4.3

22.3K 1.7K 573
                                    

Hellööö biraz geberdim bu nasıl gündü anasını satayım? Ağaç sırtıma girdi, sırtım mor erik gibi, kulaklığım makinede yıkandı, misafir geldi şu an çay dolduruyorum imdat.

Off size birşey göstereceğim ilk derin bir nefes alın bayılabilirsiniz..

Off size birşey göstereceğim ilk derin bir nefes alın bayılabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SENİN O AĞZINI SURATINI YERİM LAN

İnstagramda şerit halinde var, beğenmezseniz bayılıyor muşum..

Gerçekten kaç gündür ne yaşadım sorguluyorum birşey olmadı ama çok yorgunum adam kaza yapmış haberlerde izliyorum oturup ağladım o derece bozuldum gpanvsicjajfshdheh bugünde delirdik çok şükür.

Bu sefer sınır dolmadan atmayacağım bölümü ama sınırı düşüneceğim, vaktim olur olmaz kendimi sıkıp iki bölüm peş peşe atacağım inşallah.

Sınır 550 oy 331 yorum <3

💸

"Eminsin değil mi doğru adres olduğuna?" Tırnaklarımı kemirip telefonun diğer ucundaki Emir'i dinledim.

"Emin değil, Emir'im. Verdim tabiki de aney. Aleyna ile beraber geldik ve kargocu kılığında verdim yemeği. Sen merak etme. Görev tamam." Şimdi düşünsün o pislik beni köşeye sıkıştırıp rahatsız etmeyi.

"Tamamdır o zaman, şimdi görsün gününü. İkinize de teşekkür ederim." Yemek siparişi bahanesiyle müshil ilacı yiyecekti. Afiyet bal şeker olsun. Onun yüzünden kaşım patlamıştı. Eğer beni itip yere düşürmeseydi hiçbiri olmayacaktı. Onun yüzünden annemin yüreği ağzına gelmişti. Kadını zar zor sakinleştirebildim. Bayılmış kalmışım kaldırımda. Annemde komşulardan duyarak apar topar gelmiş yanıma. Yerde kafam kan içinde görünce o da bayılmış. Bu pislik yüzünden annemi korkuttum ve bunun bedelini ödeyecekti. Asya Aybulut'a bulaşan kişi kurtulamazdı ondan. Zaten bizim mahallenin abileri saolsun, yüzü kaymıştı şerefsizin.

Odaya giren annemle telefonu elimden bırakıp ona döndüm. Kadın üzerime üzerime titriyordu ya. Ağlayacağım valla. Sinirlerim bozuldu. Kimse annemin bir damla göz yaşından önemli değildi benim için ve şu üç gündür yaşadığı şeylere bak.

"Kızım, gitmesen mi acaba? Şimdi başın döner, birşey olur. Kimse de yok yanında o uzak şehirde." Gülümseyip yanağından bir makas aldım. Validem benim ya, bugün Ankara'ya gideceğim diye endişeleniyor.

"Annem, benim güzel meleğim. Geleceğimiz için gitmem gerekiyor. Yaz tatillerinde geleceğim hem. İki sene sadece. Valla tuvalet hariç her an arayabilirim seni." Birde dolandırıcımla konuşacağım zamanlar arayamam seni ama onun haricinde tamamen seninim. Ay bir düşündümde, benim annem kayınvalidem, furki ve ben aynı dörtlü bir şekilde konuşuyoruz. Allah'ım nasip et.

DOLANDIRICI! -Texting- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin