(16)

1.2K 35 23
                                    

Bölüm müzikleri:him & ı

I lost my mind

Happier

İyi okumalar!

Çağan...

Gözlerimi açtığımda sabah olduğunu gördüm. Artık başımın ağrımadığını, boğazımda bi acı olmadığını ve burnumun tıkalı olmadığını anlayınca yüzümü buruşturdum.

Tam yerimden kalkıcaktım ki, üzerimde uyuyan ve kafası göğsüme yaslı güzeli görünce durdum.

Bir süre onu izlemeye karar verdim.

Yüzünü inceledim. Zeynebe nazaran biraz daha çekik gözleri, daah ufak ve çok tatlı görünen burnu, hafif büyük dudaklarıyla çok güzel görünüyordu.

Ynm, güzel gelinim. Benim kalbimi çarpıtan tek kişi. Benim güzelim.

Kafasının oynadığını hissedince gülümsedim ve sessizce nefes almaya çalıştım. Ama yine başarılı olamadım.

Onu her gördüğünde nefesini doğru düzgün alamıyosun zaten, aptal. Seviyosun işte inkar etme.

İnkar eden kim?

Çağan:günaydın güzelim.

Kaşlarını çatıp bana baktı. Sonra benim gibi gülümseyip hafifçe kafasını salladı.

Uzandığım yerde yavaşça doğruldum ve ynyi kucağımdan indirmedim. Ancak biraz uykulu olduğunu görünce rahat bırakmaya karar verdim.

Yavaşça koltuğa yatırdım ve mutfağa geçtim. Biraz su içip yüzüme su vurdum ve kahvaltı hazırlamaya başladım.

Her şeyi ayarladıktan sonra ynnin yanına gittim. Yine uyuduğunu fark edince sırıttım ve yavaşça omzunu sarstım. Uyanınca da kucağıma aldım ve kahvaltı masasının sandalyesine oturttum.

Yüzünü buruşturdu ve gözlerini ovuşturup gülümsedi. Uykulu olmasına rağmen hala güzel olması yüzünden hayretlendim.

Not:doğru düzgün tabir edemedim son cümleyi. Özür dilerimke. (hayretlenmek mi? O da ne diye düşünüyom ama neyse, anlarsınız bence aşklarım.)

Çağan:sen hala yorgun musun?

Yn:sanırım evet. Galiba uzun bi süre uyuyunca, uyandığımda yine uyumak istiyorum.

Çağan:biraz kahvaltı yap güzelim, sonra yine uyursun ama fazla uyumamaya dikkat et.

Yn:tamam.

Çaylarımızı doldurdum ve onun bardağını önüne koydum. Sonra tabağıma yiyeceğim şeyleri alıp kahvaltıya başladım.

Yn:şey çağan, senden bişey isteyebilir miyim?

Çağan:tabiki de.

Yn:yarın annemler buraya gelicek, konağın tüm kadınları yani. Onlar için güzel bi sofra hazırlamak istiyorum ama bikaç eşyayı çarşıdan almam gerek. Biraz para verir misin?

Kafamı aşağı yukarı salladım ve gülümsedim.

Çağan:seninle gelmemi ister misin? Hem kendimiz için kıyafet falan da alırız.

Yn:sen bilirsin ama kıyafet almama gerek yok bence. Eğer sen almak istiyorsan benimle gelebilirsin tabi.

Çağan:peki. Kahvaltıdan sonra eğer uyumayacaksan gidelim güzelim.

Yn:tamam sevgili eşim.

Gülümseyip yemeye devam ettim. Tabağım bitince mutfağı toparladım. Sonra odama çıkıp üzerime bişeyler geçirdim.

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin