Yeni bölüm geldi iyi okumalar.
Vote ve Yorum atmayı unutmayın.🥰🕊️
3 gün sonra yazar'danSaat 23:00 gösteriyordu, genç kız duşunu almış, saçını makyajını yapmış dolabında kendisine elbise seçiyordu çünkü birazdan kızlarla eğlenmeye gidecekti ama maalesefki bir sorun vardı... bu eğlenceden Ateş'in haberi yoktu. Hazan evde çok sıkılmıştı ve artık bu evden dışarı çıkmak istiyordu. Dikişlerini almaya hastaneye bile gitmemişti Ateş doktoru eve getirtmişti ve yine Hazan'a ev hapsi gelmişti... ama Hazan bu sefer çok kararlıydı ne olursa olsun bu gece bu evden dışarıya çıkacaktı her şeyi göze almıştı Ateş'i bile.
Evet onu seviyordu hemde çok seviyordu kendinden bile çok ama Hazan özgür olmayıda seviyordu. Ateş'in her dediğini yapacak biri değildi Hazan onunda bir hayatı vardı ve o hayatına Hazan bu gece tekrar dönecekti. Belki Ateş'le kavga edeceklerdi, ayrılacaklardı ama Hazan eski Hazan olucaktı o neşeli, heyecanlı, mutlu, çılgın Hazan olucaktı. Korkmuyor değildi korkuyordu hemde çok korkuyordu çünkü Ateş'in sinirli ve öfkeli haliyle tanışmıştı daha önce Hazan ve o Ateş'ten çok korkmuştu genç kız...🕊️
Hızla üzerimi giyindim ve aynanın karşısına geçtim işte şimdi olmuştu... gerçek ve olması gereken Hazan olmuştu. Hızla telefonumu elime aldım ve Ateş'i aradım lakin telefonu kapatı yüzüme. Ben tekrar arayacaktım ki kapı açıldı bir anda ve içeriye Ateş girdi."Kızım 5 dakika geç kaldım hemen ne arıyor..." diye söyleniyorduki beni görünce kala kaldı bir anda.
"Hoş geldin canım." Dedim ve yanına doğru adımladım.
"Hazan."
"Efendim sevgilim."
"Nereye?"
"Klübe Aşkım."
"Klübe..."
"Evet kızlarla birlikte vakit geçirmek istedik uzun zamandır baş başa bişey yapmıyoruz bende iyileştim."
"Peki bundan neden benim haberim yok. "
"Oldu ya işte."
"HAZAN..." diye bağırdı Ateş.
"Ateş yeter artık evde otur, otur nereye kadar. Canım sıkıldı anlıyor musun? Sen sabah çıkıp akşam geliyorsun ben ise bütün gün evde yapa yalnız."
"Hacer abla..."
"Benim neden bahsettiğimi biliyorsun Ateş."
"Hazan git üzerini değiştir. Çok canın sıkıldıysa yarın şirkete giderken sende gelirsin." Dedi dalga geçercesine.
"Ateş çekil önümden kızlar geliyor hata gelmişlerdir." Dedim Ateş'e bakarak.
"Kızları ara gelmesinler."
"Ateş..."
"Benim mekana geçsinler üzerimi değiştireyim bizde çıkarız." Dedi ve banyoya gitti.
Sanırım hayal ettim kadar kötü olmadı kızlarla baş başa olmak istemiştik ama bunada şükür.
Hızla Özgeyi aradım ve buraya gelmemelerini direk Ateş'in mekanına gitmelerini söyledim. Defne tamam desede Özge biraz söylenmişti. Bende Ateş hazırlanana kadar makyaj masamda oyalandım biraz rujumu tazeledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine
ActionAteş KARACAOĞLU Türkiye'deki yer altı dünyasının sahibi. Her istediğini elde eden önündeki bütün kapıları aça bilen bir adam. İki yıldır tek bir şeye sahib olmak istiyordu Hazan Akbulut ... onu iki yıldır kendi göz hapsine mahkum etmişti ama küçük...