Bölüm müziği:arnavut kaldırımı-demet sağıroğlu
İyi okumalar çiçekleriiiiim!
"Benim doktorlara ihtiyacım yok, sen yanımda olsan ve bizi korusan yeter."
Aslında, keşke gelmeseydim.
Suyu ve ilerlediğimiz denizi izlemeye başladığımdan beri midem bulanıyordu. Yüzüm kızarmıştı hafiften, biliyordum.
Yerimdne kalktım ve telefonundan biriyle konuşan çağana yaklaştım.
Çağan:ben seni sonra arayayım ya.
Konuşmayı bitirdi. Sonra bana döndü.
Yn:midem bulanıyor.
Çağan:gel, dışarıya gidelim biraz kus.
Yn:tamam.
Çağan koluma girdi ve benimle birlikte yürümeye başladı.
Yn:çağan, şimdi konakta kimse yok mu? Ya jandarmalar bizi kontrol etmeye falan gelirse?
Çağan:konakta halam var. Ve babamın nerdeyse oğlu bellediği biri var. Merak etme, ikisi her şeyi halleder.
Yn:halan mı? Hiç görmemiştim onu.
Çağan:evet, görmemen normal çünkü o istanbuldaydı. Dün gelmiş bizim eve, sabah alelacele çıktığımız için ben de görmedim onu.
Yn:hım, anladım.
Midem tekrar bulanmaya başlayınca hızla yürümeye bailadım. Çağanı da peşimden sürüklemiştim.
Yatın kenarına yaklaştım, kafmaı hafifçe öne eğdim ve elimi ağzıma koyup kusmaya başladım. Artık rahatlamıştım sanırım znsljslsks.
Çağan bana şaşkınca bakarken güldüm. Sonra onun elindkei peçeteyle ağzımı sildim. Derin bi nefes alıp çağanın koluna girip tuanaların yanına geçtim.
Hepsi nerdeyse uyuyacak vaziyetteydi. Bu halleri beni şaşırttı diyebilirim.
Yn:ne oldu size?
Tuana:hepimiz yorulduk ya. Bu deniz ulaşımı ne kadar da zormuş.
Yn:sen esat işini ne yaptın?
Tuana telefonundan kafaısnı kaldırdı ve bana baktı. Sırıtmaya başladı.
Tuana:gel, içeri geçelim ki abimler bizi duymasın. Yoksa işim biter valla.
Çağana içeri gireceğimi söyledikten sonra tuanayla içeri girdik. Sonra koltuklardan birine oturduk.
Yn:eee, anlat hadi.
Tuana:yenge, nerdeyse 2 haftadır sürekli okulda beni soruyomuş. Herkese beni sorup nerde olduğumu öğreniyomuş.
Tuana:hatta geçen gün neyi sevip neyi sevmediğini öğrendim.
Yn:tuana, bence çağana söylemelisin çünkü en azından senin kimi sevdiğini öğrenip sana yardım etmeli.
Yn:Belki de aranızı yapar.
Tuana:yenge, abim kriz geçirmese söylerim zaten de, bunu duyarsa yemin ederim ki kriz geçirir. Bu yüzden şimdilik sadece anneme söyledim.
Tuana:neyse, beni boşver. Senin hamilelik naısl gidiyor? Benim yeğenim naısl, ne yapıyor?
Yn:tuana içimi göremediğime göre ne yapıyo bilemem herhalde değil mi?
Güldüm ve elimi karnıma yasladım her zamanki gibi.
Tuana:aman, bende akıl mı kaldı ya?
Yn:biraz fazla uykuluydum ama bu aralar uykum kesilmiş gibi. Sadece kendimi yorgun hissediyorum ama uykum da gelmiyo. Tuhaf bişey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfic-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...