(29)

572 27 8
                                    

Bölüm müziği:iki kelime-Bilal sonses

İyi okumalar dilerim!

Hala yoldaydık. Ve nerdeyse 1 saattir.

Of ya, midemde bişeyler oluyo sanki. İçimde bişeyler dönüp duruyo gibi.

Ama şuan seyir halindeyiz, mecburi olarak dayanmak ve susmak zorundayım.

Çağan ara sıra bana bakıp saçlarımı okşuyordu. Yine aynısını yaptı. Gülümsedim ve saçlarımdaki elini sıkıca tutup kalbime yasladım. Sonra kafamı onun kalbine yasladım, gözleirmi kapattım ve derin bi nefes alıp uyumaya koyuldum.

Çağan...

Yn kafasını göğsüme yaslayıp uyuyakalmıştı. O sırada onu izlemeye başladım tekrar. Yüzünün her zerresini inceledim.

Yağız:çok mu seviyorsun onu?

Yağıza döndüm bu sefer.

Çağan:evet.

Yağız:sen hani zeynebi seviyordun?

Çağan:zeynep yok artık yağız, tamam mı? Ben artık ynden başka kimseye bakmam.

Yağız:zeynep öyle demiyor ama.

Yağız:geçen gün yanıma geldi ve hala seni istediğini söyledi. Size ne oldu da böyle aranız açıldı?

Çağan:zeynep beni aldatıyormuş abi, duydun mu? Ben bi daha onun yüzüne dahi bakmam.

Yağız kaşlarını çattı ve derin bi nefes aldı. Sonra yola odaklandı. O sırada gözümüze büyük bi ev çarptı. Yağız heyecanlandı ve kamyonu köşeye çekip arabadan indi.

Ben ynyi bırakmadım, aşağı inmedim.

Yağız:geldik oğlum geldik! Haid uyandır ynyi!

Çağan:tamam bağırıp durma!

Yağız yanımda uzaklaştı ve kamyonun kapısını açıp herkesin inmesini sağladı. Hepsi eve doğru ilerlerken, ben burda öylece ynyi izliyordum.

Sonunda uyandırmaya karar verdim.

Çağan:güzelim, uyan hadi bak geldik.

Elini karnına yasladı, hafifçe okşadı ve gözleirni açtı. Ona gülümsedim ve saçlarına öpücükler bırakıp yavaşça yerimden kalktım. Sonra da kamyonun kapısını açıp aşağı indim.

Yn içerdeydi hala. Etrafa bakınıp dururken tekrar içeri girdim ve ynyi kucağıma alıp çıktım. Hafifçe kaldırdım ve sema annenin evine yürüdüm.

Yn kapıya gelince beni indirmemi söyleyince, onu kucağımdan indirdim. Sonra da kapıyı tıklattım. Biri kapıyı açtı.

Kapıyı açan, denizin burdaki sözlüsü ülküydü.

Ülkü:hoşgeldiniz.

İçeri geçtik. Ynnin elini tuttum ve herkesin olduğu odaya girip köşede oturduk.

Şevkiye(napiyim aklıma isim gelmedi dvvjjsjshjs:denizin anneannesi) :hayıııııır olmaz bu iş!

Mete:ne yani, sen şimdi bizi burda saklamayacak mısın? Bizi bizi, aileni.

Şevkiye:siz benim ailem falan değilsiniz!

Sema:o nasıl laftır güzel anam? Ben senin kızın değil miyim?

Şevkiye:sen benim kızımsın ama bu benim damadım değil! Söyle bana kalın kafalı mete ağa?

Mete:ne söyliyim anacım?

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin