baban şimdi biraz kızgın o yüzden böyle konuşuyor ve yukarıya çık dinlen kendine gel kızın karşısına böyle çıkma. Ateş tedavi olucaksın duydun mu beni eğer tedavi olmasan hakkımı helal etmem duydun mu beni o KIZ için degil anan için tedavi olucaksın hem seni sevseydi sana değer verseydi başında beklerdi daha dakikasında evden kaçmazdı sana bir anna tavsiyesi bırak o kızı sana,bize uygun bir kız degil KARAKURT ailesine yakışan bir gelin olmaz ondan." Dedi Asiye KARAKURT ve oğlunu son kez öpüp çıktı evden. Genc adam ise odasına geri döndü ve kimsenin girmesini beklemeden kapıyı kilitledi ve biraz önce sağ kalan eşyaları yıkıp dökmeye başladı şimdi sinirden veya krizden zarar vermiyordu kendine şimdi kendi öfkesinden kendine zarar veriyordu Ateş KARAKURT.
🕊

Evet pek içime sinmesede Yeni Bölüm geldi.
Sizce Ateş Hazan'dan uzak duracak mı?

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin