(32)

558 24 10
                                    

Çağan:baba sakin ol. Bağırma. Ynyle tekrar evlenicem.

Mete:bu durduk yere evlenmek de nerden çıktı? Siz zaten evlisiniz ya.

Çağan:babaaaa, farkındaysan biz ynyle evlendiğimizde güzel bi düğünümüz olmadı. Çünkü biz birbirimizi tanıyorduk.

Mete:haa, şimdi hazır aranız da iyiyken tekrar evlenelim diyorsunuz.

Çağan:biz değil, ben istiyorum. Ynye sürpriz yapmak istiyorum. Çünkü o zor bi dönemden geçiyor, biraz moralimizi düzeltmek güzel olmaz mı?

Mete:tamam, peki. O zaman, konağa döndüğümüzde hazurlıklara başlayalım ki bunu da aradan çıkaralım. Uygun mu sana?

Çağan:evet, çok teşekkürler baba.

Mete:de haydi kapat ben gidip uyuyim biraz.

Çağan:ta-

Babam konuşmama müsaade etmeden aramayı sonlandırınca, zafer kazanmışcasına gülümsedim ve elini yumruk yapıp havaya kaldırdım hızla.

İşte bu!

Herşey düzene giriyor artık!

Ertesi gün...

Yn...

Çağan:uyan hadi yn, gidiyoruz bak eğer burda kalmak istiyorsan kal tabi am-

Yn:noluyo?

Çağan:gidiyrouz,çabuk uyan babamlar bizi bekliyor.

Yn:tamam, hadi gidelim burdan artık.

Yerimden kalktım gözlerimi ovuşturdum ve çağanın elini tuttum. Camdan çıkıcağımızı götserince gözlerimi büyüttüm.

Yn:ama ben nasıl inicem?

Çağan:merak etme, yağız seni bekliyo. O seni kucağına alıcak mecburen.

Çağan bunu dedikten sonra gözlerini devirdi. Bende güldüm ve elini sıkıca tuttum, sonra da cama ilerledim.

Yn:çağan, şimdi kıskançlığın zamnaı değil.

Çağan:of tamam, dikkatli in aşağı.

Cama çıktım. Aşağıda yağızı görünce gülümsedim ve yavaşça ayaklarımı uzattım. Yağız ayaklarımı tuttu ve beni kendine çekti. Kısa bi süre içinde onun kucağında olduğumu fark ettim. Sonra hemen kucağından indim.

Yn:şey, teşekkür ederim.

Yağız:rica ederim.

Çağanı bekledim. Cama çıktı ve benden hızlı davranarak hızla aşağı atladı. Sorna da elimi tuttu, hızla koşmaya başladı.

Yn:ya biz hani sahte bi jandarma sayesinde kaçıcaktık?!

Çağan:plan değişti! Bunlar içeriye erkek bi sinek dahi sokmuyolarmış, biz bile ekndimizi zorla ikna ettik bi de jandarmayı mı sokucaklar!

Yn:denizin sülalesine başlıycam ama artık! Bunlar yüüznden bebeğimizi düşürmesem iyi!

Çağan:bağırma güzelim koş!

Koşa koşa kamyona geldik. Ben hemen ön koltuğa oturdum çağanla. O sırada bi ses duyduk. Yağız hemen direksiyon başına geçti.

Ülkü:NEREYE GİDİYORSUNUZ! HALA! KOŞ HALA! BUNLAR KAÇIYOR! HEPSİ KAÇIYOR!

Leya:YAĞIZ GAZI KÖRÜKLE YAĞIZ!

Yağız hemen kamyonu çalıştırdı. Ülkünün silah seslerini duymamazlıktan gelip hızla kamyonu sürmeye başladı. Başta kamyon çok sarstığı için midem bulanmıştı ve korktuğum için çağana sarılmıştım, bi elim karnımda diğer elim çağanın elinde bi halde.

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin