Bölüm müziği:güneş-suçlarımdan biri
La aklıma müq bi sahne geldi o yüzden karadeniz macerasını hızlı geçcem bu bölüm sorry xjhxknzjj.
1 hafta sonra...
Çağan benden sürkeli bişeyler saklıyordu. Ne olduğunu merak ediyordum, bu yüzden dayanamayıp çenesini tuttum, kafasını yüzüme çevirdim.
Yn:çağan, sen ne işler çeviriyorsun acaba?
Çağan:hiçbişey.
Yn:tabi tabi. 1 haftadır benimle doğru dürüst konuşmadın bile.
Bunu tekrar hatırlayınca gözlerim doldu.
Yn:yoksa seni kaybedicek miyim?
Çağan:hayır, asla kaybetme diye bişey olmiycak onu kafandan sil tamam mı? Sadece babam ve denizle yağız ile birlikte bişeyler planlıyoruz ama sana şimdilik söyliyemem, lütfen anla beni.
Yn:peki, öyle olsun ama bunun gibi olan her konuyu içine ata ata bi gün fena patlayacaksın biliyorsun değil mi?
Çağan:biliyorum, sen de benim gibi zarar görme diye senden uzaklaşıyorum.
Eli hafif belirgin karnıma gitti. Yavaşça okşadı ve gülümseyip gözlerimin içine baktı, gardımı indirmemi sağladı.
Gülümseyip elimi karnımdaki elinin üzerine koydum. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi boşta kalan elimle kuruladım.
Çağan:ağlama sakın, yakında burdan kurtulucaz.
Yn:umarım öyle olur...
Kahvaltıya inip hızla bişeyler yedik. Biraz ormanlaro fln gezdikten sonra tekrar kaldığımız eve döndük. Diğerleri aşağıda sohbet ederken bense uyuyordum. Çünkü bu hamileliğim yüzünden sürekli yorgundum.
Uyandığımda saat gece birdi. Derin bir enfes alıp doğruldum ve etrafıma bakındım. Sonra yatağın sağ tarafına baktım.
Çağan yanımda yoktu. Dehşetle gözlerimi büyütüp tekrar etrafa bakındım ve yerimden kalktım. Karnımı tuttum, üzerime bi hırka alıp dışarı çıktım. Küçük çardağa doğru ilerledim çünkü orda bi ışık yanıyordu.
Hafifçe yere eğilmeye çalıştım ama karnıma sancı girer diye eğilmekten vazgeçtim. Çalıların arkasına saklanarak yanlarına yaklaştım ve sessiz olup onları dinledim.
Mete:bu böyle olmaz oğullarım, en iyisi sessizce evden kaçmak. Yoksa valla bu karıya ni-
Deniz:BABA FARKINDAYSAN O BENİM ANNEM!
Mete:bağırma bana!
Mete baba derin bir enfes alıp tekrar fısıldayarak konuşmaya başladı.
Mete:şimdi planı anlatıyorum. Deniz ve alisa, yağız ve leya bi de çağan, hepiniz eşyalarınızı toplayın. Eğer semaya söylersek burdan gidiceğimizi, direktmen o delidana ailesine söyler.
Denizin derin bir nefes aldığını duydum.
Alisa:mete babam haklı deniz, senin annenin sülalesinde deli olmayan sadece sen ve annen kalmışsınız.
İstemsizce kahkaha attım. O an yakalandım tabi.
Mete:kim lan o?
Mete babanın sinirle konuştuğunu duyunca gözlerimi büyütüp ağzımı kapattım. Sessizce nefes alıp verdim.
Çağan:burdasın güzelim, biliyorum.
Bi anda karşıma çıktı. Gözlerimi büyütmeyi kesip elimi ağzımdan indirdim ve korkuyla ona bakmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z K U R G U S U
Hayran Kurgu-TAMAMLANDI- "Yaşayamadığın tüm hayalleri aklında tut, onları seninle birlikte yapmak için varım." "Hiç tatmadığın aşkı aklında tut, onu sana en güzel şekilde yaşatmak için varım." İkisi de yaralı. Biri aldatıldı, biriyse yıllarca acı çekti. Hay...