Yn...
Eve gelince hemen eşyalarımı küçük bi valize koydum; bikaç tişört, bikaç ayakkabı, pantolon ve elbise...
Olabildiğince valize sığabilecek şeyleri koydum. Sonra çantamı kapattım ve derin bi nefes alıp yatak odamın ucuna taşıdım.
Çağan da benim gibi her şeyini ayarlamıştı ve yatağın üzerinde uzanıp beyaz geceler kitabını okuyodu. Nerdeyse yarılamıştı ve hızlı okuduğu için tahminen 20 dakika içinde kitabı bitirirdi.
Aşağı indiğimde aysun abla yine iş başındaydı. Ona yardım etmeye başladım. Önce çamaşırlar ayarladım, sonra etrafın tozunu aldım.
Merdivenlerden gelen ayak sesleri yüzünden kafamı sola çevirdim ve gelene baktım, tabi ki çağandı.
Gülümsedim ve işime devam ettim.
Mutfağa geçti, aysun ablayla bişeyler konuştu. Aysun ablaya her ne dediyse kadın mutfaktan çıkıp yukarı gitti. Çağana şaşkınca baktım ama dikkat çekmemek için hızla işime döndüm.
Her yerin tozunu aldıktan sonra koltukğa kuruldum ve sırtımı esnettim. Baya ağrımıştı, biraz masaaj yapmaya çalıştım ama yapamadım.
Çağan:dur, ben yapayım.
İrkildim ve arkama döndüm. Çağan arkamdaymış.
Kafamı aşağı yukarı salladım çünkü buna hayır diyemezdim.
Yavaşça sırtımı okşamaya başladı. Biraz rahatlayıp derin bi nefes aldım.
Çağan:sana, aysun abla halleder dedim.
Yn:olsun, ben yine de ona yardım etmek istiyorum. Büsbüyük evin işlerini tek başına yetiştiremez ki.
Yn:ben bahçedeki çiçekleri suluyorum, olur mu?
Çağan gülümsedi ve kafasını salladı. Ben de gülümsedim ve bahçeye çıktım.
Dışardaki musluktan, bitki sulama kabının içine su koydum ve çiçekleri suladım. Bu beni biraz rahatlattı.
Yere çöktüm. Küçük bi köşede birkaç çeşit bitki tohumu görünce gülümsedim ve onları alıp çağanı çağırdım.
Yn:çağan, lütfen bahçeye gelir misin?
Çağan hızla kolup yanıma geldi.
Çağan:ne oldu? Sana bişey mi oldu? Sen iyi misin?
Yn:ben iyiyim, sadece bizim hatıramız olsun diye çiçek ekmek istiyorum.
Çağan:tamam, peki ne ekmek istiyosun?
Yn:sümbül olur mu?
Çağan:olmaz mı?
Yanıma çöktü, beni kucağına aldı ve tohumu açıp elime verdi. Yerde çukur açtım ve iki tanesini gömdüm. Sonra da üzerini kapatıp biraz su döktüm.
Çağan:aslında bahçede sümbül vardı?
Yn:var ama bu bahçede sen ve benim küçük bi izimiz olsun istedim.
Çağan:bu bahçede sadece tek bi şeyin izi olur, o da küçük bi canlı olur.
Bana binevi baba olmak istediği söylüyordu!
Utancımdan çağanın üzerinden kalktım ve ona bakmadan lavaboya gittim. Ellerimi sabunladım ve kurulayıp çıktım. Sonra da salona geldim. Çağan da salona gelmişti ama pantolonu batmıştı, çünkü ikimiz de ıslak toprağa oturmuştuk.
Güldüm ve giyinme odasına çıkıp üzerime lila rengi bi yazlık elbise aldım. Benden sonra da çağan girdi ve bi pantolon seçip odadan çıktı. Ben de hızla elbiseyi giydim ve saçlarımı ördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfic-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...