Magazijn

436 10 2
                                    

(Deel 29)

We lopen door naar het magazijn. Eerst moeten we nog naar beneden lopen. Als we beneden aankomen pakken we allemaal karretjes. We hebben er nu 3 in totaal. We hadden er eerst nog maar 1, daar zit wat decoratie in.

We komen aan in het magazijn. Elke keer als ik in het magazijn van Ikea kom verbaast het me weer hoe hoog het allemaal is. Raoul die gaat gelijk op zoek naar de juiste stellingen. Milo besluit hem te helpen. Matthy en Koen die lopen zelf ergens een kant op. Ze lopen naar stelling 36. Ik heb geen idee wat ze gaan doen.

Juultje en ik blijven alleen over. Met de kar.

"Nou en toen was iedereen weg" zegt Juultje.

"Ja inderdaad" zeg ik. We lopen een random stelling in het is stelling 35.

"Ik zie mensen hier altijd tiktoks maken" zegt Juultje.

"Jaaa" zeg ik.

"Zullen we een tiktok maken?" vraagt Juultje dan.

"Ja dat is leuk" zeg ik, en ik pak mijn telefoon en ik open tiktok. Juultje doet dat ook.

"Ken je dit dansje?" vraagt Juultje, en ze laat een sound afspelen.

"Jaa die is leuk! Die doen?" zeg ik.

"Ja oke! Maar ik weet niet meer of ik hem helemaal ken" zegt Juultje.

"Ah joh dat maakt niet uit" zeg ik. Juultje zet haar telefoon neer in de stellingen en ze zet de timer aan. We doen het dansje. We doen hem eerst allebei anders. We moeten daarom hard lachen. Dan spreken we af welke we wel gaan doen. We nemen hem nog een keer op en die gaat weer fout. Zo maken we hem nog een paar keer.

Hij gaat eindelijk goed en dan komen Matthy en Koen de hoek om gelopen. Ze zien dat wij een tiktok opnemen en Koen rent naar de telefoon toe en pakt hem af. Daarna rent hij weg. Juultje rent erachteraan. Ik moet alleen maar lachen en Matthy ook.

Juultje en Koen die rennen een andere stelling in. Ik en Matthy blijven achter.

"Je kan wel goed dansen" zegt Matthy ineens.

"Dankje" zeg ik trots, maar ik ben sarcastisch. Ik en Matthy schieten weer in de lach. Ik heb eigenlijk geen idee waarom, maar misschien moet ik gewoon lachen omdat het Matthy is.

Als we uitgelachen zijn zegt Matthy "Zullen we Milo en Raoul gaan zoeken?".

"Ja is goed" zeg ik. We lopen de stelling uit en nemen onderweg de kar mee. We gaan elke stelling af om Milo en Raoul te vinden. We zoeken ze voor 10 minuten, en ondertussen zijn we Juultje en Koen ook kwijt.

Ik begin het op te geven. Matthy eigenlijk ook wel een beetje.

"Kan je in de kar zitten?" vraagt Matthy ineens.

"Hoezo?" vraag ik lacherig.

"Gewoon dat is grappig" zegt Matthy.

"Ja oké wacht" zeg ik, en ik stop alle producten in het bovenste deel van de kar. Zo is er ruimte voor mij om te zitten. We staan ergens in een random stelling waar niemand is. Als iedereen mij had kunnen zien had ik het niet gedaan. Ik ga in de kar zitten.

"Zit je goed?" vraagt Matthy.

"Ja hoor" antwoord ik.

"Mooi" zeg Matthy. Hij begint de kar te duwen. We gaan steeds harder. Dan moeten we de bocht om. Ik ben eerst bang dat Matthy tegen de muur aan botst, maar gelukkig gebeurd dat net niet. We komen de hoek om en daar zijn Raoul en Milo. We hadden de hoop net al opgegeven dus hebben we ze misschien over het hoofd gezien.

Matthy die duwt de kar nu nog harder dan net. De kant van Milo en Raoul op. We gaan met een vaart langs de jongens. Als we lang ze komen zeggen ik en Matthy in koor "Heyy". We moeten daarom lachen.

Als we ineens wat slomer gaan dan kijk ik achterom. Matthy die is op de kar gaan staan dus remmen we af. We beginnen ook scheef te gaan. We botsen bijna tegen een showroom aan alleen Matthy die stopt ons nog net optijd. Ik viel bijna uit de kar doordat Matthy hem zo ineens stopte.

Matthy draait de kar weer om en hij duwt hem naar de jongens toe.

Als we bij de jongens aankomen zegt Milo "Hey waar heb je die gevonden? Hoe duur is die? Die vindt ik wel mooi namenlijk voor in fiene haar kamer". Milo zegt dit allemaal naar mij wijzend. Ik moet erom lachen.

"Ja er hangt geen prijskaartje aan, dus volgensmij is hij gratis" zegt Matthy. Ik wil ondertussen uit de kar klimmen.

"Hey het beweegt! Je moet in de kar blijven he" zegt Milo dan. Iedereen die schiet in de lach. Als we uitgelachen zijn dan helpt Matthy mij uit de kar.

Milo en Raoul zeggen dat ze helemaal klaar zijn met alle dingen uit de stellingen halen, dus gaan we naar de kassa. Als we bij de kassa staan dan bellen we Juultje en Koen. Die lopen nog ergens rond.

"Heyy komen jullie naar de kassa's?" zegt Raoul tegen Koen aan de telefoon.

"Ja we waren jullie allemaal alweer kwijt dus kwamen we al naar de kassa toe" zegt Koen.

"Oke zien we jullie zo" zegt Koen dan. En hij hangt op. Een paar minuten laten komen Koen en Juultje aan. Raoul rekent af met de bankzitters pas en dan lopen we weer naar de parkeerplaats.

(Ja oke dat was het deel. Sorry dat hij zo laat is. Morgen komt er geen een waarschijnlijk want dan ga ik naar het strand!! nou joe joee)

Het VoetbalveldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu