Glimlachen In Het Weekend

620 12 0
                                    

(6e deel, volgens mij AHAHA)

Het is al best laat dus ik ga maar proberen te slapen. Morgen is het zaterdag. Ik slaap eigenlijk best snel en ik word geen een keer wakker. De volgende ochtend, als ik wakker word pak ik gelijk mijn telefoon. Zoals ik altijd doe. Ik check mijn snapchat. Ik open een paar snaps, maar dan krijg ik een melding van youtube. Iemand heeft gereageerd op mijn comment. Ik klik op de melding en ik schrik me helemaal kapot. Ik zit gelijk recht op in mijn bed. Mijn comment is de top comment en heeft 7k likes!!

Ik begin te lezen wat iedereen onder mijn comment heeft geplaatst. Iemand zegt ¨Je hebt deze video nog leuker gemaakt dan dat hij al was <3¨. Ik begin te glimlachen. De comment heeft 1k likes. Er staan nog veel meer comments met ¨HAHAHA GEWELDIG¨ ¨Je moet echt vaker in een video komen!!¨, en allemaal zulke lieve comments. Dan begin ik met de normale comments te lezen. Iedereen die is heel positief over mij. Alle comments gaan eigenlijk over mij. Mensen vinden dat ik vaker in een video moet komen.

Na nog een paar comments gelezen te hebben realiseer ik me dat het alleen maar over mij gaat. Ik begin de video weer opnieuw te kijken om erachter te komen waarom, omdat ik het niet snap. Sofie, Emmely en Tirza zaten toch ook in de video? Ik skip de video tot op het punt dat wij erin komen. Eigenlijk praat iedereen even veel. Het enigste dat anders is, is dat ik op een gegeven moment bij de jongens in het team zit. En dat Matthy mij optilt, toen ik gescoord had toen ik in het team van de jongens zat. Ik had daar ook een paar comments over gelezen die zeiden ¨Die fiene heeft de dag van haar leven. Ze ontmoet de bankzitters, ze gaat voetballen met de bankzitters, dan komt ze in een team en dan word ze ook nog eens opgetild¨. Ik krijg weer een flashback van toen Matthy mij optilde. Ik was dat alweer helemaal vergeten.

Ondertussen word ik helemaal vol gespamt met chats van de snapgroep ¨de sletjess <3¨. Ik open de chats. Iedereen die ziet hoe positief de comments over mij zijn. Ze zijn allemaal heel blij voor me. Sofie zegt ¨FIENE JE BENT BEROEMD¨. ¨JAA INDERDAAD¨ zegt Tirza. Dan zegt Emmely ¨FIENE WORD WAKKER!! OF STAAN ER TE VEEL FANS BIJ JE DEUR¨. Voor de rest is het alleen nog maar meer spam. Ik reageer met ¨OMG IK ZAG HET¨ ¨DIT KAN NIET¨ ¨WAAROM KRIJG IK ALLE AANDACHT JULLIE ZITTEN EVENVEEL IN DE VIDEO ALS IK¨. Sofie zegt ¨BOEIE WIJ HEBBEN EEN BESTE VRIENDIN DIE BEROEMD IS¨ ¨JAA¨ zeggen Emmely en Tirza. We hebben nog een heel gesprek en dan roept mijn moeder mij voor het ontbijt.

Ik loop naar beneden met een hele grote lach op mijn gezicht. Mijn zus heeft ook een hele grote lach op haar gezicht. Als ik haar zo zie lachen snap ik het niet, maar ik blijf lachen, omdat ik te blij ben. Mijn zus vraagt ¨Heb je de comments van de bankzitters video al gelezen?¨. Ik zeg ¨Jaaa, ik ben echt blij!¨. Mijn zus lacht. Ik lach mee. Mijn moeder zegt dan ¨Dus nu ben je beroemd¨. Ik zeg dan ¨Denk het?¨. Iedereen lacht weer. Mijn ochtend verloopt gewoon zoals altijd. Alleen dit keer met een onderbuik gevoel, omdat ik zo blij ben.

Als het ongeveer 14:00 is, ga ik terug naar mijn kamer om mijn huiswerk te maken. Als ik bijna klaar ben met mijn Frans huiswerk maken, belt iemand mij. Ik kijk snel naar mijn telefoon. Terwijl ik dat doe gaat er in mijn hoofd om ´Zijn het de jongens?´. Ik open mijn telefoon en er staat heel groot ¨Matthy❤️¨ op mijn scherm. Ik krijg een hele grote glimlach op mijn gezicht. Matthy facetimed me. Ik neem op. Daar is Matthy met een even grote glimlach op zijn gezicht als ik. De jongens staan om Matthy heen wat ik me wat later realiseer.

Matthy zegt ¨Heyy fientjee¨. Ik reageer met ¨Heyy!!¨. Ik vraag waarom ze mij bellen. Raoul reageerd. ¨Nou wij hadden een vraag¨. Ik lach en wacht op wat Raoul nog meer gaat zeggen. Raoul gaat verder met ¨Na alle positieve comments die jij opleverd, en onze video zo leuk gemaakt hebt. Zou jij in onze volgende video willen komen?¨. Ik krijg een nóg grotere lach op mijn gezicht en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik reageer dan met nogsteeds een hele grote glimlach op mijn gezicht met ¨Uhhhm.... jaa!! Tuurlijk!! Daar ga ik geen nee tegen zeggen!¨. Dan schreeuwt Koen ¨YESS!!¨. Robbie wordt dan boos op hem, omdat Koen in zijn oor schreeuwde. Als Koen en Robbie klaar zijn zegt Milo ¨Dus fiene zou jij ergens volgende week kunnen?¨ ¨Ik antwoord dan met ja tuurlijk! Ik ben op woensdag om 12:10 uit school dus..¨. Ik kan mijn zin niet eens afmaken en Raoul zegt dan al ¨Dat is mooi! Kan je dan zelf naar ons kantoor komen, of moet iemand van ons jou ophalen als jij uit school bent?¨. Ik antwoord dan met ¨Uhh ik denk dat ik zelf wel naar jullie kan komen hoor! Anders laat ik dat dan wel weten.¨. Ik wil nog iets zeggen, maar dan zegt Matthy ¨Gewoon zeggen als het niet lukt ik woon ongeveer een kwartier bij jou vandaan denk ik, dus dat maakt helemaal niet uit¨. Dan zeg ik ¨haha nee hoor het lukt wel, als jullie het adress van jullie kantoor naar mij doorsturen lukt het¨ ¨Oké, maar echt zeggen als het niet lukt¨ zegt Matthy. Ik reageer dan met ¨jahaa¨ met een lach op mijn gezicht. We praten ongeveer nog 20 minuten door en dan gaan de jongens weer verder met werken.

(Hopelijk is dit deel een beetje leuk! Dit is ook een best groot dus ja. De volgende delen worden denk ik ook best groot, maar ja laat even weten of jullie dit een leuk deel vonden!! xxx- fiene)

Het VoetbalveldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu