(2e deel!! Sorry dat het vorrige deel een beetje saai was. Dit deel word leuker)
Ik en Sofie zijn nu in mijn huis. We gaan gelijk naar zolder. Daar is mijn kamer. Ik doe mijn bankzitters merch aan, omdat we gaan voetballen en dat ga ik niet doen in mijn normale kleding. Ik doe de korte trainingsbroek, t-shirt en sokken aan, omdat het 20 graden is. Ik vraag aan Sofie ¨Heb je honger?¨ Dan zegt Sofie ¨ja beetje¨. We lopen naar beneden. We praten eigenlijk heel de tijd alleen maar over Esmee, waarom zijn geen fan is, en over Matthy hoe schattig hij is.
Ik pak een zak m&m´s en maak hem open. Ik pak een handje m&m´s en geef de zak aan Sofie. Ik zeg ¨hij mag op¨ Sofie zegt ¨oké¨. We lachen. Sofie vraagt dan "zullen we een tiktok maken?¨ Ik zeg dan ¨jaaa¨. We maken een tiktok en posten hem. Dan is het tijd om te gaan en gaan we fietsen. Met de m&m zak in mijn kratje.
Als we daar aankomen is er nog niemand. We zetten onze fietsen neer en gaan op het hekje waar de fietsen tussen staan zitten. Met onze ruggen naar het hek toe waar iedereen door moet om binnen te komen. Terwijl we wachten kijken we tiktok. Na 3 minuten tiktok kijken komt er een busje op de parkeerplaats, maar we hebben niks door. Het zijn de bankzitters. Ze komen uit het busje en doen de camera aan. Ze zijn een voetbal video aan het maken en gaan het op dit voetbalveld opnemen.
De jongens lopen het terein op en wij hebben nogsteeds niks door. Milo heeft wel door dat Fiene bankzitters merch aan heeft. Milo fluisterd ¨kijk zij heeft onze merch aan¨. De jongens kijken allemaal naar Fiene. Milo zegt ¨Zal ik haar laten schrikken?¨ nogsteeds fluisterend. De rest van de jongens fluisteren ¨ja¨. Milo loopt naar Fiene pakt haar schouders beet en roep heel hard ¨BOE¨. Ik schrik me kapot en schreeuw het uit. Ik draai me gelijk om en Sofie doet dat ook. Ik zie dat het Milo is, en achter Milo staan de jongens. Ik krijg een lach op me gezicht. Ik zeg ¨Hey!!¨ Milo zegt ¨Hey!!¨. Iedereen schiet in de lach. Als iedereen uitgelachen is begint Milo weer te lachen. Ik kijk hem vragend aan. Milo zegt lacherig¨Je had je gezicht moeten zien toen ik je liet schrikken¨. Ik zeg ¨Ja jij laat me schrikken!¨. Iedereen lacht weer.
Ik en Sofie vragen dan een foto met de jongens en een foto met Matthy apart. Dan zegt Robbie ¨jullie zijn zeker weer van die Matthy simpjes¨ Dan zeg ik met een lach op mijn gezicht ¨nee¨. Iedereen schiet weer in de lach. Dan nemen we de foto met alle jongens. Eerst maak ik een foto voor Sofie met de jongens. Dan moet Sofie een foto van mij maken met de jongens. Eerst staan we gewoon normaal. Dan tilt Milo mij ineens op. De andere jongens die tillen mij ook op. En ineens lig ik overdwars terwijl de jongens mij optillen. Ik moet lachen ik vind het wel grappig, maar ook eng. Ik zeg ¨Jongens zet mij neer!!¨. Ze zetten me niet neer en lachen alleen maar. Raoul en Robbie gaan helemaal stuk.
Als Sofie klaar is met de foto´s zetten de jongens me neer, of eigenlijk laten Milo en Robbie me gewoon vallen en Raoul doet eigenlijk ook niks. Maar Matthy, die draait me om en zet me dan neer. Heel voorzichtig doet hij het. Ik krijg er kriebels in me buik van, en zeg ¨dankje¨ terwijl ik Matthy aankijk in zijn mooie blauwe ogen. Vervolgens kijkt Matthy me alleen maar in me ogen aan en glimlacht.
Dan zijn we klaar met de foto´s en dan vragen de jongens aan ons op welk veld ze mogen voetballen. Ik zeg ¨uhh, ja de achterste daar komen de minste mensen¨ ¨ja, alleen wij voetballen daar eigenlijk. Er komen zo nog 3 meiden aan, maar wij zorgen er wel voor dat ze niet naar jullie toe rennen¨ zegt Sofie. Raoul zegt daarop ¨haha oke is goed¨. Maar koen zegt dan ¨Misschien kunnen jullie wel straks mee voetballen met ons¨. De rest van de jongens zeggen dan ¨jaa¨. ¨We zullen het wel zien¨ zeg ik dan. Robbie zegt ¨is goed we komen anders zo wel naar jullie toe¨. De jongens lopen weg naar het voetbalveld en ik en Sofie die moeten nog wachten op Tirza, Emmely en Esmee.
JE LEEST
Het Voetbalveld
FanfictionFiene van 15 jaar oud is fan van de bankzitters. Haar vriendinnen (Sofie, Tirza, Emmely en Esmee) zijn ook groot fan. Fiene houdt erg veel van voetbal en is ook elke dag te vinden op het voetbalveld met haar vriendinnen. Net zoals op een normale dag...