Privesc ceasul de pe peretele secției, așteptând ca șeful să-și facă simțită prezența. Elias își lasă capul pe umărul meu uitându-se la sora lui ce are nervi că ea vrea acasă, că este târziu și este obosită. Dacă ea este obosită eu ce să mai spun după ce am stat câteva ore bune în vila rusului și de acolo am plecat către acel depozit părăsit, iar dacă Elias nu apărea, posibil eu nu mai eram acum ca să-i aud ei discursul. Prima mea decizie a fost să nu vin la această ședință, dar m-am gândit că poate este ceva important și am zis că fie.
— Bună seara, glasul șefului răsună în toată sala.
— Bună seara, răspund ridicându-mă de pe scaunul mult prea confortabil.
Prin o înclinare ușoară a capului ne face semn să luăm loc. Mă așez înapoi privind curioasă spre el. Îi face semn unui coleg să iasă, ca mai apoi să se întoarcă cu câteva dosare și imagini.
— Am nevoie de două persoane sub acoperire la nunta fetei senatorului, iar cum deja Ailyn știe cazul, mai am nevoie de o persoană care să o însoțească.
— Mă ofer eu, răspunsul vine din partea lui Elias.
— Eu mă gândeam la domnișoara Garcia, are pregătirea potrivită pentru orice situație.
Ariana îmi zâmbește subtil, fiind mândră că a fost aleasă în locul lui Elias, dar pe el nu-l prea văd atât de încântat de situație.
— După cum știți senatorul are o fată în vârstă de douăzeci și șapte de ani, din informațiile aduse de Ailyn, fiica sa se va căsători cu nimeni altul decât Hassan Onür. Așa că vreau să fiți cu ochii în patru după orice persoană mai suspectă, iar pe Hassan să nu-l scăpați din ochi. Oricine poate fi vinovat de moartea senatorului, chiar și soția acestuia.
— Unde, mai exact, va avea loc nunta? întreabă buna mea cumnată.
Pentru prima dată, în cele douăzeci și ceva de ședințe avute, a decis și ea să întrebe ceva. Lăsând la o parte faptul că nu este ea cea trimisă acolo.
— Hotel W Barcelona, este unul dintre cele mai luxoase hoteluri din Spania, mâine la prima oră trebuie să plecați, ceremonia are loc la ora treisprezece. Vă voi trimite mai multe detalii mâine, acum puteți pleca.
Părăsesc biroul cu gândul de a pleca direct acasă, dar se pare că cineva nu vrea acest lucru.
— Șeful ți-a oferit această oportunitate deoarece ți-o tragi cu el, buna mea cumnată decide să deschidă gura.
— Tu vorbești ca să nu faci pânze de păianjen în gură, i-o tai nervoasă până peste cap.
Trec pe lângă Elias nebăgându-l în seamă și ieșind direct din secție, neluându-i în seamă strigătele repetate.
***
Sunt trezită de Spyke care nu ratează nicio ocazie din a mă linge pe față. Acesta este cel mai frumos mod de trezire, când știi că animalul tău de companie te iubește mai mult decât o persoană. L-am primit cadou de la Elias când am făcut patru ani de relație, a fost cel mai frumos cadou.
Telefonul suna făcându-mă atât pe mine cât și pe Spyke să tresărim. Numele Arianei apare pe ecran și decid să-i răspund.
— În cinci minute ajung, ridică-te din pat, că știu sigur că abia te-ai trezit.
CITEȘTI
Jocul Pasiunii: Shoot Me
ActionACȚIUNE || DRAGOSTE || DRAMĂ Ailyn Olsen, o tânără polițistă, ieșită recent dintr-o relație eșuată, viața ei părea una extrem de bună, lucrând unde și-a dorit încă din copilărie, dar viața nu este mereu roz. Având de rezolvat un c...