Bölüm müziği:seni kendime sakladım-duman
İyi okumalar çiçekleriiiiiiim!
Hepimiz odadan dağıldık ve bizim için hazırladıkları odalara geçtik. Çağan bana yaklaşıp tişörtünü çıkarırken bense yatağa oturup telefonumda geziniyordum.
Yine karın kasları ortaya çıkınca, dikkatimi çektiği için oraya baktım. Baktığım an çağanın sırıtışına şahit oldum ve gözlerimi bu sefer ona çevirdim.
Yn:ne oldu ya?
Çağan:bakıyorum da gözlerini ayıramadın?
Yn:eee, olabilir. Sen benim kocam değil misin?
Çağan:öyleyim ama bu sefer bi değişik baktın sanki.
Yn:nasıl bakmışım?
Ayağa kalktım ve yanına gittim. Tam karşısında durdum ve kaşlarımı çattım.
Çağan:hım, biraz hayran olmuş gibi.
Yn:olamaz mıyım?
Çağna:senin bu hayranlık duygularına alışık olmadığım için bakışlarını değişik buldum.
Yn:of çağan, beynimi yıkadın ha.
Çağan:eşe oflanmaz güzelim.
Yn:öyle mi?
Sağ elimi karnıma yasladım ve sol elimi belime koydum. Ona soru sorarcasına baktım.
Çağan:senin karnın büyüdü mü yoksa?
Bakışlarımı çağanan ayırıp karnıma çevirdiğimde hafiften şiştiğini fark ettim. O an yüzümde bi gülümseme belirdi.
Çağan beni kendine çekti ve sırtımı gövdesine yasladı. Sonra benim gibi karnımı okşamaya başladı.
Çağan:siz bana verilmiş en güzel hediyesiniz.
Gözlerim dolunca kafamı öne eğdim ve sol gözümden akan damlayı hemen sildim. Çağana döndüm ve gülümseyip yanağını öptüm.
Çağan:a-a, ama bu bana yetmez ki.
Beni kucağına alınca kısa süreli bi şekilde şaşırdım. Sonra da kollarımı boynuna doldadım.
Beni yatağa bıraktı ve üzerimdeki gömleğin ilk 2 düğmesini açtı. Sonra üzerime gelmeye başladı. Elini karnıma yasladı ve üzerime çıktı. Kendisini biraz bana sürtünce karnıma ağrı girdi.
Ağzımdan çıkan inleyişi durduramadım.
Yn:ay...
Çağan:sessiz olsa-
Yn:çağan in üzerimden! Karnıma ağrı girdi!
Çağan:bana yalan söylüyorsun.
Karnım biraz daha ağrımaya başlayınca mecburen tişörtünü sıkıca kavradım ve sıkmaya başladım. Gözlerim acıyla kapanınca biraz dayanmaya çalıştım.
Çağan yalan söylemediğimi anlayınca üzerimden indi ve yanıbaşıma geçti. Biraz karnımı okşadım ve derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.
Çağan:özür dilerim, bi an yalan söylediğini sandım.
Karnıdmaki ağrı birazcık arttığı için gözlerimden yaşlar düştü. Derin derin nefes alıp çağanın tişörtünü tutmaya devam ettim. Çağan o sırada elimi kavrayıp avcundaa hapsetti. Bend e elini sıktım ve derin derin nefes alıp kendime geldim.
Yn:sana yalan borcum yok çağan. Neden sana nedensizce yalan söyliyim ki?
Çağan:beni öpmek istemediğin için yalan söylediğini sandım işte, affet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfic-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...