(3)

2.6K 71 142
                                    

Bölüm müzikleri:sevmemeliyiz

Porselen kalbim

We don't talk anymore

Keyifli okumalarke!


Yn...

Çağanların konağı baya büyüktü. Hatta içinde 100 kişi bile yaşardı.

Onunla nerdeyse hiç konuşmamıştım. Sadece bakışlarımla anlaşmıştım, iletişim kurmuştum ama bi kez olsun onun sesini duymak çok güzel olurdu.

Konağa adım attığım an içerde nerdeyse 20 kişinin beni beklediğini gördüm. Her yerde türlü bindallı, makyaj eşyası, taçlar, kolyeler ve ayakkabılar vardı.

Hayranlıkla beni bekleyen kadınlara yaklaştım. Etrafı inceledim ve kadınların istediğim şeyleri seçebileceğimi söylediğini duyunca işe ilk olarak bindallımı seçtim. Mor ve hafif abartılı olana karar kıldım.

Sonra ayakkabılarıma geçtim. Hafif gri gibi duran topuklu ayakkabıyı elime aldım ve bindallıyı tutan kadına uzattım.

Tacımı seçtim. Sade bi kolyeyi elime alıp giyinme kabinine geçtim. Seçtiklerimin hepsini giydim ve kabinden çıktım.

Boy aynasından kendime baktığımda gerçekten güzel görünüyodum.

Kadın1:yn hanım, sıra makyajınız ile saçınızda. Lütfen buraya oturun.

Bindallının uçlarını tutup sandalyeye ilerledim ve oturdum. Saçlarıma bağladığım tokayı çıkardım ve saçlarımı serbest bıraktım. Kendimi kadına bıraktım.

Çağan...

Kuaföre geldiğimde abimler çoktan hazırlardı. Kesin bu gece alisayla leyanın dibi düşecekti.

Yağız:ooo, geldi damat beyimiz. E hadi geç de hızlıca başlayalım.

Önce kabine gidip abilerimin bana aldığı takım elbiseyi giydim. Sonra çıktım ve dönen sandalyefe oturup saçlarımla uğraşmaya başlayan adamı ayna yardımıyla izledim.

Sonunda saçlarım şekillenince traş oldum.

Artık hazırdım.

Saate baktığımda 6ydı. Zaman gerçekten hızlı geçmişti.

Ben kendi arabamla, abimlerse kendi arabalarıyla eve sürmeye başladık.

Yolda ilerlerken en büyük hayal kırıklığımı gördüm.

Zeynebi.

Arabanın önündeki plakaya bakıp ben olduğumu anlayınca gözlerini büyüttü. Elini havaya kaldırdı, o elini kaldırınca durdum.

Gözlerime taktığım gözlüklerimi çıkardım ve camı açıp zeynebe baktım.

Çağan:ne var?

Zeynep:Bi selam yok mu?

Çağan:sana yok.

Zeymep:ne oldu yine? Kim sana benim hakkımda ne dedi?

Çağan:kimse bişey demedi, kendi gözlerimle gördüm.

Zeynebin beti benzi atınca güldüm.

Çağan:sen başkasını öpüyodun. Bunu sakın inkar etme. Bitti. Artık bu ilişki bitti!

Zeynep:bak sana açıklama yapabilirim, nolur böyle yapma!

Çağan:istemiyorum.

Zeynep:sen böyle değildin, sana ne oldu böyle?

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin