Capitolul 21 - „ Și eu aș vrea să te văd într-un coșciug"

815 36 3
                                    


Intru rapid în secția de poliție fiind întâmpinată de Elias. Are un zâmbet ștrengar pe buze și asta mă face să mă gândesc la tot ce-i mai rău. Îmi reiau poziția autoritară trecând pe lângă fără a-l băga în seamă.

Deschid ușa biroului, trântind-o în urma mea. Dacă maimuțoiul de Elias încearcă să-mi distrugă cariera sau orice altceva o să mă asigur că nici el nu o mai duce mult în poliție. Ar trebui să-i fie frică de mine, dacă cumva a uitat noi am fost logodiți și el nu era prea subtil cu "afacerile legale" pe care le avea cu tot felul de oameni dubioși. O parte din hârtiile lui au rămas și acum printre actele mele, așa să nu se joace cu focul că își da singur foc la viață.

Mă așez pe scaunul de la birou pornind monitorul calculatorului, ochii îmi cad pe un dosar de pe marginea biroului, este un mandat de arestare în casa altui senator. Deschid dosarul citind cu atenție prima pagină ,, Datorită faptelor săvârșite din anul 2018 până în 2022, acestea însemnând, trafic de organe, proxenetism cât și fraudă, se emite un mandat de arestare pe numele Matthias Carvajal" . Acum mă întreb de ce toți senatorii au de a face cu aceste lucruri, de ce ar face un om normal așa ceva?

Pun mâna pe telefonul fix de pe birou sunând-o pe Juliet, o să am nevoie de ea în cazul acesta. Teoretic ar trebui ca acum eu să stau în birou, iar restul să se ocupe de caz, dar niciodată nu o să las munca de teren în schimbul scaunului de birou. Elias intră, apropiindu-se milimetri de mine, ne privim fix în ochi, iar dacă n-am fi într-o instituție a statului l-aș scuipa fix în ochi.

— Ce e în mintea ta! Hernàndez nu ține la tine, se folosește de tine ca să scape de poliție, ce mama naibii nu înțelegi? turuie nervos, prinzându-mă de mână.

— Dacă sora ta e proastă și panaramă, nu mă compara și pe mine cu ea! Sunt destul de matură să-mi port și singură de grijă, acum te rog frumos să ieși din biroul meu! mă răstesc la el, Ariana intrând val-vârtej în încăpere.

— Ești cretin? Dacă ea ți-a spus că nu mai aveți nici un viitor împreună, tu de ce vii acum să-i spui lucruri neadevărate despre Ares, ce crezi că rezolvi? întreabă pe un ton ridicat.

— Blondo, aș vrea să te văd mergând și închizând ușa pe afară, o ia la mișto.

— Și eu aș vrea să te văd într-un coșciug, dar se pare că n-am norocul acesta prea curând, turuie nervoasă.

Mă abțin din răsputeri să nu am o criză de râs, Elias fiind vișiniu la față de nervi. Pleacă trântind ușa, bucurându-mă că acum pot râde de spusele bunei mele prietene, la asta nu mă așteptam din partea ei. Mă uimește pe zi ce trece mai mult, blonda asta.

— Nu-mi vine să cred ce ai putut spune, rostesc încă râzând.

— Încă sunt supărată pe cei doi că n-au reușit să-l arunce în aer, rostește tristă.

— Lasă că vine și timpul când nu o să-l mai vedem, spun îndreptându-mă spre geantă.

Poate că n-am încredere în Elias și în vorbele sale, dar dacă legat de Ares are dreptate, dacă mă folosește exact ca și pe sora lui. Dar nu cred că ar putea face asta, când a fost arestat mai avea puțin și îmi punea pistolul la tâmplă deoarece credea că l-am trădat. I-am văzut durerea, vina în ochii în momentul în care a aflat că nu eu sunt cea vinovată pentru lucrurile astea.

— Ailyn, hai să mergem, mă îndeamnă Ariana, trezindu-mă la realitate.

— Crezi că Ares are intenții serioase? întrebarea mea o face să se oprească pe loc, privindu-mă cu o sprânceană ridicată.

Jocul Pasiunii: Shoot MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum