Bölüm müzikleri:bekliyorum-bedo
Dönüyorum eve-bedo, sıla şahin
Benden bu kadar-patron
Keyifli okumalarke!
Çağan:eğer arabayla gitseydik daha güzel olucaktı. Babamın aklına- Ah, neyse. Sen rahat mıydın?
Yn:evet evet, ben de ilk defa uçağa bindim o yüzden mutluydum ve rahattım.
Çağan:bi rahat olmayan benim o halde. Ben niye böyle olduysam.
Uçaktan inmiştik ve çağanın beli ağrıyodu. Çünkü koltuğu ona göre rahat değilmiş.
Güldüm ve çantamı omzuma taktım. Valizlerimizi aldık ve arabaya taşıdık. Sonra da yine yola çıktık.
Çağan:neyse ki az kaldı. Artık rahat edicez güzelim.
Yn:gidince biraz dinlenelim ya, benim de sırtım ağrıyo sanki.
Yalan değildi. Gerçekten sırtıma bi kramp girmişti.
Çağan kafasını aşağı yukarı salladı ve arabayı çalıştırdı. Sonra otele geldik.
Otel kocamandı. Gerçekten çok genişti ve bi dakika!
Etraf altın kaplamalıydı!
Yn:vay canına!
Etrafa hayranlıkla bakarken hızla arabadan indim ve içeri daldım. İçerisi çok güzeldi!
Bu oteli yaptıran gerçekten çok zevkli olmalıydı!
Yn:çok güzel! Bu otelin sahibi kim acaba? Çok zevkli bi tasarımı var!
Heyecandan bağırırken çağan yanıma geldi ve gülümsedi. Elimi tuttu ve parmaklarını kenetledi.
Çağan:bu oteli babam yaptırdı. Kısacası bizim, ve artık senin.
Çağan:ama buraya gelmeyeli baya olmuş. En son 3 sene önce falan gelmiştim, baya değilmiş buralar.
Bizim olmasına sevindim çünkü başkasının otelinde bu kadar rahat olmayacağımı biliyodum.
Çağan:hadi, danışmaya gidip kartlarımızı alalım.
Yn:tamam.
Danışmaya yürüdük ve geldik. İçinde bi kadın vardı ve çağanla konuşmaya daldı.
Ama bi yandan onu etkilemeye çalıştığını görüyodum.
Kendimi tutamadım ve sinirle kaşlarımı çatıp konuştum.
Yn:pişt, baksana sen!
Kadın da çağan da kafasını bana çevirdi. Çağana bakmadan kadına sinirli bakışlarımı fırlattım.
Yn:sen kimin kocasına yavşıyosun acaba? Hayırdır ya sen, bi etkilemeye çalışmalar, şiveler falan!
Gözlerimi büyütüp kıza baktım.
Çağan:yn, bi yanlış anlaşılmaya gidiyosun yapma.
Yn:ben ne gördüğümü biliyorum çağan! Bu kız ya da kadın, sana yavşıyo ve sanırım benim senin karın olduğumu bilmiyor!
Kız gözlerini büyütüp çağana bakarken daha fazla kendimi tutamadım.
Yn:çağan, beni hemen kucağına alır mısın?
Çağan şaşkınca beni kucakladı. Ben de hemen masaya tırmandım ve içeri girdim. Kadına baktım ve konuşmasına müsaade etmeden saçlarını yolmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...