24.Bölüm

1.7K 45 0
                                    



İyi okumalar😘
Yorum ve Vote atmayı unutmayın😘🥰

🕊️

Hastaneden taburcu olalı bir hafta oldu ve ben Ateş beyin emri üzere bir haftadır yatıyorum. Neymiş efendim canım acırmış, dikişlerim patlatmış şeytan diyor al makası kendin çıkar dikişleri. Hadi her şeyi geçtim her şeye razıyım lakin bana dokunmaması bana çok koyuyor. Ona kalsa ayrı odalarda kalacağız pardon kalıyoruzda zaten uyurken yarama dokunacakmış. Ama yok ben biliyorum ne yapacağımı onu öyle bir duruma getireceğim kendisi koşarak girecek koynuma. Ben yatağımda kahvaltımı yaparken Ateş girdi odaya siyah takım elbisesiyle. Vicdansız bilerek yapıyormuş gibi birde neredeyse bir haftadır jilet gibi giyiniyor.

"Güzelim."

"Efendim." Dedim soğuk bir şekilde. Ona trip attımı anlasın diye.

"Güzelim bişey mi oldu?" Diye sordu Ateş bey. Yok ya ne sorunu sadece bir haftadır bu odada kalmaktan sıkıldım ve biricik sözlüm benden uzak duruyor.

"Yok ne ola bilirki.."

"Hazan yapma böyle ama sevgilim."

"Ben bişey yapmıyorum.... Sıkılıyorum dışarı çıkmak istiyorum artık." Diye sitem ettim.

"Biliyorum ama sabret son 2 gün daha sonra doktor kontrolün var eğer her şey yolundaysa serbestsin."

"Ben iyim doktor kontrolünü beklememize gerek yok."

"Hazan seninle bu konu hakkında tartışmayacağım güzelim, çünkü tartışmaya kapalı bir konu. Senin sağlın söz konusu."

Sustum bişey demedim önümdeki yemeğimi yemeye devam ettim. Ateş giyinme odasına girdi ve beş dakikada çıktı üzerini değişmiş takım elbisesini çıkarmış günlük kıyafetlerini giymiş ve bu davranış hiç Ateşlik bir davranış değil. Şahsen kendileri takım elbiseleriyle aşk yaşıyor arada kıskanmıyor değilim sonra kendime kızıp kızım saçmalama takım elbise o diye kendime geliyorum.

"Nereye?" Diye sordum birden ne yapayım merak etmiştim ve ben merak edince çenem düşüyor ve kelimeler benden bağımsız bir şekilde dökülüyor dudaklarımdan. Ateş üzerine ceketini giydi ve yanıma geldi.

"İşim var çok geç kalmam ama sen yinede beni bekleme uyu." Saçlarıma küçük bir öpücük bıraktı ve odadan çıktı. Yine aynı şey sen dinlen kendine dikkat et ben gezip tozup geleceğim oldu paşam başka bir emrin ama yok bu sefer öyle olmayacak Ateş bey bu sefer beni bırakıp gidemezsin. Yataktan kalkacaktımki içeriğe Hacer teyze girdi.

"Hazan kızım ne yapıyorsun?" Dedi Hacer teyze ve koşarak yanıma geldi.

"İyim ben Hacer teyze."

"Aman kızım Ateş bey oğlumun kesin emri var. Hazan yataktan kalmayacak dedi."

"Sen merak etme Hacer teyze iyim ben. Ateş biraz fazla abartıyor."

"Ateş oğlum önemsiyor seni, sana bişey olucak canın yanacak diye çok korkuyor."

"Biliyorum Hacer teyze ilk başlarda hoşuma gitmiyor değildi ama iki hafta oldu yat yat nereye kadar."

"İki hafta dayanmışsın zaten ne kaldı şunun şurasında iki gün daha sabret."

"İyi tamam iki gün daha yatalım bakalım."

"Hem şimdi iyi dinlen iyileşince bu günleri arayacaksın. Koşuşturmadan vaktin kalmayacak."

"Anlamadım neyin koşuşturmasından?"

"Bir ay sonra düğün varya kızım."

"Düğün mu?"

"Valla Ateşimin düğününüde görücem ya artık ölsem gam yemem. Ben bunları aşarı indireyim kızım bişey olursa seslen bana." Dedi ve çıktı odadan.

Düğün mu? Hemde bir ay sonra peki bundan benim neden haberim yok. Ah Ateş Ateş neler çeviriyorsun bir anlaya bilsem.

🕊️

"Oğlum ne düğünü ne nikahı? Ne saçmaladın sen telefonda." Dedi Bora karşısındaki adama

"Yok düğün falan yani şimdilik."

"Eee.... Telefondaki.."

"Barlas kapıda seni dinliyordu bende ona göre konuştum."

"Barla'sı kızdırmak için."

"Aynen öyle kardeşim ama düğün yok dediysem şimdilik yok."

"Onu anladık canım."

İki genç kendi aralarında konuşurken içeriğe Polat geldi.

"Abi istediğin dosyayı buldum."

"Ne dosyası o?" Diye sordu Bora kuzenine.

"Ufak bir araştırma sadece."

🕊️

Evet kısada olsada yeni bölüm geldi?
Sizce Ateş neyi araştırıyor?
Bu hikayeyi final yapmayacağım ama bölümler iki haftada bir gelicek.
Yeni hikaye yolda geliyor beklemede kalın.....
Diğer bölüm +18 olabilir🫣

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin