Sezon Finali...
Yn...
Yn:ne oluyor ya? Niye beni çekiştirip duruyorsun çağan?
Çağan:acil bir işimiz var, hemen aşağı inmeliyiz!
Yn:ya dur bari günlük kıyafetlerimi giyeyim!
Çağan:hemen gelicez zaten, merak etme! Hadisene!
Yn:of, tamam tamam.
Çağan saatin kaç olduğunu bilmediğim bir zamanda beni kolumdan çekiştirip aşağı getiriyordu. Kaşlarımı çatıp aşağı inerken beni hayretlere koyan bir manzarayla karşılaştım.
Kır bahçesindeki düğün salonları gibi bir ortam değil mi orası...
Peki ya bu karşımda duran sade ama çok güzel olan gelinlik...
Hazır bir halde gülümseyip bana göz kırpan tuana, leya, alisa...
Yn:ça-çağan, burda ne oluyo?
Çağan:benim güzel ynm...
Çağan birden önümde diz çöktü ve gülümseyerek elimi tuttu.
Çağan:seninle pek de güzel bir başlangıcımız olmadı. Başta isteyerek evlenmedik ama şimdi... Sırf senin için geleceğimizi baştan oluşturuyorum. Baştan oluşturuyoruz.
Çağan:ynm, gönlümün en güzel sahibi, benimle tekrar, ama kendi isteğinle evlenmeye var mısın? Karnındaki küçük bebeğimizi beraber büyütmeye, onu sarıp sarmalamaya, hep yanında olmaya ve beni asla bırakmamaya var mısın?
Yn:çağan...
Gözlerim dolu bir halde elindeki yüzüğe baktım. Gülümsedim ve evet dercesine kafamı aşağı yukarı salladım,ellerini sıkıca tuttum ve mutluluk gözyaşlarımı akıtmak için gözlerime izin verdim...
---
Bu kitabı final yapmak benim için gerçekten çok zordu, ama bunu yapmak zorundaydım. Çünkü bana artık eskisi kadar ilham gelmiyor. Sizlerden de fikirler alıyorum, tabi ki de çok güzel fikirler veriyorsunuz ama gerçekten kitaplarımı yetiştirmek çok zor.
Zaten bursluluk sınavı yaklaşıyor diye stresteyim. Çalışmamama rağmen yine de küçük tekrarlar yapıyorum ama yetmicek biliyorum. Mersine gittiğim için çok geç başladım ama olabildiğince hızlı çalışarak yetiştirmeye çalışıyorum.
Sizleri çooooooooooooooooooooooooook seviyorum, bu kitabıma verdiğiniz destekler için sizlere çok minnettarım. Diğer kitaplarımda görüşmek üzere o halde.
Diğer kitaplarımda, yeni maceralarda...
(not:bu bir sezon finalidir, devam elbet gelicektir...) ☺️😉
Şey, bu arada eğer yeni kitabım 'Sanal Buluşma' yı okursanız çok mutlu olurum çiçeklerim, kendinize iyi bakın!
❣️💖❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...