Bölüm müzikleri:lose you to love me
Hayatım leş
En güzel mevsimim
İyi okumalar!
Çağan...
Yn uyuduğunu için kendimi sarsmamaya çalıştım. Bu yüzden rahat uyuyamadım. Ama değerdi.
Onun rahat olması için değerdi.
Telefonumun çaldığını duyunca, yavaşça elimi cebime soktum. Sonra çıkardım ve arayanın tuana olduğunu gördüm. Ve görüntülü arıyordu. Nerdeyse akşam olacaktı ama hava hala aydınlık olduğu için açtım.
Telefonumu ayarladım ve gözlerimi devirip tuanaya baktım.
Çağan:ne var?
Diye fısıldadım. Tuana da kaşlarını çatıp önce bana, sonra hafiften saçları görünen ynye baktı.
Tuana:ay pardon, daha sonra müsait bi zamanda ararım.
Çağan:tuana, kısa kes ve ne olduğunu anlat.
Tuana:annem burda, seninle konuşmak istiyo.
Telefonunu anneme verince saçlarına falan çekidüzen verip gülümsedim. Kadın harap olmuş, öylece bana bakıyodu.
Yeliz:oğlum, sen iyi misin? Baban hasta olduğunu söyledi, öyle korktum ki!
Çağan:anne! Yavaş konuşun ya yn uyuyo.
Yeliz:ha, ynyi göstersene bana.
Çağan:ynyi mi?
Yeliz:uyandırmadan tam şuan bana göster.
Çağan:ama anne-
Yeliz:ÇAĞAN! Bak beni bağırttırma. Hemen bana gelinimi göster.
Derin bi nefes aldım ve kadraja kucağımda uyuyan ynyi gösterdim. Bana sarılmış uyuyordu ve gülümsüyordu.
Bi kez daha aşık oldum.
Yeliz:ay, nasıl da güzel uyuyo ya, kurban olduğum!
Çağan:anne, yavaş dedim. Şimdi inandın mı?
Tuana:bi dakika, o senin kucağında mı uyuyor?
Yeliz:ney, kucağında mı uyuyor!
Yeliz&tuana:bize cevap ver!
Gözleirmi tekrar devirdim ve evet dercesine kafamı aşağı yukarı salladım.
İkisi de sırıtıp ellerini tokalaştırdılar. Bu sefer kaşlarını çatma sırası bendeydi.
Çağan:yine ne yaptınız acaba?
Yeliz:yok bişey oğlum. Sen iyisin değil mi? Ah tuana, bu çocuk küçükken çok fena geçiriyodu hastalığını yi, yine öyle geçiriyo kesin.
Çağan:anne, ben iyileştim. Evet biraz ağır geçirdim ama bu sefer hızlı iyileştim. Babama sakın söylemeyin.
Tuana:sen nasıl bu kadar hızlı iyileştin ya? Kesin sana yalan söylüyo anne bu abim.
Yeliz:bak yalansa söyle. Ayrıca niye babana söylemeyelim ki?
Çağan:anne, beni iyi dinleyin. Yn bana çok iyi baktı, gece bile benim için ayakta kaldı. Şuanda iyiyim ama babama söylemek istemiyorum çünkü askerden geldiğimde hemen işbaşı yapmak istemiyorum.
Çağan:kısacası ben eşimle vakit geçirmek istiyorum, tamam mı?
Yeliz:ay kurban olduklarım, nasıl da birbirlerine yakışıyolar. Tamam tamam söylemeyiz biz. Sen de biraz uyu, bak gözlerin şişmiş doğru düzgün uyumadığını anladım hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Fanfic-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...