Selam hatunlar! 1000+ bir bölümle geldim :))
Yakında bunu 2000+ yaparım ben.
Bugün saçlarımı bakıra boyuyorum tutmazsa ağlarım hiç kullanmadığım bir marka kullanacağım. Umarım tarih olmam...
Nasılsınız? Popolar sağlam mı?
Ayy Yks stresiyle yaşıyorum, gerçekten o her 11-12. sınıf öğrencisinin kurduğu o kelimeyi kuruyorum. Keşke 9 ve 10. sınıfta çok çalışsaydım ama karantina zamanlarıydı, sağlam değil konular hafızamda.
Sınır 431 oy 300 yorum, (belki yüksek gelebilir ama okuma sayısı üç dört katı olduğu için bu kadar yapıyorum..)
İyi okumalar muahh <31
💸
"Sağdan soldan, alttan üstten, önden arkaya donaat!" Elimde ki keki yerken öldürücü bakışlarım dolandırıcıdaydı. Onu paşa paşa giyeceksin aslanım.
"Kıtam, bak etek giydir bana ama bu olmaz ya. Bunu nasıl giyeyim ben?" İki seçenek, ya giyeceksin ya da ben sana giydireceğim.
"Ben damatlık giydim sende gelinlik giyeceksin işte, hadi bak kameraman bizi bekliyor. Bak yoksa üzülürüm." Dudaklarımı büzüp yüzüne baktım bir süre. Sonunda ikna olunca ayağa kalkıp el çırptım.
"Hadi çabuk giyin, memişlerine sünger koyacağım daha." Elimde tuttuğum süngerleri sıkarken sonunda kabinden çıktı. Reis... Sen benden de fena gelin oldun yalnız.
Yanına ilerleyip süngerleri göğsünün önüne koyacakken geri çekildi. "Ay sapık! Memelerimi ellemeye çalışıyor imd-" Süngeri ağzına sokup koluna çimdik attım.
"Lan iki gün içinde düğünümüz var oğlum. Kendine gel." Normal düğün çekimlerini geçen yaptık ama benim istediğim çekim bu. Düşüncesi bile güzel.
"İki gün sonrası için dinlenmen gerekiyordu kıtam. Keşke başka gün çekim yapsaydık." Düğün için mi şey için mi şimdi çok fesat anladı-
"Ben çok enerjiğim. Hadi gidelim." Elinden tutup onu dışarı sürükledim. Koca adam gelinlikle koşarken o kadar komikti ki. Benim şapşal dolandırıcım. Gelin olmuş telli duvaklı.
Kameraman bizi gördüğünde sonunda der gibi bir bakış atıp ayağa kalktı. Yerde ki çiçekten yapılmış tacı dolandıcının saçına takıp gülümsedim. Nur topu gibi bir gelinimiz var artık.
Cebimden takma bıyığımı çıkarıp yüzüme taktıktan sonra kolumu gelinimin omzuna attım. Fotoğraflar için poz vermeye başlarken sırtına sarılıp ellerimi memişine soktum. Furkan çığlık atarken yüzümüze patlayan flaş ile kahkaha attım.
En sonunda kucağıma almaya çalışırken kollarını boynuma dolayıp gözlerini kıstı. Ay ben bu çocuğa gelinlik giydirdim diye kadın sandı galiba kendini. Valla bana uyar, her şekilde altta olan o olacak. Evde benim sözüm geçerli.
"Kaçır beni kaslı yarim, götür beni gittiğin yere." Götürürüm seni arka odaya.
"Sonra korkma ama, beni nereye götürüyorsun diye." Bıyığımı elimle okşayıp onu süzdüm. Reis sen her gün daha da bir kaslanıyorsun. Elimin altında ki baklavaları hissediyorum bak. Çok severim ben, özellikle yemeye bayılırım.
Elimi beline koyup kameraya poz verdim. Ardından gelinimi biraz eğip hafifçe bacağımı kırdım. Ardından furkiye göz kırkıp dudaklarını öptüm. Patlayan flaş, hızlanan kalplerimiz tekrar heyecanlandırdı bizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLANDIRICI! -Texting-
HumorTAMAMLANDI Siz: Her şeyi anlarım. Siz: Ulan beni babamın doğurduğunu bile anlarım ama, Siz: Birinin beni dolandırıp, bankamdan sadece 31 TL çekmesini anlayamam. Siz: Hayır yani neden sadece 31? (Görüldü) KİTABIMDA REKLAM YAPAMAZSINIZ! TÜM REKLAM Y...