(1)

6.2K 115 115
                                    

Bölüm müziği:all the things she sad(t. A. T. U)

Hayatım leş(mavi gri)

Hymn for the weekend(Coldplay)

Başlangıç:05/06/2022

Yorumlara ✨ bırakırsanız sizi yerim aşklarım.

Yeni hikayemiz hayırlı olsun! KEYİFLİ OKUMALARKE!

Yakarış.

Yalvarma ve gözyaşlarına boğulma.

Yaşadığım tek şey şuan buydu.

Hala babama yalvarıyorum.

Çünkü beni tanımadığım birine vericekti. Ve ne yaşayacağımı bilmez Bi halde sadece bu işi iptal etmek istiyordum.

Her şeyi tekrar düşününce, sabah olanları unutmak zordu.

Sabah...

Yine zorlu ve acılı bi geceden sonra uyanmış ve her yeri toparlamıştım.

İçeri babam olacak haysiyetsiz girdi ve tuhaş Bi şekilde sakince telefonla konuşuyordu.

Baba:tabi efendim, siz merak etmeyin. Ben ayarlayıp size haber vericem.

Telefonu kapatıp her zamanki gibi bana hizmetkarı gibiymişim gibi baktı. Tiksinen yüz maskesini taktı ve konuştu.

Baba:bu akşam seni istemeye gelecekler. Ona göre *iktir git kendine düzgün bişeyler al!

Yn:NE! Ama ben evlenmek istemiyorum!

Belindeki kemeri gösterdi ve tehdit edercesine konuştu. Ki tehdit etti.

Saçlarımı tuttu, kafamı yere eğdi ve gözlerini büyüttü.

Baba'bak, bu kemeri görüyorsun ve ne yapacağımı da biliyosun. Al şu parayı ve çık git hadi! Açık saçık şeyler alma döverim seni!

Yn:ta-tamam, bırak beni!
Sonunda ellerinden kurtulunca hemen üzerimi değiştirmeden parayı alıp evden çıktım. Gidip kendime uzun kollu Bi abiye tarzı kıyafet aldım ve ayakkabı da alıp o lanet yere geri döndüm.

Eve geldiğimde saat 3e geliyodu. Baya oyalanmıştım ve kesin babam bana kızacaktı.

Yine de şansımı denemek istedim. Eve girince babamı salonda görüdm ve uzağında oturup yakarmaya başladım.

Yn:nolur beni tanımadığım insanların eline verme baba, lütfen.

Dudaklarındaki sigarayı söndürdü ve kafasını bana çevirdi.

Baba:eğer sen bu aileye gelin gitmezsen, çocuk katili olurum duydun mu?!

Bi şekilde bu işi iptal etmek istiyodum.

Sevdiğim kimse yoktu. Zaten doğru düzgün dışarı çıktığım da yoktu. Sadece tek isteğim annemin tek dileğini gerçekleştirmekti, iyi kalpli biriyle tanışıp hayatımı onunla birleştirmekti.

Her ne kadar evlenecek olsam da kiminle evleneceğimi bilmiyodum. Bu yüzden korkuyodum.

Babam nasıl anneme ve bana zarar verdiyse, onun da bana zarar vermesinden korkuyodum.

Artık rahat yaşamak istiyodum.

Çağan...

Sabah uyandığımda yine ev halkının kavga ettiğini gördüm ve bunun nedeni yine tuanaydı.

Tuana. Benim halimden anlayan tek kardeşim, AK aşiretinin en küçük üyesi ve babamın tek kızı.

Biz tam dört kardeşiz. Babam mete 3 evlilik yaptı yeliz annemden tuana ile ben, merve annemden yağız ve sema annemden deniz.

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin