5.Bölüm

7.1K 183 23
                                    



İyi okumalar

Medya: Hazan AKBULUT

🕊
"Bir günde ne olduda kararınızdan vaz geçtiniz Cihan" Diye sordu Kenan amcam babama.

"Böyle olması gerek."

"Ne demek böyle olması gerek Cihan amca? Hani anlaşmıştık biz Hazan'la evlenecektik bizde..." dedi lakin lafını bitirmesine izin vermedim.

"Sizde ne? Sizde bana karşılık bizim borcumuzumu ödeyecektiniz? Oradan bakınca ben bir malamı benziyorum Erdem?" Diye sordum.

"Hazan sen beni yanlış anladın güzelim."

"Ben her şeyi doğru anladım. Bir Ateş KARAKURT kadar olamadın." Dedim ama galiba büyük bir pot kırmıştım.

"Ateş KARAKURT ne alaka... Cihan?" Dedi Kenan amca.

Dedemle babam birbirlerine baktılar. Söyleyip söylememek arasında kararsız kalmışlardı. İlk önce dedem söylemek istemesede babam anlatmaya karar vermiş olucaki beni odadan çıkardı. Yine aynı şeyi yaptılar, yine benim bilmemi istemiyorlar benim bilmedim bişeyler dönüyordu ama ne?

🕊

Genc adam toplantıdan geldiği gibi kendisini çalışma odasına atmıştı. Bir yandan Holdingle ilgilenip bir yandanda masadaki adamlarla ilgilenmek yoruyordu genc adamı. Masanın toplandığı zamanlar Holdingden erken çıkması gerekiyor ve işleri yarıda kalıyordu Ateş'in ve yapamadı işlerini eve geldiğinde bitiriyordu ve bu Ateş'i oldukça yoruyordu. Geldiği gibi telefonuna bakmıştı Ateş küçük kızını görebilmek için ama evde yoktu. Tahir'i çağıracaktı lakin son dakika Hazan'nın Anne ve Babasının yanında olduğu aklına gelmişti. Tahir toplantı sırasında içeriye girip bilgilendirmişti Ateş'i. Ateş tüm dikkatini işene vermiş çalışırken kapısı çaldı.

"Gel."

Kapı açılmış ve içeriye Polat girmişti. Ateş KARAKURT başını bilgisayarından hiç kaldırmadan konuşmaya başladı.

"Söyle." Dedi Ateş anlamıştı bir sorun olduğunu ve bu sorun küçük kızıyla ilgili degil işle ilgiliydi artık ezberlemişti Ateş. İşle ilgili bir sorun varsa Polat küçük kızıyla ilgili bir sorun varsa Tahir geliyordu.

"Abi şey biraz önce Arslan aradı."

"Eeee..." dedi Ateş bakışlarını karşısındaki adama dikerken.

"Erdem Yılmaz şu an bizim mekandaymış abi."

"Allah Allah... ne istiyormuş ?" Diye sordu Ateş

"Bilmiyorum bişey dememiş ama mekanda olup olmadığını sormuş bizim kapıdaki çocuklara. Arslan'da beni aradı şimdi ne yapalım diye.."

"Erdem,Erdem ila öldürtecek kendini bana. Arabayı hazırla çıkıyoruz ben gidene kadar uzaktan seyretsinler gözlerini üzerlerinden ayırmasınlar ve etrafı kolaçan etsinler başka adamlar var mı diye."Dedi Ateş oturduğu yerden kalkarken. Polat ise "Tamam, abi." Dedi ve hızla cıktı odadan. Ateş'de çalışma odasından çıktı ve yatak odasına girdi hızla üzerini değiştirip aşarı garaja indi.

30-40 dakika içinde mekana gelmişlerdi. Erdem denen adam hala içerdeydi. Hiç bir adamı arayıp çıktığına dair bir bilgi vermemişti Ateş'e.
Ateş arabadan indi ve Arslan'ın yanına gitti.

"Hoş geldin abi." Dedi Arslan ve anlatmaya başladı.

"Abi araştırdık karşıda gezinen herifler Erdem'in adamları." Dedi ve başıyla işaret etti.

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin