Bölüm müziği:köprüaltı-duman
İyi okumalar dileriiiiim!
Çağan...
Yn resmini odamıza bırakıp salında uzandı. Ben de yanına gittim ve televizyondan yeni gelin dizisinin başka bi bölümünü açtım.
Nerdeyse yarılamıştık ki, ynye bakmak istedim. Kafamı arkama çevirdim ve diğer koltukta uyuyakaldığını gördüm.
Bunu hamileliğine yoruyordum çünkü hamile olunca uyku isteğinin arttığını öğrenmiştim annemden.
Dün annemden, yn için neler yapmam gerektiğini öğrenmiştim. Bana tavsiye verip durmuştu.
Onu yatak odamıza taşımaya karar verdim. Koltukta uyursa rahatsız olur diye düşündüm çünkü zaten yastık dikti, boynu tutlabilirdi.
Yerimden kalktım ve derin bir nefes alıp ynyi kaldırdım. Sonra yatak odamıza çıktım ve yatağa yatırdım. O uyumaya devam ederken, oturduğum koltuğun üzerinde bıraktığım telefonumun çaldığını duydum. Hızla aşağı indim.
Telefonumu elime aldığımda yeliz annemin aradığını gördüm. Hemen açtım.
Çağan:efendim anne?
Yeliz:oğlum, yn orda mı?
Çağan:yn uyuyor anne. Ne oldu?
Yeliz:babası geldi, onu soruyor.
Sinirlerimin toplandığını hissettim, elim istemsizce saçlarıma gitti.
Çağan:yn uyuyor de.
Yeliz:oğlum, bu adam hiç de iyi görünmüyor. Ne dicem, nasıl göndericem? Uyuyor desem inanmaz.
Yeliz:bi fotoğrafını çekip atsana.
Çağan:anne, atamam. Yn uyanır.
Yeliz:oğlum-
Çağan:anne atamam dedim! O adama da söyle ynnin peşini bıraksın artık!
Yeliz:niye ki? Babası sonuçta.
Çağan:sıçarım onun babalığına anne! Bak sinirliyim, sinirimi senden çıkarmak istemiyorum!
Yeliz:ya tamam! Bağırma önce bi sakin ol ve neler olduğunu anlat!
Çağan:anne, lütfen.
Yeliz:of, tamam.
Çağan:babam gerekirse onu tehdit etsin anne, ben karımı asla ona göstermem.
Yeliz:bi gün nedenini söyleyeceksin biliyosun değil mi?
Çağan:belki ama şimdi değil. Kapat, anne.
Annem kapattı. Boş yere kadına patladığım için kendime kızdım. Bu yüzden saçlarımı çektim, acısını umursamadan.
Eğer eşyaları devirsem yn uyanırdı. Sakinleşmem lazımdı, sakin kafayla düşünmem gerekiyordu.
Kriz ilaçlarım...
Hızla mutfağa gittim ve buzdolabında, dondurma kutusunun içindeki ilaçların hepsini çıkardım. İçinden krizim için olan ilacı çıkardım. Bi bardak suyla yuttum ve kutuyu yerine koydum.
Derin derin nefes aldım ve ellerimi tezgahın kenarına yaslayıp gözlerimi sıkıca kapattım.
Yn:çağan? Sen iyi misin aşkım?
Kafamı kaldırıp gözleirmi açtım ve ynye baktım. Bana korkuyla bakıyordu, kaşlarını çatmış beni izliyordu.
Çağan:bilmiyorum. Sanırım biraz dinlenmem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...