12.Bölüm

4.2K 106 23
                                    


Medya:Barlas KARACABEY.

🕊
3.Gün sonra

Evet oldukça garip bir insanım. Kendimde bunu doğru buluyorum. Çünkü bazen benim kontrolüm dışı akıl almaz tepkilerim oluyor ve beni bile şaşırtıyor. İşin kötü yanı ne yaptığımı asla bilmiyorum kendime geldiğimde hayal meyal kısa kısa partlar canlanıyor gözümde.

Kulaklarımda çalınan şarkı durdu ve zil sesi çalmaya başladı yumruklarımı yavaşlatarak kulağımdaki AirPortstan cevapladım aramayı.

"Oğlum,neredesin lan sen?"

"Spor salonundayım Bora, ne söyleyeceksen kısa kes terim soğuyor."

"Sema,desem aklına bişey geldi mi abicim?"

"Biliyorum randevum var yani vardı bugün."

"Peki neden gitmediğinide söyleyecek misin bana kuzen?"

"Canım gitmek istemedi çünkü kuzen tatmin oldun mu? Şimdi izin verirsen sporuma geri döneceğim." Dedim ve telefonu yüzüne kapadım şahsen başka planlarım vardı.

🕊

"Gitmeyeceksin degil mi?" Diye sordu Defne.

"Gideceğim."

"Hazan saçmalama adam seni nerdeyse öldürüyordu."

"Ama bak ölmedi degil mi? Hem sen ne karışıyorsun bırak yenge kendi karar versin." Deri Polat Defne'ye.

"Çok bilmiş,kaba, dağ ayısı patronu ne ki çalışanı ne olsun?" Dedi Defne.

"Sen bana dağ ayısı mı dedin?"

"Evet sana dağ ayısı dedim." Dedi Defne tekrar Polat'a parmağını sallayarak.

Şu an karşımda iki sevgili gibi kavga ediyorlar  resmen inanılmazlar. Hızla oturduğum kanepeden kalktım sehpanın üzerinde duran telefonumu aldım ve Polat'a döndüm. "Polat bey eğer kavganız bitiyse çıkalım." Dedim.

"Tabi yenge buyur zaten benimde senin arkadaşına katlanacak gücüm kalmadı." Dedi Polat Defne'yle dalga geçercesine.

"Bende geliyorum." Dedi Defne, hiç bir şekilde onu ikna edemeyeceğimi bildiğimden bişey demedim. Ben kabul etmesemde geçen gece yaptığı gibi peşimize takılacaktı. Bişey demeden dışarıya çıktım ve Polat'ın arabasına doğru ilerledim arkamdan Polat'la Defne atışarak geliyordu. Gidelim bakalım ne konuşacakmış Ateş bey benimle aslında neden bilmiyorum ona olan öfkem dinmeye başladı. Sonuçta onun yapabileceği bişey yok yani bu yaptıklarını hatırlamıyor,kendini kaybediyor...
Off Özge burada olsaydı bana büyük ihtimal küfür ederdi. Polat Defne'yle kavga etmeyi bıraktı koşar adımlarla önüme geçti ve kapımı açtı. Ona ters ters bakarak arabaya bindim kapımı kapatı ve hiç beklemedim bişey yaptı Defne'ye arabaya binmesi için kapıyı açtı bizim minik kuşun hoşuna gitmişti galiba yüzünde bir sırıtış vardı. Polat kapıyı kapatı ve kendi yerine geçip arabayı Ateş beyin yanına sürmeye başladı. Eğer beni tatmin edebileceğin bir açıklaman yoksa bu iş burada biter KARAKURT.

🕊

"Bazen yapmak istemedin şeyler yaparsın. Evet biliyorum hatalıyım ama bu benim elimde olan bir şey degil. Ben o gece için senden özür dilerim Hazan."

"Özür? Özür diliyorsun öylemi? Sen beni öldürüyordu be adam sen beni o gece öldürüyordun." Diye bağırdı Hazan.

"HATIRLAMIYORUM." Diye bağırdı Ateş."HATIRLAMIYORUM BEN O GECEYLE İLGİLİ HİÇ BİŞEY HATIRLAMIYORUM." Diye tekrar kükredi.

TAKINTI/Ara verildi kısa bir süreliğine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin