(18)

1K 44 32
                                    

Bölüm müziği:we dont talk anymore(jimin ve jungkook daha güzel söylüyo bence.)

İyi okumalar!

Çağanın dediği cümleyle gülümsedim ve derin bi nefes alıp deirn bi nefes aldım. Sonra misafirlerimin yanına geçtim.

Herkesin yemeklere başladığını görünce ben de başladım ve onlarla derin bi sohbete daldım. Sofrayı toparlamama leya ve alisa yardım etti, tuana kavga çıkmasın diye yeliz anneyle salondaydı.

Kızlarla her şeyi toparladık ve çayları hazırladık. Tatlıları ikram ettim ve yerlerimize geçtik.

Merve:çay bu kadar soğuk olur mu?

Sema:ayrıca tatlı çok şerbetli, ben yiyemem.

Gözlerimi devirdim ve merve annenin çayını alıp tazeledim. Sema anneye karışmadım, bardağını merve anneye uzattım ve tekrar yerime geçtim.

Merve:bu sefer-

Yeliz:MERVE! Bahane arayıp durma kıza!

Merve:niye ya, doğruyu söylemek yasak mı?

Tuana:merve anne, siz buraya kavga çıkarmak için mi geldiniz?

Sema:ev-

Merve anne sema annenin ağzını kapattı ve ona kızgın bakışlar atıp çayını içti. Sonraysa tatlısını yedi, sema annenin de tatlısını yedi.

Merve:ee, lavabo nerde?

Yn:girişte, sağdaki duvarın ilk kapısı.

Merve anne hiçbişey söylemeden gitti. Sema anneyse etrafı izliyordu.

Leya ve alisa kendi aralarında bişey konuşuyolardı. Bu yüzden onları rahatsız etmeden yeliz anneyle tuananın yanında oturdum.

Yeliz:nefret ediyorum bu kumalardan ha. İnşallah çağan böyle bi hataya düşmez, sadece seninle birlikte olur kuzum.

Tuana:abim sadıktır anne, asla böyle kumayla falan işi olmaz.

Yeliz:tuana haklı yavrum.

Yn:niye bu kuma meselesi açıldı anlamadım ama neyse. Çaylar?

İkisi de kafasını sallayınca gülümseyip çaylarını doldurdum. Sonra yine yanlarına oturdum.

Merve anne gelince gözlerimi ona diktim. Hızla yerine geçti ve çay bardağını öne uzattı. Binevi çay istediğini söyledi yani.

Yerimden kalktım ve çaydanlığı getirdim. Çayları bitenlerin çayını doldurdum ve yerime geri oturdum.

Neyse ki artık veda zamanıydı. Merve ve sema anne yeliz anneleri beklemeden evden çıktılar. Diğerleri ise benimle vedalaştılar.

Alisa:her şey çok güzeldi yn, ellerine sağlık.

Yn:afiyet olsun, iyi ki geldiniz. İstediğiniz zaman gelin buraya, çekinmeyin olur mu?

Yeliz anneyle de vedalaştım. Evden çıktıklarında hemen üçlü koltuğa kuruldum. Biraz dinlenmenin bi zararı olmazdı.

3 saat sonra...

Çağan:yn... Yn?!

Gözlerimi açtığımda çağanın sesini duydum. Sonraysa kendisini gördüm. Gülümseyip yüzüne baktım.

Yn:sen ne zaman geldin?

Çağan:az önce geldim. Sen çok mu yoruldun güzelim?

Yn:hı-hım.

Zorla Evlilik | Ç A Ğ K I Z   K U R G U S U Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin