24. Dronken

119 10 9
                                    

'Hey Finnie, wat nou als ik straks gewoon met jou en Ethan mee ga?' Iedereen is dronken als wat. Of ja, behalve Ethan. Hij zit rustig op de bank met een boek en een bescheiden glaasje water. Hij zei dat hij dat deed zodat iedereen veilig thuis kon komen. Ik ben blij dat hij de rol op zich neemt.

Ik heb geprobeerd een dronken Ethan voor te stellen. Maar dat lijkt me gewoon iets dat niet bestaat.

Terwijl ik en Jake in een heftige zoen sessie bezig zijn. -Ik op zijn schoot en mijn handen in zijn haar.- Zijn Finn en Cole al de hele tijd aan het flirten toen ze erachter kwamen dat ze meer dan vrienden konden zijn. Ik snap niet hoe Cole daar zelf niet eerder aan had kunnen denken. Hij is anders wel als een blok voor hem gevallen toen we hem voor het eerst tegen kwamen in de gang.

Ik laat de lippen van Jake een beetje teleurstellend los en ik kijk Jake met een grijns aan.

'Ik kan niet wachten tot de rest weg is.' Ik heb besloten om hierna nooit meer dronken te worden waar Jake bij is omdat ik een stuk zelfverzekerder ben over mezelf en ik me hier later erg voor zal schamen.

'Oh, waarom dan?' Vraagt hij spelend.

'Oh zomaar, zodat we eindelijk kunnen gaan slapen.' Ik bijt op mijn lip en Jake lipt zijn lippen.

'Mmmmm, slapen.' Kreunt hij in mijn oor en kippenvel ontstaat.

'Wij zijn weg.' Hoor ik Ethan opeens zeggen. Ik kijk op terwijl ik op Jakes schoot zit.

'Waarom?' Vraag ik en Ethan wijst naar Cole en Finn.

'Omdat hun dadelijk nog hier in slaap vallen.' Zegt hij.

'En ik dacht zo, jullie misschien ook wel wat tijd alleen willen hebben.' Hij knipoogt naar ons en Jake en ik maken ondeugend oogcontact.

'Gaat Cole mee dan?' Vraag ik.

'Ik denk niet dat hun elkaar nog gaan loslaten.' Zegt hij wenkend naar de twee knuffelend op de bank. Ik moet toegeven, ik had nooit gedacht dat ik hun zo zou zien. Het lijken wel twee compleet andere personen.

'Doei, Owen. Doei Jake, trouwens bedankt voor je plan. Ik weet zeker dat ik en Finn op heeeel veel dates gaan.' Cole valt bijna om van de drank en het is eigenlijk wel een grappig plaatje hoe hij tegen Finn aan leunt.

'Daaaag.' Mompelt Finn slaperig terwijl hij zijn arm over Cole heen slaat.

'Okay, kom maar.' Zegt Ethan en hij helpt de twee struikelende jongens de deur uit. Zodra de deur dichtklapt kijk ik Jake met een grijns aan.

'Dus?' Begint Jake.

'Gaan, we nu... slapen?' Ik bijt op mijn lip en knik.

'Ja, ja, slapen ja.' Ik sta op van de bank en wankel een beetje op mijn benen. Met Jakes hand in de mijne lopen we naar de slaapkamer waar ik wel direct op mijn rug op het bed beland van vermoeidheid. Jake kruipt verlegen boven op me en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik gooi mijn armen dramatisch om zijn nek heen en trek hem dichterbij me. Toch voelt er ergens toch iets niet goed. 

En dat wordt al snel duidelijk als Jake terug trekt. 'Hoe ver wil je precies gaan? Wat wil je, zeg maar, doen?' Ik denk na. We zouden elkaar kunnen verlossen met slechts onze handen, of misschien wel onze mond. Maar eigenlijk wilde ik al naar seks toe. Ik bedoel, ik ben daar wel echt aan toe. En ik ben daar ook echt wel klaar voor.

'Wat wil jij doen?' Vraag ik rustig alsof we gaan kiezen welke attractie we nemen in een pretpark.

'I-ik, eeehm.' Jake krabt op zijn achterhoofd.

'Wil je seks met mij Jake?' Fluister ik zwoel. Zijn ogen worden groot en hij krijgt een rode kleur.

'W-wat?' Hij doet alsof hij niet weet waar ik het over heb. Best schattig dat hij zo onschuldig is. Ik grijns.

'Ik vroeg of je seks met mij wil.' Ik hijg de woorden nu in zijn oor en kippenvel verspreid.

'J-ja,' Ik duw mijn lippen weer op die van hem en ik laat mezelf nu tijdens de kus naar achteren hangen tot dat ik weer op mijn rug lig. Ik ben me klaar om me helemaal aan Jake over te geven. Ook al heb ik steeds het idee dat hij daar anders over denkt.

'Wacht.' Hij trekt onzeker terug. Wat is er toch met hem? Wilt hij dit wel? Ik wil hem niet dwingen.

'Hoe heb je dit in gedachten?' Ik grijns bij een plaatje dat ik al een tijdje geleden in mijn hoofd heb gecreëerd.  Ik liggend op het bed, Jake die mijn handen boven mijn hoofd het matras in drukt zodat ik geen kant op kan, terwijl hij zichzelf in mij duwt en het fantastisch zou voelen.

'Hoe bedoel je?' De spanning en de hitte lijkt een beetje minder te zijn geworden.

'Hoe zie je het voor je?' Vraagt Jake.

'Zo'n beetje als nu, maar dan jij in mij.' Ik voel een rilling als ik de woorden uitspreek. Jake neemt zijn lip tussen zijn vingers.

'Wat is er? Wil je geen seks?' Vraag ik bezorgd en ik ga recht op zitten.

'Jawel! Maar,' Ik rol mijn ogen.

'Maar wat? Je klinkt zo afkeurend Jake.'

'Ik wil niet de leiding hebben over jou.' Ik blijf stil en begrijp er nog steeds vrij weinig van.

'Ik wil,' Hij zucht.

'Ik wil dat jij de leiding hebt over mij. Ik wil dat jij in mij gaat.' 


𝐃𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐑𝐚𝐢𝐧𝐛𝐨𝐰𝐬Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu