Capitolul 3 - „Dezleagă-mă și ai să vezi ce-mi trebuie"

1.3K 66 29
                                    


          — Leagă-le la ochi, se aude o voce de undeva de prin încăpere.

          — Imediat, îi aud vocea bărbatului din spatele meu.

          Unde e echipajul ce ar trebuii trimis în apărarea noastră când noi chiar avem nevoie de apărare acum. Bărbatul din spatele meu îmi așează o eșarfă în jurul ochilor, scăpând o mică înjurătură printre buze când simt cum mă strânge în ultimul hal.

          — Măi, măi, ce avem noi aici? se aude vocea altui bărbat.

          — Trei femei, sau ești și tu legat la ochi? îl ia Ariana peste picior. Sau nu, nu-mi spune, ești orb, așa-i?

          — Ești cam tupeistă, nu crezi? îi răspunde ușor înfuriat.

          — Și tu un laș deoarece ne-ai legat la ochi, îi comentează Ariana înapoi.

          Dacă n-aș fi fost în situația asta compromițătoare, cred că m-ar fi bufnit râsul. Știu sigur că Ariana deja s-a enervat, iar dacă nu era ținută probabil sărea la gâtul lui.

          — Bruneto, sper că tu ești mai calmă și mă poți asculta bine, vocea primului bărbat mi se adresează.

          — Cine ești și ce vrei?

          — Numele meu este mai puțin important, vreau ca voi două să nu ciripiți nimic șefului vostru, nu știți cine a tras pe trăgaci și l-a omorât pe Hassan, bine? întreabă prinzându-mi bărbia între două degete.

          — Asta s-o crezi tu, se aude și vocea Arianei.

          — Blondo, ție îți trebuie ceva ca să-ți închidă gura? vocea tipului pe care l-a luat peste picior mai devreme, se aude din nou.

          — Dezleagă-mă și ai să vezi ce-mi trebuie! îi răspunde ușor indignată.

          — Ariana, taci, te rog, o să facem cum spun ei, reușesc a spune când cele două degete ale bărbatului îmi părăsesc maxilarul.

          — Deșteaptă fata asta, îmi place, spune bărbatul. Le puteți dezlega la ochii când vom părăsi camera, adaugă auzind cum deja se îndepărtează.

          Simt cum îmi pune o cârpă îmbibată cu o substanță ce probabil este cloroform, peste nas și gură, încerc să mă zbat, dar fără folos. Cad ușor în brațele bărbatului de lângă mine, ca mai apoi atingând o suprafață tare și rece, semn că am făcut contact cu podeaua înghețată a salonului.

***

          — Ailyn, ești bine? Ailyn!

          Deschid ochii ușor la auzul vocii ce mă strigă, văzând un Elias speriat. Cum de a venit aici, parcă directorul i-a zis să nu vină.

          — Elias, șoptesc ușor ridicându-mă încet.

          — Ce s-a întâmplat aici? De ce Hassan este întins pe jos într-o baltă de sânge, iar voi două sunteți adormite? mă întreabă panicat.

          Să-i spun că Hassan a fost omorât de un bărbat al cărui nume nu-l știu, nici fața nu i-am văzut-o, în schimb îi știu decât vocea ce sinceră să fiu era a naibii de sexy. Doamne, ce e în neregulă cu mine, cum să spun așa ceva. Sunt foarte sigură că sunt încă sub efectul drogului.

          Mă ridic în picioare privind totul în jurul meu. Îmi arunc privirea spre Juliet ce examinează cadavrul declarând decesul acestuia. Cred că Eleanor este distrusă. ELEANOR! Arunc o privire prin tot salonul, dar nici urmă de ea.

Jocul Pasiunii: Shoot MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum