(8e deel alweer! Ik wil even zeggen voor de mensen die dit verhaal ook echt lezen dat ik over een week toetsweek heb, dus ik ga proberen nieuwe delen te schrijven. Misschien heb ik het te druk en lukt het niet dus dan weten jullie dat! xxx fienee)
Het is ochtend. Ik kijk op mijn wekker en het is 7:45. Om 9:10 moet ik op school zijn, dus heb ik nog ongeveer anderhalf uur voordat ik op school moet zijn.
Ik stap mijn bed uit en dan bedenk ik mij dat ik vanmiddag naar de efteling ga met de jongens. Ik ben meteen helemaal klaar wakker en loop naar beneden om te ontbijten. De rest van mijn ochtend verloopt zoals altijd.
Als ik op school ben kan ik mij helemaal niet meer consentreren op de les, en ik kijk alleen maar naar de klok. Om te kijken of het al bijna 12:10 is.
¨Het is echt saai hier¨ bedenk ik in mijzelf, en terwijl ik dat denk kijk ik heel de klas rond. Ik kijk alleen niet achter mij, omdat Ties en Kay daar zitten. Kay is de beste vriend van Ties.
Ik draai mijn hoofd terug en ik besluit maar op te gaan letten, omdat anders deze les veeltste lang duurt, maar ineens hoor ik een stem van achter.
Ik draai me om en Ties begint tegen mij te praten. Ik kijk hem aan in zijn mooie blauwe ogen. Ik bedenk me dat Matthy ook zulke mooie blauwe ogen heeft. Ties vraagt aan mij ¨Jij zat toch in die nieuwe bankzitters video?¨. Ik begin te lachen en ik antwoord met ¨Ja haha, heb je hem gezien?¨ ¨Nee... wacht!¨ zegt hij met een lach op zijn gezicht. Hij opent zijn laptop en begint te typen. Ik kan het niet zien. Hij draait zijn laptop om, en de video van de bankzitters met mij, Sofie, Tirza en Emmely staat open.
Hij kijkt me aan met een glimlach op zijn gezicht. Dat zie ik in mijn ooghoek. Als ik wegkijk van zijn laptop kijk ik Ties weer aan. Ik glimlach terwijl ik mijn hoofd nee schud. Ties begint te lachen en hij begint de video te kijken. Hij spoelt de video door tot het stuk waar ik en de meiden in komen. Ik zeg ¨Neee!!¨, omdat ik het best ongemakkelijk vind als iemand video´s van mij afspeelt waar ik bij ben, en het is vooral awkward omdat Ties mijn crush is.
Hij draait zijn laptop een beetje scheef, zodat ik het ook kan zien. Ik hang op Ties zijn tafel. We zitten heel dicht bij elkaar nu, omdat Ties ook op zijn eigen tafel leunt.
We kijken de video samen en praten nog een beetje. Voor ik het weet gaat de bel. Ik bedenk me gelijk dat Matthy mij op komt halen dus loop ik snel naar mijn kluisje.
Ik pak mijn jas uit mijn kluisje en als ik hem dicht doet slaat iemand een arm om mij heen.
Het is Ties. Ik krijg er kriebels in mijn buik van. Hij ruikt heel lekker. ¨Zou hij mij ook lekker vinden ruiken?¨ bedenk ik mij. Dan kijk ik Ties aan. Hij kijkt mij ook aan. We schieten in de lach. Dan haalt hij zijn arm weg en zeg ik dat ik naar huis moet. We zeggen doei en ik loop de school uit.
Ik loop naar de parkeerplaats dat naast de school is. Ik zie een grijze golf staan. Ik loop er naartoe en zie Matthy uit de auto stappen. Matthy ziet mij en zegt ¨Heyy!!¨ ik zeg ¨Heyy¨ terug. Matthy loopt naar de andere kant van de auto en doet de deur voor mij open. Ik stap de auto in en zeg ¨dankjewel¨ terwijl ik hem aankijk in zijn mooie blauwe ogen met een lach op mijn gezicht.
Matthy loopt naar de andere kant van de auto en stapt in. We beginnen te rijden.
Matthy vraagt ¨Leuke schooldag gehad?¨ Ik antwoord met ¨Ja hoor. Tenminste alleen het laatste uur was leuk, want de rest van de dag was het saai¨.
Matthy begint te lachen en vraagt ¨hoezo alleen het laatste uur dan?¨
¨nou het laatste uur begon me crush zegmaar tegen mij te praten en alle andere uren heb ik niks gedaan en alleen maar naar de klok zitten kijken¨ leg ik uit.
¨zo zo je crush¨ zegt Matthy.
¨Ja haha¨ zeg ik.
¨Hebben jullie een beetje fix?¨ vraagt Matthy voor de grap.
¨ahahah. bij de kluisjes sloeg hij net een arm om mij heen dus ja denk het¨ zeg ik.
¨Hij vind je leuk hoor... Als hij dat doet¨ zegt Matthy met een lach op mijn gezicht terwijl hij mij aankijkt.
¨Denk je?¨ vraag ik.
¨Jaa! echt waar¨ zegt Matthy.
Dan zeg ik ¨Neee hij vindt mij niet leuk¨
Matthy lacht terwijl hij nee schud.
Ik en Matthy hebben nog veel leuke gesprekken en lachen ook veel, todat we bij de Efteling zijn.
Als we bij de Efteling aankomen zijn de rest van de jongens er al. We lopen de poortjes door en lopen naar de rest van de jongens toe. Koen legt aan mij uit wat we gaan doen. We gaan proberen om geen emotie te tonen in de achtbanen.
Milo doet de intro, en dan lopen we naar Karnaval Festival, daar is de eerste ronde. Ik en Matthy zitten in een team. Milo en Koen en Raoul en Robbie.
Koen en Milo gaan eerst. Ze zeggen dat ze maar 1 keer gelachen hebben en niemand geloofd het. Dan gaan Raoul en Robbie. Na hun zijn ik en Matthy aan de beurd.
(wauuww!! AHHAHA. Hoe gaat de rest van de dag in de efteling verlopen denken jullie? Laat het ff weten! nogmaals volgende week vrijdag begint mijn toetsweek dus volgende week en die week daarop ben ik heel druk met leren enzo dus dan is er niet zo heel veel kans dat er een nieuw deel komt, maar ik zal mijn best doen <3. Laat ook nog ff weten wat jullie van dit verhaal vinden tot nu toe en dingen die erin moeten komen! xxx fiene!)
JE LEEST
Het Voetbalveld
FanfictionFiene van 15 jaar oud is fan van de bankzitters. Haar vriendinnen (Sofie, Tirza, Emmely en Esmee) zijn ook groot fan. Fiene houdt erg veel van voetbal en is ook elke dag te vinden op het voetbalveld met haar vriendinnen. Net zoals op een normale dag...