15.Bölüm

3.6K 72 29
                                    


İyi okumalar.
Vote ve yorum atmayı unutmayın

🕊

2 gün sonra

Abimle Ateş benden bişeyler gizliyor her sorduğumda geçiştiriyorlar beni lakin ben her şeyin farkındayım kötü bişeyler oluyor. 2 gün önce abim Ateş'le bizi bastığında abim sadece Ateş'i biraz azarladı ve banada evden çıkma yasağı ilan etti. Evden çıkmayacak Ateş'de benim yanıma gelmeyecekmiş oldu paşam başka bir emrin var mı? Tam Ateş'le yakınlaştık derken yine hüsran. Ateş'le sadecekısa kısa mesajlaşıp telefonda konuşuyoruz buraya gelmesini söyledim lakin işleri olduğunu veya müsait olmadığı söyledi bey efendi abimi kızdırmamamız gerekiyormuş suyuna gitmem gerekiyor muş. Bende Hazansam hem Ateş KARAKURTUN hemde Barlas KARACABEYİN benden ne sakladığını bulacağım. İlk Ateş'ten başlayacağım onu oyuna getirip ağzından laf almaya çalışacağım bu gece kural ihlali yapıp dışarı çıkacağım ama bu sefer Ateş'in mekanına gitmeyeceğim bu akşam Defne ve Özge'yle her zaman gittiğimiz yere gideceğiz. Hazırlanmam için 3 saatim var hızla merdivenleri çıkıp giyinme odama ilerledim ilk önce ne giyeceğime karar veremeli sonra duş,saç ve makyaj. Hızla elbiselerimi gözden geçirdim ve bu geceki mekana uygun bir elbise sectim Ateş beyi kudurtalım bakalım bu gece.
Siyah,kısa ve bol göğüs dekolteli bir elbise sectim. Bu elbiseyi geçen yıl Defne'nin zoruyla almıştım lakin daha önce hiç giymedim çünkü fazla acıktı ama bu gece bunu giyecektim Ateş KARAKURT için.

 Bu elbiseyi geçen yıl Defne'nin zoruyla almıştım lakin daha önce hiç giymedim çünkü fazla acıktı ama bu gece bunu giyecektim Ateş KARAKURT için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazan'ın giydiği.

Elbiseyi yatağın üstüne bıraktım hızla bir duş alıp sonrasında saçlarımı kurutup sıkı bir topuz yaptım, çok olmayacak bir şekilde makyajımı yaptım ve son olarak mat kırmızı rujumu sürdüm hazırdım. Makyaj masamdan kalkıp boy aynasına doğru ilerledim ve kendimi süzdüm Allah var güzel kızım be. Elbise Ateş'in pek hoşuna gideceğini düşünmedim bir elbiseydi. Ben düşüncelere dalmışken dışardan korna sesi geldi telefonumu ve cüzdanımı alarak dışarı çıktım ve Özgen'in arabasına bindim. Defne ağzı açık beni seyrediyordu.
"Hazan bu o elbise." Dedi Defne heyecanlı ve şaşırmış bir şekilde. Bende onu onaylamak için kafamı aşarı yukarı salladım. "Ben sana bu elbiseyi zorla aldırmıştım o yüzden giymesin sandım." Dedi Defne. "Evet giymeyeceğim bir elbise lakin değişiklikler iyidir degil mi? Bende bu gece bu elbiseyi giyinmeye karar verdim." Dedim Defneye lakin Özge yememişti. "Hazan bize yapma bali bu gece bu elbiseyi tamamen Ateş KARAKURT için giyindin hadi itiraf et." Dedi Özge ."Geç kalıyoruz." Dedim sadece lakin onlar çoktan anlamış sırıtmaya başlamışlardı.

🕊

Klübe geleli neredeyse 3 saat oldu ama hala Ateş beyden bir haber yok artık tüm ümidimi kesmeye başladım. Kızlarla piste dans etmekten ayaklarım altı ağırdı zaten tüm planım suya düştü. Kızlara tuvalete gideceğimi söyledim ve bara doğru ilerledim ve boş sandalyelerden birine oturdum. Barmene bana sert bişey vermesini söyledim ve elimdeki telefonumun ekranına baktım. Ateş'ten ne bir arama, ne de bir mesaj hiç bişey yok. Barmen kadehi önüme bıraktı ve hızla geri çekildi ben ne olduğunu anlamaya çalışırken arkadan bir el belime sıkı sıkı sarıldı ve beni kendine doğru çekip kendine yapıştırdı. Arkamı dönüp kim olduğuna bakma gereğinde bile bulunmadım çünkü kim olduğunu çok iyi biliyorum. Kafasını boynuma gomdu ve sert olmayacak ama tutkulu bir şekilde öptü biraz geri çekildi ve burnunu boynuma sürterek yukarıya kulakıma yaklaştı.

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin