28. Contact

95 7 5
                                    

'Kun je stoppen met zo naar me te kijken? Ik raak daar echt heel opgewonden van.' 

Jake onderbreekt me zelfs bijna door zijn lippen op die van mij te drukken en man wat voelt dat goed. Behalve dat hij de leiding over mij heeft. En ik vind niet dat hij dit verdient...

Ik draait ons om zodat Jake nu met zijn zwarte t-shirt tegen het canvast aan staat. Ik heb mijn hand in zijn hals gezet en ik beweeg zijn lichaam heen en weer.

'Je bent een goede kwast Jake.' Hij gromt en hij trekt zich tegen mij aan, het voelt fantastisch ik ga niet liegen. Inclusief onze lippen trouwens. Zijn handen zijn te bevinden op rug en die glijden richting mijn gezicht waar hij dikke strepen verf achter laat. Ik doe hetzelfde bij hem tijdens de zoen en dan trek ik terug.

Verbaast kijkt Jake me aan en ik grijns naar hem. Dan zet ik mijn handen in een kruispositie onder bij mijn shirt en trek ik het ding over mijn hoofd. Jake bekijkt met open mond mijn lichaam. Hij laat zijn handen die onder de verf zitten over mijn naakte lichaam heen lopen en ik huiver van het koude spul dat mijn lichaam raakt.

Zonder toestemming trek ik ook zijn shirt uit en we beschilderen elkaar met verf. Om de beurt worden we tegen het canvas en de muur gedrukt waardoor verf op onze lichamen komt of het zich verspreid op het doek.

Handen glijden over elkaar heen en schoenen worden uitgeschopt, broeken worden uitgetrokken en zwarte verf doet langzaam mee aan het spel.

Op de muur was eerst een regenboog mix te bezichtigen maar nou wordt dat door de helft overgenomen door zwart. Als we beide geen oog meer hebben voor de muur maar voor elkaar wordt er gezoend. Onze handen glijden naar overal waar ze bij kunnen. Er worden amper woorden uitgewisseld. Het enige wat uitgewisseld wordt is fysiek contact.

'Owen.' Kreunt hij. Ik kijk hem aan en in zijn zwarte haar zijn deeltjes regenboog te vinden.

'Het spijt me.' Zegt hij gemeend en met een grijns en veel lust trek ik hem aan zijn haar naar me toe. Ik kon hem vertellen dat ik hem vergeef. Maar hem zoenen is toch veel leuker?

'Stop, stop stop stop stop.' Hij trekt terug en hij kijkt me aan.

'Ik wil jou.' Het blijft stil.

'Ik wil jou lichamelijk, emotioneel, op elke manier dat mogelijk is. Maar ik moet weten of jij dat ook wilt.' Ik ben stil.

'Ja, ik wil jou Jake.' Ik hijg de woorden in zijn oor en kippenvel verspreid. Ik zie Jake slikken.

'Fuck, kom mee.' Zegt hij en hij sleurt me naar de slaapkamer.

'Worden zo de lakens niet heel vies?' Vraag ik en ik zie hoe Jake zich gewonnen geeft aan de zwaartekracht en zich op het bed laat vallen.

'Dan valt onze witte verf minder op.' Grijnst hij zwoel. Ik voel mijn ogen groter worden en ik klim hongerig op hem. Het zijn witte lakens, niet voor lang wist ik.

Ik laat mijn lichaam ruw over dat van hem heen schuren en ik hoor Jake al kreunen.

Ik wil haast even een momentje maken waar we allebei een sekscontract ondertekenen waarop staat dat we dit allebei nuchter willen. Maar ik sla dat plan direct af aangezien dat niet zo aantrekkelijk klinkt om nu uit mijn onderbroek te halen.

Jake en ik belanden in een kus en hij trekt verlegen aan mijn boxer.

Onze laatste kledingstukken worden dan ook uitgetrokken en we maken nu volledig contact met elkaars lichaam. Verf komt overal op de lakens terecht en op sommige delen van het lichaam droogt het op.

'Nu, Owen, nu op dit moment...' Hij blijft even stil en hij lacht zijn tanden bloot.

'Ik houd van dit moment.' Ik duw mijn voorhoofd tegen het zijne en ik kijk hem in de ogen aan. Jake's ogen glanzen.

'Het spijt me maar ik-' Hij kijkt naar beneden.

'I-ik houd van je.'  Hij kijkt op, ik lach naar hem. Mijn hart bonkt in m'n keel en ik voel me precies hetzelfde toen ik voor het eerst oogcontact met hem maakten. Toen hij zijn hand op mijn borst gedrukt had en gehurkt voor me zat om me te helpen.

'Nou in dat geval spijt het me heel erg.' Jake knippert een keer met die fucking lange wimpers van hem.

'Want ik houd ook van jou.' Jake zucht opgelucht en hij lacht even.

'Weet je waarom?' Hij schudt zijn hoofd.

'Omdat je een interessant persoon bent oom te tekenen.' We lachen half tegen elkaars lippen aan voordat ze met elkaar verbonden worden. 

Onze lichamen maken uiteindelijk ook contact en ze worden verbonden met elkaar door de seks.

Het is misschien niet eerlijk om deze keer te vergelijken met de eerste keer, aangezien ik daar amper meer iets van weet maar ik kan toegeven dat het een stuk beter voelt dan de vorige keer.

Zodra we beide een tempo vinden wat we beiden fijn vinden duurt het niet lang meer voordat we het daarmee ook afsluiten.

Uitgeput, gekleurd met verf, en verstrengeld in elkaar. 


𝐃𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐑𝐚𝐢𝐧𝐛𝐨𝐰𝐬Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu