(11)

1.2K 55 75
                                    

Bu bölüm özel bişey yapmak istedim.

Cagancmm

EbruGen878

Begmyk8

Hmeyraahin809

Ve, _Lizge_

Sizlere çooooooooook teşekkür ederim, gerek oylarınızla gerekse yorumlarınızla bana hep destek oluyorsunuz. Sizi çok seviyorum!

Bölüme geçelim o halde.

Bölüm müzikleri:indigo nights

Bırakma kendini

Moral of the story

İn this shirt

İyi okumalaaar!

Yn...

Odaya birden leya, alisa, tuana ve yeliz anne dalınca ödüm koptu ve yattığım yerden düştüm. Sırtım ağrıdığı için elimi sırtıma yasladım ve yüzümü buruşturdum. Hemen dördü de bana yardım ettiler.

Yerden kaldırdılar ve koltuğa oturmama yardım ettiler.

Yeliz:kızım, müjdeli haberi aldık! Çağan bulunmuş!

Gözlerimi büyütüp, elimi sırtımdan çekip ayağa kalktım. Sonra kaşlarımı çattım.

Yn:yalan değil mi? Sırf bişeyler yiyeyim diye yalan söylüyorsanız affetmem sizi.

Tuana:yenge, yemin ederiz ki bulmuşlar! Babam az önce söyledi!

Gülmsemeye başladım. Çatık kaşlarımı indirdim ve dördüne de sarıldım.

Yn:oh, çok şükür!

Gözleirm yine dolunca geri çekildim. Hepsinin gözü üzerimdeki çağanın tişörtüne takıldı.

Yeliz:ay bu kız gerçekten seviyor bu oğlanı ya, yeirm ben.

Gülümseyip gözlerindeki yaşları silince ona bir daha sarıldım ve gözyaşlarımı omzuna bıraktım.

Ertesi gün...

Akşam yemeği için pislik babamın buraya geliceğini öğrenince her şeyi hazırlamaya başlamıştık. Zaten akşama kadar hazır olmuştu. Mete babanın emriyle neredeyse her çeşit yemeği hazırlamıştık.

İnşallah o pisliğin boğazında kalır da hıh diye gider. Amin.

Bugünden beri bunu sayıklıyordum. Çünkü gelir gelmez yine benim hakkımda bişeyler yapacağını biliyordum. Her zaman böyle olurdu zaten de neyse.

Akşam çökünce sofrayı kurduk ve çayları hazırladık. Kısacası he rişi halledince bahçede kurduğumuz sofraya geçtik. Ben olabildiğince en uzaktaki sandalyeye oturdum ve yüzümü öne eğip pisliğe bakmadım.

Tuana da benim sol yanımda oturuyordu. O da benim gibi huzursuzdu ve olacakları tahmin edebiliyordu.

Tuana:yenge skain ol çünkü huzursuz olduğunu her şekilde dışarıya yansıtıyorsun.

O diyene kadar ben bacaklarımı salladığımı ve titrediğimi fark etmemiştim.

Durdum ve derin bi nefes alıp tuananın elini tuttum. Sonra ona bakıp hafifçe gülümsedim ve yemeğe başladım.

Sıra çay faslına gelince biz kadınlar içerde oturduk ve çaylarımızı falan içtik. Sonra etrafı toparladık.

O pislik babam benimle bişey konuşmakstediğini söyleyene dek tabi.

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin