20 🥂

144 37 16
                                    

අමීලි ඉක්මනට vlive එක open කරගත්තේ ජිමින්ව බලන්න. වීඩියෝ කෝල් එක ගන්නෙත් නැතුව vlive එකට ගිය නිසා අමීලිට සියුම් දුකක් දැනුනා.

Vlive එක අතරෙදිත් ජිමින් හිටියේ අපහසුවෙන් කියලා අමීලිට තේරුණා. වෙනදා එකපාරින් champagne වීදුරුව හිස් කරන එයා අද හිමින් උගුරක් දෙකක් විතරක් champagne බිව්වේ හරියට එයා බිව්වොත් වීදුරුවට රිදෙයි කියලා හිතලා වගේ.

 වෙනදා එකපාරින් champagne වීදුරුව හිස් කරන එයා අද හිමින් උගුරක් දෙකක් විතරක් champagne බිව්වේ හරියට එයා බිව්වොත් වීදුරුවට රිදෙයි කියලා හිතලා වගේ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ලයිව් එක කරද්දි කතා කල හැමදෙයක්ම අමීලිට තේරුණේ නෑ. ඒත් live එක අවසානයේ ජිමින් ආයෙත් කෝල් කරයි කියලා අමීලි බලා හිටියත් ඒක සිද්ධ වුණෙත් නෑ.

ඊළඟ දවසේ vlive එක උපසිරැසි එක්ක බලද්දි තමයි අමීලි දැනගත්තේ ජිමින් ලෙඩ වෙලා හිටිය බව. ඒත් ඒක කියන්න වෙලාවක් ජිමින්ට තිබුණෙ නෑ.

ඒ වෙලාවේ දැනුන අසරණකම නිසාම අමීලිට ඇඬුනා. ළඟට ගිහින් තුරුල් කරගෙන ඔලුව අතගාන්න ඕනෙ වුණත් ඒක කරන්න බැරිදෙයක්. එකම එක කෝල් එකක් ගන්න ඕනෙ වුණත්, ඒකත් කරන්න බැරිදෙයක්. එයා හොඳින් ද... අමීලිට ඉතුරු වුණේ හිතේ කනස්සල්ල විතරයි..
.
.
.
.
LA
අමීලිට කෝල් එකක් ගන්න හිතාගෙන crosswalk shooting එක අතරෙ ෆෝන් එක අතට ගත්තත් costume මාරු කරන එකයි, මේක් අප් දාන එකයි, අතරෙ ඒ ලැබුණ වෙලාවෙත් කෝල් එකක් ගන්න ජිමින්ට බැරි වුණා.

අමීලි කෙටි පණිවිඩ විස්සකට වඩා ඒ වෙද්දි එවලා කියල දකිද්දි ලෙඩ වෙලා නිසා දැනුණ වේදනාවට වඩා හිතට දැනුන වේදනාව වැඩි වුණා.

" ඔයා හොඳින් ද?"

" ඇයි ලෙඩ වෙලා කියලා මට කිව්වෙ නැත්තේ?"

" මට කියන්න මොකද්ද අවුල"

" ඔයා හොඳින් ද"

SPARKLES | PJM | FF [COMPLETED]Where stories live. Discover now