(20)

971 39 86
                                    


Bölüm müziği:gül rengi-mustafa ceceli

İyi okumalar dilerim çiçeklerim.

Evden çıktığımızda, evimize yaklaşık 10 dakika uzaklıkta bi restorana geldik. İçeriye girdik ve çağanın seçtiği masada oturduk.

Yn:çağan, kahvaltıdan sonra beni tuananın üniversitesine bırakır mısın?

Çağan:neden güzelim?

Yn:sadece onu ve derslerini falan merak ediyorum. Hem çok fazla kalmam.

Çağan:tamam. Önce bi kahvaltımızı edelim, sonra gideriz.

Yn:sen de gelicek misin?

Çağan:hayır, şirkette işlerim var. Ama seni almaya gelirim.

Yn:peki. Teşekkürler.

Çağan:rica ederim güzelim.

Gülümseyip siparişimizi verdik. Sipariş gelince de hızla kahvaltımızı yapıp tuananın yanına doğru yol aldık.

Üniversiteye gelince tuanayı dışarıda arkadaşlarıyla gördüm. O da bizi görünce gülümseyip yanımıza koştu. İlk önce bana, sonra abisine sarıldı.

Tuana:hoşgeldiniz!

Yn&çağan:hoşbulduk güzelim...

İkimiz aynı anda söyleyince çağana baktım. O da bana baktı ve gülümsedi. Ben de gülümsedim ve elini tuttum.

Yn:istersen sen şimdi gidebilirsin çağan.

Çağan:peki güzelim, bi şey olursa aramaktan çekinmek yok.

Yn:tamam.

Gülümseyip alnımı öptü ve elimi bırakmak zorunda kalıp arabasına geçti. Bi kere kornaya bastı ve yanımızdan ayrıldı. Biz de tuanayla arkadaşlarının yanına geçtik.

Tuana:bunlar ülkü ve defne. Kızlar, bu da ak aşiretinin yeni gelini, saygıdeğer yengem.

Gülümsedim ve memnun olduğumu gösterircesine kafamı aşağı yukarı salladım.

Ülkü:vay, demek yeni yenge sensin ha? Zeyne-

Tuana ülkünün karnına dirseğini geçirdi ve ülkü yüzünü buruşturdu. Susunca kaşlarımı çatıp tuanaya baktım ve tekrar ülküye döndüm.

Yn:devam eder misin ülkü?

Tuana:yen-

Yn:tuana sen karışma!

Ülkü:çağan zeynepten sonra ilk defa birini öpüp seviyor dicektim!

Kaşlarımı indirmeden yanlarında oturdum.

Yn:bana, çağan zeynep denen kızlayken ne yapıyodu aanlatın. Çabuk!

Tuana:ya yenge tadı-

Yn:TUANA! Bana anlatın dedim!

Defne:her sabah o bırakırdı, sana yaptığı gibi alnını öpüp giderdi ve okul çıkışı alırdı.

Ülkü:her zaman ziyaret etmeye gelirdi. Bazı dersler kaçamak yaparlardı. Biz de nereye gittiklerini bilmezdik.

Defne:genelde zeyneple bizim yanımıza gelirdi. Üniversiteyi bitirdikten sonraysa her şeyi değişti.

Yn:ne oldu?

Tuana:evet, ne oldu?

Defne:şey, oeaları bilmesek de olur.

Yn:defne!

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin