(5)

2.2K 60 25
                                    

Bölüm müzikleri:gidiyor musun? (yasin miy)

İnto your arms slowed(ava max)

İçimdeki sesler(umut capone)

Keyifli okumalarke!



Sabaha kadar dünyanın en rahat uyuyan insanıymış gibi hissediyordum. Çünkü çağan kollarını bana sarmıştı, onunla ilk defa bu kadar yakın uyuyorduk.

Çağanın yanında, kollarının arasında ve kendine has çikolata kokusuyla...

Yüzüm boynuna gömülüydü ve bunu benim yapmadığım emindim. Çünkü uykumda hareket etmezdim.

Gülümsedim ve zaten hiçbi işim olmadığı için çikolata kokusunu soluyarak uyumaya devam ettim.

Çağan...

Deniz esintisi...

Şuanda algıladığım tek koku.

Dünyanın en güzel kokusu kesinlikle bu olmalıydı. Ve bu tabiki de yalnız bi güzellikten gelebilirdi.

Ynden.

Saat nerdeyse 8di ve babam şirket hisseleri hakkında konuşmak için beni şirkete çağırmıştı. Kollarımla sardığım kızdan yavaşça uzaklaştım ve yataktan çıkıp giyinme odasına geçtim. Üzerime şort ve tişört aldım. Siyah güneş gözlüklerim ve şapkamla kombinimi tamamladım.

Telefonumu cebime koydum. Gözlüğümü yüzüme geçirdim, yani gözlerime taktım ve evden çıktım. Çıkar çıkmaz ynye mesaj attım.

Çağan

Evden çıkmam lazımdı. Babam hisseler için beni şirkete çağırdı. Sen de güzel uyuyodun diye uyandırmadım.

Mesajı gönderdikten sonra telefonumu kapattım ve arabayı çalıştırıp şirkete doğru yola çıktım.

Yn...

Beni uyandıran şey telefonumun bildirim sesi oldu. Yerimde doğruldum ve bildirime baktım. Çağan bana mesaj atmıştı.

Çağan

Evden çıkmam lazımdı. Babam hisseler için beni şirkete çağırdı. Sen de güzel uyuyodun diye uyandırmadım.

Yn

Tamam, sorun değil. Kahvaltıya yetişir misin? Ona göre bişeyler hazırlayayım.

Çağan

Yetişirim, sen biraz bekle istersen ya da biraz ye. Ya da dur. Sadece güzelce hazırlan da dışarıda kahvaltı yapalım.

Çağan

İtiraz etmek yok. Hatta şimdi yola çıkıyorum.

Bu teklifini reddedemezdim yoksa kalbini kırardım ve kalp kırmak benim en korktuğum şeydi.

Giyinme odasına gittim, yazlık beyaz bi elbise seçtim ve beyaz ayakkabıyla kombinimi tamamladım. Her ne kadar bunları giymekten utansam da artık alışmam gerektiğinin farkındaydım. Çünkü neredeyse bütün ömrümü burda geçiricektim artık.

Bi çanta alıp içine telefonumla cüzdanımı koydum. Aşağı indiğimde çağanın geldiğini gördüm.

Bana öyle bi baktı ki, sanki yere gömdü.

Çağan:yn, sen mükemmelsin benim güzel karım...

Gülümsedim. Bana yaklaşıp alnımı öptü ve göz kırpıp kapıyı açtı. Dışarı çıktım ve arabalara yaklaştım. Hangisiyle gideceğimizi bilmediğim için çağana döndüm.

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin